نحوه دریافت تتر رایگان
بازدید 3408
yekta 358 روز پیش 4 دیدگاه

نحوه دریافت تتر رایگان

خرید و فروش تتر Tether برای کاربران ارزهای دیجیتال یک کار ضروری است. باتوجه به اینکه کاربران ایرانی نمی‌توانند در ایران به راحتی با دلار به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند، بهترین راه خرید تتر از یک صرافی معتبر ایرانی و انجام معاملات به وسیله تتر است. تتر (USDT) بزرگترین استیبل کوین بازار ارزهای دیجیتال که قیمتی ثابت و معادل 1 دلار آمریکا دارد، در بیشتر تراکنش‌ها به عنوان ارز پایه استفاده می‌شود. صرافی نوین تتر یک صرافی معتبر ایرانی است که نحوه خرید تتر و دریافت تتر رایگان برای کاربران و امکان خرید و فروش تتر با تومان را فراهم کرده است. امنیت، شفافیت، قیمت‌های رقابتی، پشتیبانی عالی و انجام معاملات سریع و آسان برخی از ویژگی‌های صرافی نوین تتر است.

صرافی نوین تتر و دریافت تتر رایگان

یکی دیگر از مهمترین خدمات نوین تتر برای کاربرانش، امتیازات و هدایای ویژه است. کاربران می‌توانند پس از ثبت نام در این صرافی به رایگان تتر دریافت کنند و با تترهای دریافتی خود به انجام و پیگیری تراکنش تتر بپردازند. با ما همراه باشید تا در ادامه بیشتر در رابطه با نحوه دریافت تتر رایگان در نوین تتر صحبت کنیم.همینطور که در سایت دراپیتو گفته شده:

دریافت تتر رایگان مسئله‌ای جالب توجه هست و افرادی که به ارزهای دیجیتال علاقه دارن خیلی به دنبال این موضوع هستن که چجوری میتونن سود بیشتری داشته باشن. یکی از ارزهایی که طرفدار زیادی داره، تتر هست. تتر مبتنی بر فناوری بلاک چینه و چندین مزیت رو نسبت به ارزهای سنتی فیات ارائه میده. مهمترین مزیت این ارز دیجیتال متمرکز بودنشه. به این معنی که هیچ مرجع مرکزی وجود نداره که ارز رو کنترل کنه. در عوض، توسط شبکه‌ای از رایانه‌ها در سراسر جهان مدیریت می‌شه. این باعث می‌شه که فضای تتر بسیار ایمن‌تر و در برابر دستکاری مقاوم‌تر باشه. یکی دیگه از مزیت‌های این ارز دیجیتال هزینه تراکنش پایینه. چون که هیچ واسطه‌ای در معاملات وجود نداره. به همین خاطر دریافت تتر رایگان میتونه باعث سود خوبی برای شما بشه و بسیار سریع و کارآمد هست.

نحوه دریافت تتر رایگان

نوین تتر یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی است که توانسته با ارائه خدمات عالی اعتماد کاربران خود را جلب کند. از جمله مهمترین خدمات این صرافی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید و فروش تتر با بهترین قیمت
  • امنیت بالا و حفاظت از اطلاعات مالی و شخصی کاربران
  • داشتن مجوزهای قانونی لازم
  • شفافیت در انجام تراکنش‌ها
  • استفاده از شبکه Tron و سرعت بالای انجام معاملات
  • خدمات پرداخت و دریافت امن
  • انجام احراز هویت در کمتر از دقیقه
  • داشتن پشتیبانی عالی به صورت تلفنی و آنلاین

صرافی نوین تتر و دریافت تتر رایگان

دریافت تتر رایگان برای انجام تراکنش‌ها در صرافی نوین تتر

در صرافی نوین تتر پس از انجام ثبت نام، کاربران یکی از هدایای خود را دریافت می‌کنند و 10 Tether رایگان در حساب کاربری آنها برای انجام تراکنش‌ها ثبت می‌شود. معامله‌گران و تریدرهای ارزهای دیجیتال می‌دانند که برای انجام معامله خود در شبکه‌های بلاک چین و در صرافی‌ها باید کارمزد پرداخت کنند، بخش بسیاری از کارمزدها برای ساخت زیرساخت‌های مناسب صرف می‌شود که پردازش معاملات با سرعت و امنیت بالایی انجام و معاملات در کمترین زمان ثبت شوند.
کارمزد انجام تراکنش‌ها در انواع تتر و شبکه های مختلف بلاک چین متفاوت است، برای مثال شبکه اتریوم (Ethereum) هزینه بسیار بالاتری برای انجام و ثبت تراکنش ها نسبت به شبکه ترون (Tron) دریافت می‌کند. در صرافی نوین تتر از شبکه بلاک چین ترون استفاده می‌شود و خوشبختانه هزینه انجام تراکنش ها در این شبکه پایین است.

دریافت 10 تتر رایگان در صرافی نوین تتر برای انجام تراکنش

با این وجود، کاربران پس از ثبت نام در نوین تتر 10 USDT به عنوان جایزه دریافت می‌کند و با توجه به اینکه کارمزد تراکنش در این صرافی 1.5 تتر است، یعنی کاربران می‌توانند 6 تراکنش را بدون پرداخت کارمزد و با تترهای دریافتی خود انجام دهند.

نکته: توجه داشته باشید که تترهای رایگان برای انجام تراکنش هستند و قابلیت برداشت ندارند.

دریافت تتر رایگان برای انجام تراکنش‌ها در صرافی نوین تتر

سخن پایانی

نوین تتر یک صرافی ارز دیجیتال معتبر است که به کاربران خدمات خرید و فروش تتر را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند در این صرافی ایرانی با تومان تتر خریداری کرده و آن را به کیف پول‌های خارجی خود انتقال دهند مثل انتقال اتریوم به آربیتروم و به انجام معاملات خود بپردازند. نوین تتر علاوه بر فراهم کردن بستری با امنیت بالا، شفافیت، پشتیبانی، سرعت بالا و بسیاری خدمات دیگر، هدایای ویژه‌ای نیز برای کاربران خود در نظر گرفته است. یکی از این موارد 10 تتر رایگان است. تترهای رایگان برای انجام معاملات هستند و کاربران با دریافت آن می‌توانند تراکنش‌های خود را بدون پرداخت کارمزد انجام دهند.

سؤالات متداول:

1- آیا استخراج تتر امکان پذیر است؟

شاید ندانید اما تتر (USDT) قابل استخراج نیست، زیرا توکن ‌های آن به ارزش دلار آمریکا (USD)  وابسته هستند و استخراج برخلاف هدف این ارز دیجیتال است. ارزش تتر به دلار آمریکا گره خورده، بنابراین ۱ واحد تتر همیشه برابر با ۱ دلار آمریکا است. در واقع، دلار آمریکا پشتوانه تتر است.

2- آیا خرید ارز دیجیتال تتر یک سرمایه گذاری خوب و موفق است؟

بر اساس پیش بینی‌ متخصصان حوزه ارزهای دیجیتال، تتر یک سرمایه ‌گذاری سودمند است. آنها همچنین پیش ‌بینی می‌ کنند که محبوبیت رو به افزایش تتر می ‌تواند به سرمایه‌ گذاران در کسب بازدهی خوب در سال ‌‌های آینده کمک کند. بنابراین می توان گفت خرید ارز دیجیتال تتر یک سرمایه ‌گذاری بلند مدت سودآور خواهد بود.

3- آیا ارزش رمز ارز تتر تغییر می کند؟

هدف اصلی استیبل کوینی مانند USDT یا همان تتر حفظ ارزش 1 دلاری خود در هر زمانی است. حفظ این ارزش باید ساده باشد؛ زیرا هر USDT توسط ذخایری که به واسطه خزانه داری تتر نگهداری می شود، پشتیبانی می گردد. با این حال، دارایی تتر در طول سال ها شاهد برخی نوسانات قیمت بوده است. پس هنگام خرید و فروش ارز تتر به این موارد توجه ویژه داشته باشید و متناسب با آنها تراکنش هایتان را انجام دهید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. محمد حسام رنجبر گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من یه پیام امده امده وارد سایت usdctj.com رمز عبور هم فرستاده میخواستم بدونم چی هست. از شملزه امریکا هم هست این واقعیه ؟ یا کلاه برداریه؟

  2. علیرضا ساداتی گفت:

    سلام من از کجا میتونم bnb به اندازه ۴ تتر بخرم و برداشت کنم واینکه میتونم برنامه ای که کیف پول تتر هست رو روی گوشی نصب کنم یا نسخه روی گوشی نداره اصلا؟؟ ممنون میشم منو راهنمایی کنین

  3. سعید گفت:

    سلام وقتتون بخیر من میخوام تتر بگیرم میخواستم بدونم از همه صرافی ها میتونم بگیرم یا اینکه بعضی از صرافیها فقط مخصوص دریافت تتر هستش؟؟ و اینکه میتونیم آنلاین هم بگیریم یا نه؟؟

  4. فریبا گفت:

    سلام وقت بخیر
    میخوام بدونم اینده تتر به چه صورت هستش یعنی در حال حاظر از دلار بهتره و در اینده هم همینطوره ؟؟ صاحب امتیاز تتر چه کسی هست اصلا میشه روی تتر به عنوان ی سرمایه گزاری بلند مدت حساب کرد و به سود هم رسید حتی؟؟؟