صرافی بدون احراز هویت خارجی
بازدید 46
saied-davoodi 119 روز پیش 3 دیدگاه

بهترین صرافی های بدون احراز هویت خارجی

صرافی های بدون احراز هویت پیدا کردن صرافی بدون احراز هویت خارجی برای ایرانیان اهمیت زیادی دارد؛ زیرا بسیاری از صرافی‌‌ها مثل بایننتس، کوکوئین و بایبیت قوانین سختگیرانه‌ای علیه پولشویی وضع کرده‌اند. طبق این قوانین کاربران کشورهایی که در  فهرست تحریم‌های بین‌المللی قرار داشته باشند، نمی‌توانند از خدمات صرافی‌ها استفاده کنند. این مسئله باعث شده تا کاربران ایرانی مجبور شوند حساب‌های خود را ببندند و به دنبال صرافی‌هایی باشند که نیازی به احراز هویت ندارند. در این مقاله قصد داریم به معرفی فهرستی از صرافی‌های خارجی بپردازیم که برای کاربران ایرانی هم مناسب هستند.

لیست بهترین صرافی بدون احراز هویت خارجی

در مقاله بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان گفتیم که صرافی‌های خارجی مثل کوکوئین و بایننس که جزء صرافی‌های متمرکز هستند، اجازه احراز هویت را به کاربران ایرانی و کشورهایی که تحریم هستند نمی‌دهند. در چند سال اخیر بسیاری از این صرافی‌ها حساب کاربران ایرانی را مسدود کرده‌اند که باعث شده تا هزاران دلار از سرمایه آن‌ها از بین برود. در حال حاضر نیز باز کردن حساب در بسیاری از صرافی‌های خارجی مشکل‌ساز است؛ به نحوی که حتی با رعایت تمامی جوانب و تغییر IP باز هم ممکن است خطر مسدود شدن حساب وجود داشته باشد.

اگر قصد دارید در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کنید، گزینه‌های محدودی در پیش رویتان قرار می‌گیرد. بهترین گزینه البته پیدا کردن صرافی بدون احراز هویت خارجی است. هنوز برخی از صرافی‌های غیرمتمرکز هستند که از کاربران درخواست احراز هویت نمی‌کنند. این ویژگی باعث شده تا کاربران ایرانی هم بتوانند از این صرافی‌ها استفاده نمایند. در ادامه فهرستی از این صرافی‌ها را معرفی می‌کنیم؛ البته همچنان بهتر است برای افتتاح حساب و ورود به صرافی‌های غیرمتمرکز هم از وی پی ان و IP ثابت استفاده کنید.همینطور که در سایت تبدیل گفته شده:

تعدادی از صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال هیچ نوع فرایند احراز هویتی ندارند. برخی از این صرافی‌ها برای برداشت ارزهای دیجیتال محدودیت اعمال می‌کنند، مانند کوکوین، کراکن و غیره. از سویی، برخی صرافی‌ها محدودیتی در میزان برداشت ندارند. چنین صرافی‌هایی ریسک نادیده گرفتن احراز هویت را به‌عنوان هزینه اجرای کسب‌وکار خود می‌پذیرند.در حالی که اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال اجرای مقررات احراز هویت را در پیروی از قوانین بین‌المللی آغاز کرده‌اند، سرمایه‌گذاران هنوز این انتخاب را دارند که صرافی‌هایی را انتخاب کنند که فرآیند احراز هویت را تحمیل نمی‌کنند.

لیست بهترین صرافی بدون احراز هویت خارجی

1.     صرافی MEXC؛ بهترین صرافی بدون نیاز به احراز هویت

اگر در جستجوی صرافی بدون احراز هویت خارجی هستید، پیشنهاد می‌کنیم به‌عنوان اولین گزینه به سراغ صرافی مکسی (MEXC) بروید. این صرافی در جایگاه شانزدهم صرافی‌های برتر مارکت کپ قرار دارد. برخی از کاربران این صرافی را با اسم‌های ام ای ایکس سی و مکس سی هم معرفی می‌کنند. این تشابه اسمی باعث شده تا پروژه‌های اسکم دیگری هم از این اسم استفاده کنند. به همین خاطر حتماً در زمان ورود حواستان به آدرس دقیق این صرافی باشد.

این صرافی خوشبختانه نیازی به احراز هویت (KYC) ندارد و کاربران بدون احراز هویت نیز می‌توانند تا 30 بیت کوین را روزانه در این صرافی جابه‌جا کنند. البته در زمان ساخت حساب و ورود به آن حواستان به تغییر IP و استفاده از یک IP ثابت باشد؛ زیرا این صرافی در قوانین خود ذکر کرده که ورود کاربران از کشورهای تحریمی ممنوع است.

در صرافی مکسی می‌توانید بیش از 1890 ارز دیجیتال را خرید و فروش کنید. میزان سهمیه در گردش این صرافی هم نزدیک به 2 میلیارد دلار است.

آشنایی با خدمات صرافی MEXC

در صرافی مکسی می‌توانید از امکانات متعددی بهره‌مند شوید. از جمله اینکه اگر اهل ترید و استفاده از معاملات فیوچرز باشید، می‌توانید از خدمات این صرافی بهره‌مند شوید. در این صرافی می‌توانید با اهرم 200X معاملات فیوچرز را در دو جهت لانگ و شورت باز کنید. میزان کارمزد هم در این سبک معاملات فقط 0.01 درصد است.

همچنین اگر به سرمایه‌گذاری بلند مدت فکر می‌کنید، می‌توانید بیش از 1890 ارز دیجیتال را خرید و فروش کنید. همچنین در سبک معاملات اسپات حرفه‌ای، می‌توانید برای خریدهای خود قیمت دلخواه بگذارید تا در صورت رسیدن به این قیمت، خریدتان به شکل خودکار انجام شود.

راه‌حل دیگر برای افزایش سود از خرید و  فروش ارزهای دیجیتال هم استیک کردن آن‌ها خواهد بود. در این صرافی می‌توانید داخل استخرهای استیکینگ مشارکت کنید و سود مشخصی را دریافت نمایید. در سایت مکسی فهرست کاملی از این ارزهای دیجیتال را مشاهده نمایید.

از دیگر امکانات صرافی MEXC هم می‌توان به امکان کپی ترید اشاره کرد. به نحوی که عملکرد معامله‌گران صرافی را مشاهده کرده و اکانت خود را به آن متصل کنید.

صرافی MEXC

2.     صرافی LBank

از دیگر صرافی‌های قابل استفاده برای کاربران ایرانی، صرافی ال بانک است. این صرافی در اندونزی مشغول به فعالیت بوده و در سال 2015 میلادی تاسیس شده است. صرافی LBANK اگرچه از کاربران خود طلب احراز هویت KYC می‌کند، اما در حال حاضر بدون نیاز به احراز هویت هم می‌توان از خدمات این صرافی بهره‌مند شد. البته در این حالت برخی محدودیت‌های جانبی شامل حال کاربران می‌شود. البته این شرایط در حال حاضر برقرار است و امکان دارد در آینده نتوان از ال بانک به‌عنوان یک صرافی بدون احراز هویت خارجی نام برد.

امکانات صرافی ال بانک

مهم‌ترین ویژگی صرافی LBANK طراحی ساده آن است که باعث شده تا تمامی کاربران کریپتو بتوانند از این صرافی استفاده کنند. ال بانک صرافی مناسبی برای تازه‌کارهای دنیای کریپتو خواهد بود. این صرافی در حال حاضر امکان معامله بیش از 600 ارز دیجیتال را فراهم کرده است. کارمزد معاملات اسپات در این صرافی هم حدود 0.2 محاسبه می‌شود.

اگر اهل تریدهای روزانه هم باشید، می‌توانید به سراغ معاملات فیوچرز بروید و با اهرم 150X از این معاملات استفاده کنید. کارمزد معاملات فیوچرز در این صرافی 0.02 تا حدود 0.06 خواهد بود.

نکته دیگر اینکه این صرافی علاوه بر نسخه وب، دارای اپلیکیشن موبایلی هم هست. این ویژگی دسترسی به حساب صرافی را برای کاربران راحت‌تر می‌کند.

صرافی LBank

3.     صرافی Coinex؛ بهترین صرافی خارجی برای ایرانی‌ها

Coinex به‌واسطه خدماتی که برای ایرانی‌ها ارائه می‌دهد، در فهرست بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان بدون احراز هویت خارجی قرار گرفته است. این صرافی هیچ مشکلی با کاربران ایرانی ندارد و حتی زبان فارسی را نیز پشتیبانی می‌کند. این ویژگی باعث شده تا نظر کاربران ایرانی به کوینکس جلب شود. البته از طرفی هم برخی نگرانی‌ها حول کوینکس شکل گرفته است؛ زیرا ارائه سرویس به کاربران ایرانی و این آزادی عمل از نظرشان مشکوک است. با این وجود در سال‌های گذشته کوینکس عملکرد خوبی داشته و حتی در ماجرای هک‌های اخیر هم موفق عمل کرده است. به همین خاطر می‌توان تا حد زیادی به آن اعتماد کرد.

صرافی کوینکس اگرچه بین ایرانی‌ها طرفدار بسیاری دارد، اما در مقایسه با صرافی‌های معروف جهانی حجم معاملات بسیار پایینی دارد. متوسط حجم معاملات روزانه در این صرافی به حدود 90 میلیون دلار می‌رسد. این صرافی از سال 2017 کار خود را شروع کرده و دفتر مرکزی آن در هنگ‌کنگ واقع شده است.

در ادامه بخوانید: بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

امکانات صرافی کوینکس

صرافی کوینکس بهترین گزینه برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای کاربران ایرانی است. این صرافی امکان خرید 1340 ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کند. تعداد بالای ارزهای دیجیتال و عدم نیاز به احراز هویت باعث شده تا استفاده از صرافی کوینکس بین کاربران ایرانی بیشتر شود. ارائه طرح‌های تشویقی و امتیازهای گوناگون هم در این مسیر باعث رونق گرفتن این اتفاق شده است.

در حال حاضر صرفاً با شماره تلفن یا ایمیل می‌توان در این صرافی حساب داشت و تا سقف 10 هزار دلار را داخل آن جابه‌جا کرد. البته اگر احراز هویت خود را تکمیل کنید، امکانات بیشتری در اختیارتان خواهد بود.

اگر به دنبال معاملات فیوچرز و ترید هم باشید، در این صرافی امکان ترید ارزهای دیجیتال محبوب را با اهرم 110X دارید. این معاملات را می‌توانید هم در نسخه اپلیکیشن و هم وب‌سایت کوینکس انجام دهید.

صرافی Coinex

4.     صرافی BingX

میزان معروفیت صرافی بینگ ایکس بین کاربران ایرانی کمتر از کوینکس است. با این حال کاربران فارسی زبان بسیاری از این صرافی هم استفاده می‌کنند. خصوصاً که زبان فارسی را نیز پشتیبانی می‌کند. سایت ایران بروکر صرافی BingX را این‌گونه معرفی می‌کند:

«صرافی بینگ ایکس در سال 2018 تأسیس شده و یک پلتفرم تجاری است که قبلاً با نام Bingbon شناخته می‌شد. این پلتفرم به بزرگترین صرافی در زمینه سوشال تریدینگ مشهور است. این امر به کاربران طیف وسیعی از گزینه‌های معاملاتی، از جمله خدمات معاملاتی نقدی، فیوچرز و کپی تریدینگ را ارائه می‌دهد. این خدمات برای بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر جهان در دسترس است. در حال حاضر از بینگ ایکس به عنوان بهترین جایگزین کوکوین یاد می‌شود.»

البته اگرچه بین ایکس زبان فارسی را پشتیبانی می‌کند و نیازی به احراز هویت KYC ندارد، اما فراموش نکنید که یک صرافی متمرکز است. به همین خاطر اگر نمی‌خواهید دچار مشکل شوید، حتماً از IP ثابت غیرایرانی استفاده کنید تا ریسک استفاده از آن را پایین بیاورید.

امکانات صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس در حال حاضر امکان معامله بیش از 860 ارز دیجیتال را فراهم کرده است. کارمزد معاملات اسپات این صرافی حدود 0.01 محاسبه می‌شود که در دو سبک معاملات ساده و پیشرفته در دسترس است.

در معاملات فیوچرز هم می‌توانید با اهرم 100X در این صرافی به انجام معامله بپردازید. همچنین می‌توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده کنید و از استراتژی‌های خود تست بگیرید.

اگر اهل کپی ترید هم باشید، می‌توانید از خدمات کپی ترید صرافی بینگ ایکس بهره‌مند شوید. البته در کپی ترید باید حواستان به مدیریت سرمایه باشد. زیرا ضررهای کپی ترید پیش‌بینی نشده است.

صرافی BingX

5.     صرافی gate.io

گزینه دیگری که می‌توان از آن به‌عنوان بهترین صرافی بدون احراز هویت خارجی نام برد، صرافی Gate.io است که با نام گیت هم معرفی می‌شود. این صرافی از سال 2013 کار خود را شروع کرده و دفتر مرکزی آن در چین واقع شده است. این صرافی نیازی به احراز هویت KYC ندارد؛ اما در قوانین آن می‌توانید فهرستی از کشورهای تحریم شده را ببینید که ایران هم جزئی از آن‌هاست. با این حال اگر بدون IP ایران وارد سایت صرافی شوید، مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد. برای ورود علاوه بر مرورگر می‌توانید از اپلیکیشن موبایلی یا نرم‌افزار دسکتاپ هم استفاده کنید.

امکانات صرافی gate.io

صرافی gate.io بهترین گزینه جهت خرید ارزهای دیجیتال است. این صرافی بیش از 4 هزار ارز دیجیتال را در فهرست خرید و فروش خود دارد. این ویژگی باعث شده تا کاربران زیادی جذب صرافی گیت شود. خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این صرافی بر پایه ارزهای تتر، بیت کوین و اتریوم امکان‌پذیر است.

اگر اهل تریدهای روزانه هم باشید، صرافی gate.io گزینه مناسبی خواهد بود. در این صرافی معاملات فیوچرز و مارجین بسیار مورد توجه است و کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. نرخ کارمزد معاملات فیوچرز در این صرافی حدود 0.02 تا 0.06 محاسبه می‌شود.

نکته دیگر اینکه صرافی گیت به‌واسطه خدمات وام‌دهی و مشارکت در استخرهای نقدینگی و استیکینگ ارزهای دیجیتال هم شناخته می‌شود. همچنین در زمینه امنیت هم تا حد خوبی باعث رضایت کاربران شده است. به نحوی که حجم معاملات روزانه آن به بیش از 2 میلیارد دلار رسیده است. این صرافی از نظر امنیت امتیاز بالاتری نسبت به مواردی مثل بیت فینیکس و جمینی دارد.

صرافی gate.io

سخن آخر

کاربران ایرانی برای فعالیت در بازار کریپتو نیاز به باز کردن حساب در یک صرافی بدون احراز هویت خارجی دارند؛ زیرا صرافی‌های متمرکز و مواردی که احراز هویت را الزامی می‌دانند، نمی‌توانند به کاربران ایرانی خدمات بدهند. در این مقاله 5 صرافی مناسب برای کاربران ایرانی را معرفی کردیم. اگر درباره این صرافی‌ها سوال دیگری دارید، در کامنت‌ها پاسخگوی شما خواهیم بود.

سوالات متداول

چگونه با صرافی‌های خارجی کار کنیم؟

بهترین شیوه برای کار با صرافی‌های خارجی داشتن دو حساب در صرافی‌های ایرانی و خارجی به طور همزمان است؛ زیرا واریز و برداشت تتر از صرافی‌های خارجی به طور مستقیم امکان‌پذیر نیست. مگر اینکه بخواهید تتر خود را به یک حساب خارجی واریز کنید که دردسرهای خودش را دارد. راه‌حل جایگزین خرید تتر با ارز ریال و سپس واریز آن به صرافی‌های خارجی خواهد بود. در زمان برداشت هم می‌توانید تتر را به یک صرافی داخلی انتقال دهید و سپس آن را نقد کنید.

چرا نمی‌توانم در بایننس و کوکوئین حساب داشته باشم؟

صرافی‌های متمرکز مثل بایننس و کوکوئین باید بر اساس قوانین مالی بین‌المللی فعالیت کنند. بر اساس این قوانین ارائه خدمات به کشورهای تحریم شده مجاز نیست. به همین خاطر این صرافی‌ها نیاز به احراز هویت KYC دارند تا جلوی عضویت کاربران غیرمجاز را سد کنند. چون کاربران ایرانی امکان احراز هویت در این صرافی‌ها را ندارند، در نتیجه نمی‌توانند از خدمات آن هم استفاده نمایند.

عضویت در صرافی بهتر است یا داشتن کیف پول ارز دیجیتال؟

اگر می‌خواهید ارزهای دیجیتال را برای طولانی‌مدت نگهداری کنید، داشتن یک کیف پول ارز دیجیتال غیرمتمرکز مناسب‌تر خواهد بود؛ اما برخی از خدماتی که در صرافی‌ها ارائه می‌شوند، در داخل کیف پول‌ها در دسترس نیستند. نکته دیگر اینکه بسیاری از ارزهای دیجیتال ابتدا در صرافی‌ها لیست می‌شوند. در نتیجه عضویت در صرافی‌ها فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیشتری را برایتان فراهم می‌کند. در مجموع نمی‌توان گفت کدام صرافی خارجی احراز هویت ندارد. اگر می‌خواهید در بازار کریپتو فعالیت کنید، باید با تمام ابزارها آشنا باشید و از آنها استفاده نمایید. در مقاله «بهترین کیف پول ارز دیجیتال» فهرستی از کیف پول‌های معتبر را نیز ارائه کرده‌ایم.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. saeed گفت:

    سلام اینکه باید تو صرافی‌ ارز دیجیتال، احراز هویت بشیم دلیلش چیه ؟ همین اهراز هویتش خیلی زمان بر هستش نمیشه بدونم اهراز هویت فعالیت داشته باشیم؟؟

  2. یاسر گفت:

    سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم که صرافی خارجی ای هستم که به اهراز هویت نیازی نداشته باشه ممنون میشم بهم معرفیش کنین و بگید چه شرایطی داره؟

  3. همتا سیمیاری گفت:

    سلام
    وقتتون بخیر باشه
    به نظر شما من خودم کیف پول ارز دیجیتال داشته باشم بهتره یا با صرافی در ارتباط باشم به نظر شما کدوم روش مطمعن تر و بهتر هستش؟؟؟