بهترین صرافی خرید تتر
بازدید 80

لیست بهترین صرافی های خرید تتر

اگر قصد ورود به بازار کریپتو را داشته باشید و بخواهید از کیف پول‌هایی مثل متامسک، تراست ولت، اتمیک و… استفاده کنید، راحت‌ترین راه واریز تتر به آن‌ها از طریق صرافی‌های ایرانی است. پس از واریز تتر می‌توانید در این کیف پول‌ها به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید و هر وقت هم نیاز به برداشت پول داشتید، مجدداً به‌صورت تتری آن را به یک صرافی ایرانی انتقال داده و به ریال تبدیل کنید. در این فرایند مهم‌ترین نکته پیدا کردن بهترین صرافی برای خرید تتر از صرافی ایرانی است. در پیدا کردن صرافی مناسب برای خرید تتر، باید ملاک‌هایی مثل نقدینگی، نوع خدمات، میزان کارمزد و نرخ تتر را مبنا قرار داد. در این مقاله قصد داریم به معرفی 10 صرافی ایرانی برای خرید تتر و بهترین صرافی خرید تتر بپردازیم.

معرفی 10 صرافی برتر خرید تتر

تعداد صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی هر روز در حال افزایش است؛ البته اغلب آن‌ها در زمینه خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند. اگرچه نرخ تتر تقریباً ثابت است، اما تغییرات قیمت خرید و فروش ریالی تتر و همچنین کارمزد دریافتی صرافی‌ها تفاوت‌های زیادی باهم دارد. همین مسئله باعث شده تا در رتبه‌بندی بهترین صرافی خرید تتر به فهرست زیر برسیم:

1.      صرافی نوین تتر، بهترین برای خرید و فروش تتر

اگر در جستجوی بهترین صرافی برای تبدیل ریال به تتر و خرید تتر والکس می‌گردید، به صرافی نوین تتر اعتماد کنید. این صرافی به‌صورت مستقیم خرید و فروش تتر را انجام می‌دهد. تمرکز صرافی نوین تتر روی این ارز دیجیتال پایه باعث شده تا نرخ عرضه USDT در آن همواره پایین‌ترین عدد بازار باشد. از دیگر مزیت‌های این صرافی می‌توان به امکان خرید و فروش سریع تتر، طراحی ساده پلتفرم، امنیت بالا، استفاده از درگاه پرداخت‌های بانکی امن و بهترین نرخ تبادل اشاره کرد.

 در صرافی نوین تتر امکان واریز و برداشت تتر به کیف پول‌های ارز دیجیتال، صرافی‌های فارکس و همچنین پلتفرم‌های بلاکچینی وجود دارد. با توجه به امنیت بیشتر کیف پول‌هایی مثل متامسک یا تراست ولت، بهتر است از این پلتفرم‌ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال یا ذخیره‌سازی آن‌ها استفاده کنید.

صرافی ارز دیجیتال نوین تتر

میزان کارمزد در صرافی نوین تتر

یکی از شاخصه‌های اصلی برای انتخاب صرافی مناسب، نرخ کارمزد دریافتی آن است. نوین تتر را از این نظر هم می‌توان در فهرست کم کارمزدترین صرافی ایرانی برای خرید و فروش تتر قرار داد. در نوین تتر هنگام خرید، نیازی به پرداخت هیچ کارمزدی نیست. به‌علاوه که خرید از طریق درگاه‌ بانک‌های ایرانی قابل انجام است.

نکته دیگر اینکه برای انتقالات درون شبکه‌ای همتا به همتا نیز در صرافی نوین تتر نیازی به پرداخت کارمزد نخواهید داشت. برای مثال اگر بخواهید پولی را به یک حساب کاربری دیگر انتقال دهید، صرافی نوین تتر این کار را بدون هیچ هزینه‌ای برایتان انجام خواهد داد. این فاکتور ویژگی مهمی برای انجام معاملات تجاری در بستر نوین تتر است.

تنها کارمزدی که در صرافی نوین تتر باید پرداخت کنید، مربوط به زمان برداشت از حساب است. این برداشت می‌تواند به شکل انتقال تتر به یک کیف پول باشد یا شامل برداشت‌های ریالی شود. در این حالت برای برداشت تتری، میزان کارمزد پایه ثابت بوده و برابر با 1.5 تتر محاسبه می‌شود. البته این مبلغ به‌صورت پلکانی و بر اساس تعداد و حجم تراکنش‌های کاربران کاهش می‌یابد. در زمان برداشت‌ ریالی هم میزان کارمزد مبلغ 5 هزار تومان است. به خاطر همین دلایل از نوین تتر به‌عنوان بهترین سایت خرید تتر در ایران یاد می‌شود.

البته در زمان برداشت حداقل مبلغ دلاری باید 3 تتر باشد. برای برداشت‌های ریالی هم این محدودیت 100 هزار تومان است.همینطور که در سایت تترفا گفته شده:

تتر (Tether) با واحد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال است که با قیمت ثابت خود، از شما در مقابل نوسانات شدید بازار محافظت می‌ کند و با آن می‌ توانید به صورت دیجیتالی دلار منتقل کنید. ارز دیجیتال تتر Tether شناخته شده ترین استیبل کوین است. توکن های تتر با نماد اختصاری USDT نامگذاری شده و توسط Tether Limited صادر و پشتیبانی می شوند. هنگام خرید تتر ارزش هر واحد آن همواره برابر با 1 دلار ایالات متحده آمریکا است. در حال حاضر تتر یکی از 5 ارز دیجیتال (Digital currency) برتر جهان می‌ باشد که در صرافی های بزرگ جهان خرید ‌و‌ فروش می‌ شود

میزان کارمزد در صرافی نوین تتر

2.      صرافی نوبیتکس، بهترین صرافی خرید تتر با نقدینگی بالا

صرافی نوبیتکس تقریباً قدیمی‌ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی است. کاربران زیادی از این صرافی استفاده می‌کنند. به همین خاطر میزان نقدینگی نوبیتکس بسیار بالاست. این مسئله در زمان برداشت از حساب و لحظات بحرانی اهمیت دارد.

در زمان‌هایی که بازار ارزهای دیجیتال دچار بحران می‌شود، اغلب کاربران قصد خروج از بازار را خواهند داشت. در این حالت تتر امن‌ترین ارز دیجیتال بازار است. البته برخی از کاربران ترجیح می‌دهند همان موقع پولشان را به ریال تبدیل کنند؛ که در هر دو صورت نوبیتکس به‌خاطر نقدینگی بالا کمتر به مشکل می‌خورد.

اگرچه از نوبیتکس می‌توان به‌عنوان بهترین صرافی خرید تتر یاد کرد، اما این صرافی امکان خرید و فروش 74 ارز دیجیتال دیگر را نیز دارد.

در صرافی نوبیتکس میزان کارمزد خرید و فروش تتر، با توجه به سطح هر کاربر مشخص می‌شود. این کارمزد برای برداشت‌های تتری پایین‌تر از برداشت‌های ریالی است. نکته دیگر اینکه در نوبیتکس کارمزد کاربران برای سفارش‌های میکر (بازارساز) و تیکر (سفارش‌‌بردار) تفاوت‌هایی دارد. در اغلب موارد، میزان کارمزد برای کاربران میکر کمتر محاسبه می‌شود.

صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس

3.      صرافی ایرانیکارت، ارائه خدمات ارزی متنوع

صرافی ایرانیکارت به‌واسطه خدمات ارزی متنوعی که ارائه می‌دهد شناخته می‌شود. در این صرافی امکان استفاده از انواع کیف پول‌های پی پال، پرفکت مانی، وب مانی و… وجود دارد. همچنین کاربران در این صرافی می‌توانند پرداخت‌های بین‌المللی‌شان را انجام دهند، گیفت کارت تهیه کنند یا برای خودشان حساب ارزی ایجاد نمایند.

اگرچه اغلب خدمات صرافی ایرانیکارت برای خرید و فروش دلار و ارز فیات ارائه می‌شود، اما این صرافی امکان خرید و فروش تتر را نیز دارد. درواقع از طریق ایرانیکارت می‌توان تمامی ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کرد؛ که تتر هم یکی از همین ارزهای دیجیتال است. در مواقعی که نیاز به واریز تتر به پلتفرم‌ها یا کیف پول‌های ارز دیجیتال دارید، می‌توانید از ایرانیکارت کمک بگیرید.

 با این حال، چون کارمزد تراکنش‌ها در ایرانیکارت بالا بوده و خرید ارزهای دیجیتال به‌صورت واسطه‌ای انجام می‌شود، کمتر توسط کاربران ایرانی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

صرافی ایرانیکارت

4.      صرافی ارز پایا، خرید تتر با کارمزد پایین

اگر می‌خواهید تتر را با کمترین میزان کارمزد خریداری کنید، صرافی ارز پایا گزینه مناسبی است. این صرافی امکان خرید و فروش تتر، بیت کوین و ده‌ها ارز دیجیتال دیگر را دارد. میزان کارمزد تراکنش در صرافی ارز پایا در دو بخش محاسبه می‌شود. بخش اول مربوط به کارمزد شبکه بوده و متناسب با نوع انتقال در شبکه‌های بلاکچینی متغیر است. بخش دوم کارمزد دریافتی هم مربوط به خود صرافی ارز پایا می‌شود. این کارمزد برای برداشت‌های تتری همواره 0.2 درصد خواهد بود.

به‌خاطر همین کارمزد پایین می‌توان ارز پایا را نیز در فهرست بهترین صرافی ایرانی برای خرید تتر قرار داد.

صرافی ارز دیجیتال ارز پایا

5.      صرافی بیت پین، بهترین از نظر رمزارزهای معاملاتی

صرافی بیت پین که یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی محسوب می شود، برای خریداران تتر مزیت‌های متعددی دارد. نخست اینکه کارمزد بیت پین به‌صورت پلکانی محاسبه شده و بین 0.06 درصد تا 0.32 درصد متغیر است. درواقع میزان کارمزد تراکنش‌ها در بیت پین با توجه به حجم معاملات و تعداد تراکنش‌ها مشخص می‌شود.

نکته دیگر اینکه کاربران در بیت پین می‌توانند به‌واسطه خرید تتر وام ارز دیجیتال دریافت کنند. در این صرافی با وثیقه‌گذاری تتر می‌توان تا 70 درصد اصل سرمایه وام تتری دریافت کرد. این ویژگی مزیت بزرگی برای بیت پین است. وام تتری بیت پین در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت می‌شود و نیاز به تضمین دیگری هم ندارد.

علاوه بر این، بیت پین امکان خرید و فروش سایر ارزهای دیجیتال را نیز خواهد داشت. در حال حاضر بیت پین از 150 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. نکته دیگر اینکه می‌توان در این صرافی ارزهای دیجیتال را داخل کیف پول‌های سرد ذخیره‌سازی کرد.

صرافی ارز دیجیتال بیت پین

6.      صرافی آبان تتر، خرید آسان تتر

صرافی آبان تتر را نیز می‌توان در فهرست بهترین صرافی برای خرید تتر قرار داد. سیستم احراز هویت در آبان تتر بسیار سریع است و پیچیدگی خاصی ندارد. کاربران این صرافی به دو شکل مستقیم و غیرمستقیم امکان احراز هویت را دارند؛ که هر دو روش کمتر از 30 دقیقه زمان می‌برد.

مزیت دیگر آبان تتر، وام ارز دیجیتال آن است. در این صرافی هم مانند بیت پین کاربران می‌توانند به‌واسطه وثیقه‌گذاری ارزهای دیجیتال وام دریافت کنند. بیشترین میزان وام پرداختی هم برای وثیقه تتری است که تا 70 درصد سرمایه اصلی پرداخت می‌شود.

میزان کارمزد خرید و فروش تتر در این صرافی به‌صورت پلکانی محاسبه خواهد شد. هرچقدر حجم معاملات‌ کاربران بالاتر باشد، میزان کارمزد دریافتی هم پایین‌تر می‌آید. برای مثال برای خرید تتر تا بازه 50 میلیونی، میزان کارمزد 0.25 درصد محاسبه می‌شود؛ اما برای اعداد بالاتر این کارمزد 0.2 درصد است.

نکته دیگر اینکه در آبان تتر علاوه بر خرید USDT امکان خرید و فروش 424 ارز دیجیتال دیگر هم وجود دارد.

صرافی ارز دیجیتال آبان تتر

7.     صرافی تاپ چنج، مناسب برای بروکرهای فارکس

اگر با بروکرهای فارکس مثل امارکت، آلپاری، لایت فارکس، روبو فارکس و… کار می‌کنید، می‌توانید برای واریز و برداشت تتر به سراغ صرافی تاپ چنج بروید. البته این صرافی در داخل ایران قرار ندارد؛ اما زبان فارسی را پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، چون صرافی تاپ چنج به صورت اختصاصی با بروکرهای فارکسی همکاری دارد، به گزینه جذابی برای کاربران ایرانی تبدیل شده است.

نکته جذاب اینکه کاربران ایرانی در صرافی تاپ چنج می‌توانند از طریق درگاه بانکی اقدام به خرید تتر کنند. همچنین این صرافی امکان تبدیل تتر به ریال و واریز به حساب‌های بانکی کاربران را نیز دارد.

در تاپ چنج علاوه بر واریز و برداشت تتر به حساب‌ بروکرها، خدمات ارزی دیگری هم ارائه می‌شود. از جمله این خدمات می‌توان به ارسال و دریافت حواله‌های ارزی، انتقال تتر به حساب دیگر کاربران به‌صورت مستقیم و پشتیبانی این صرافی از کیف پول‌هایی مثل وب مانی، پرفکت مانی، وسترن یونیون و یاندکس مانی اشاره کرد.

کارمزد صرافی تاپ چنج در زمان واریز مستقیم وجه یا انتقال تتر به بروکرها صفر است؛ اما زمانی که قصد برداشت از این صرافی را داشته باشید، تاپ چنج 1 تا 2 درصد از مبلغ برداشت‌ شده را به‌عنوان کارمزد از حسابتان کسر می‌کند. همچنین برای معاملات درون شبکه‌ای هم تاپ چنج کارمزد 0.5 درصدی دارد.

صرافی تاپ چنج

8.      صرافی والکس، خرید و فروش آنی تتر

صرافی والکس تیم پشتیبانی خوبی دارد. این صرافی ساخته دانشجویان دانشگاه‌های تهران و شریف است. به همین خاطر هم از آن به‌عنوان بهترین سایت خرید تتر در ایران یاد می‌شود. پشتیبانی صرافی والکس از اپلیکیشن موبایلی و حالت وب مزیت مهمی برای کاربران است. به این شکل در هر لحظه و حالتی کاربران امکان خرید و فروش آنی تتر و سایر ارزهای دیجیتال را خواهند داشت.

در والکس اگر قصد انجام معاملات ارزهای دیجیتال بر پایه تتر را داشته باشید، میزان کارمزد دریافتی پایه ثابت بوده و 0.2 درصد از مبلغ کل است. این مبلغ به‌صورت پلکانی کاهش می‌یابد. برای خرید و فروش‌های ریالی هم کارمزد تراکنش‌ها در حالت پایه 0.35 درصد محاسبه می‌شود.

در صرافی والکس علاوه بر خرید و فروش تتر می‌توانید به معامله 120 ارز دیجیتال دیگر هم بپردازید. با توجه به اینکه والکس خدمات متنوعی ارائه می‌کند و کیف پول اختصاصی هم دارد، بسیاری از کاربران ایرانی ترجیح می‌دهند معاملات خود را مستقیماً در صرافی والکس انجام دهند و کمتر به سراغ کیف پول‌های ارز دیجیتال بروند.

صرافی ارز دیجیتال والکس

9.      صرافی تبدیل، کارمزد پایین خرید تتر

در مقاله لیست صرافی های مجاز ارز دیجیتال بانک مرکزی هم گفته شد که اگرچه کاربران ایرانی به‌خاطر امکان انجام معاملات اهرم‌دار به سراغ صرافی تبدیل می‌روند، اما این صرافی برای خرید و فروش تتر هم گزینه خوبی است. صرافی تبدیل اپلیکیشن موبایلی داشته و از حالت وب هم پشتیبانی می‌کند. به همین خاطر همواره برای خرید تتر در دسترس است.

نکته دیگر به کارمزد معاملات تتری در این صرافی بر می‌گردد. میزان کارمزد صرافی تبدیل در حالت پایه 0.4 درصد محاسبه می‌شود؛ اما اگر حجم معاملات‌تان افزایش یابد، این کارمزد به‌صورت پلکانی تا 0.15 درصد هم کاهش پیدا می‌کند.

تنها ایراد تبدیل، دریافت کارمزد تراکنش در زمان واریز وجه است. در این صرافی هنگام واریز وجه و خرید تتر هم باید 0.02 درصد کارمزد پرداخت کرد. این عدد برای مبالغ بالای 20 میلیون، ثابت بوده و 5 هزار تومان محاسبه می‌شود.

در صرافی تبدیل کاربران علاوه بر امکان خرید تتر، می‌توانند از معاملات اهرمی 33 ارز دیجیتال هم بهره ببرند. در معاملات اهرمی میزان سود دریافتی کاربران تا 10 برابر قابل افزایش است.

صرافی ارز دیجیتال تبدیل

10.  صرافی اوکی اکسچنج، سریع و با پشتیبانی مناسب

صرافی اوکی اکسچنج نیز در فهرست بهترین صرافی برای خرید تتر قرار می‌گیرد. برای احراز هویت در این صرافی کمتر از 10 دقیقه زمان نیاز است. صرافی اوکی اکسچنج تیم پشتیبانی خوبی هم دارد. داشتن اپلیکیشن موبایلی و امکان تماس آنلاین یا مستقیم با کارشناسان از مزیت‌های همکاری با صرافی اوکی اکسچنج است.

صرافی اوکی اکسچنج از کیف پول‌های اختصاصی پشتیبانی می‌کند. به این شکل اگر قصد نگهداری تتر را داشته باشید، می‌توانید این کار را در صرافی اوکی اکسچنج انجام دهید.

صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج

نکته دیگر به میزان کارمزد دریافتی این صرافی بر می‌گردد. در اوکی اکسچنج، میزان کارمزد برای کاربران سفارش‌گذار 0.25 درصد محاسبه می‌شود. این مبلغ برای کاربران سفارش‌بردار یا اصطلاحاً جمع‌کننده سفارش مبلغ 0.36 درصد است.

در اوکی اکسچنج علاوه بر خرید تتر، امکان معامله بیش از 700 کوین دیگر هم وجود دارد. به‌علاوه اوکی اکسچنج از معاملات جفت ارزی و حرفه‌ای هم پشتیبانی می‌کند.

همچنین برای آشنایی بیشتر با این صرافی ها ویدیو زیر را میتوانید مشاهده کنید.

سخن آخر

اگر در جستجوی بهترین سایت خرید تتر در ایران هستید، می‌توانید به سراغ صرافی‌های نوین تتر، تاپ چنج، آبان تتر، اوکی اکسچنج، والکس، بیت پین، تبدیل و… بروید. ملاک قراردادن این موارد در فهرست بهترین صرافی خرید تتر، میزان کارمزد دریافتی، نرخ ارائه شده برای خرید تتر و سرعت و سادگی خرید و فروش USDT بوده است. اگر درباره فرایند خرید تتر و انتقال آن به کیف پول‌ها یا برداشت از آن‌ها سوال دیگری دارید، در کامنت‌ها پاسخگوی شما خواهیم بود.

سوالات متداول

کم کارمزدترین صرافی ایرانی برای خرید تتر کجاست؟

اگر در جستجوی کم کارمزدترین صرافی ایرانی خرید تتر هستید، از نوین تتر استفاده کنید. کارمزد این صرافی برای برداشت‌های تتری در حالت پایه 1.5 دلار است. همچنین در زمان واریز یا انتقال درون‌شبکه‌ای هم هیچ کارمزدی از کاربران کسر نمی‌شود. فهرست کم کارمزدترین صرافی‌ها را در مقاله «کم کارمزدترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال» می‌توانید مشاهده کنید.

بهترین صرافی برای واریز تتر به کیف پول‌های ارز دیجیتال و بروکرهای فارکس چیست؟

اگر قصد واریز وجه به بروکرهای فارکس را دارید، می‌توانید از تاپ چنج استفاده کنید. این صرافی با اغلب بروکرهای معروف مثل امارکت، لایت فارکس و… همکاری دارد. اما اگر هدفتان واریز وجه به کیف پول‌های ارز دیجیتال است، صرافی نوین تتر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این صرافی پایین‌ترین نرخ تتر را در ایران ارائه می‌دهد و کمترین کارمزد را نیز دریافت می‌کند.

مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب بهترین صرافی خرید تتر چیست؟

نرخ خرید و فروش تتر، سرعت انجام معاملات، امنیت صرافی و کارمزد دریافتی مهم‌ترین شاخصه‌ها در انتخاب بهترین صرافی خرید تتر است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. قاسم محمدی گفت:

    از نظر من تتر رو می تونیم خلی سریعتر و با کارمزد کمتری نسبت به نقل و انتقالات تو بانک ها و مؤسسات مالی سنتی به هر نقطه از جهان ارسال کرد. در حالی که اکثر مردم از بیت کوین یا اتریوم برای خرید و تراکنش های روزانه استفاده نمی کنن، به دلیل نوسانات زیاد، استفاده از تتر کاملا منطقی هستش.

  2. ساجده موسوی گفت:

    سلام سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم من چند تا ارز دیجیتال میشه از یه جای دیگه بخرم به صرافی دیگه بفروشم یعنی مثلا من از ی صرافی بخرم فقط و به ی صرافی دیگه فقط به عنوان فروشنده برم؟؟

  3. مجید دیبا گفت:

    سلام..لطفا یکی کمکم کنه…امروز ۵۳ دلار ارز بایننس فرستادم صرافیِ نوبیتکس اما بعدا متوجه این موضوع شدم‌که این صرافی فاقد اون مدل از ارز هستش و طرف مقابلم هم ارز رو دریافت نکرده اما از کیف پول من کم شده..آیا راهکاری هستش که بتونم مشکلو حل کنم..لطفا جواب بدید ..

  4. ساسان احسانی گفت:

    سلام من میخواستم بدونم که نرخ ارزهای دیجیتال رو چطوری به یکدیگع تبدیل کنیم؟ مثلا بیت کوین رو ارزشش به دلار و تومن رو چطوری دراریم؟؟