بهترین زمان خرید تتر
بازدید 3396

بهترین زمان خرید تتر از یک صرافی معتبر

تتر به عنوان برترین استیبل کوین جهان ارزهای دیجیتال، گزینه مناسبی برای خرید، نگهداری و همچنین راهی آسان برای انجام معاملات رمزارزها است. بسیاری از معامله‌گران از تتر به عنوان پول دیجیتال استفاده می‌کنند، چرا که ارزش آن ثابت و برابر 1 دلار آمریکاست. دلایل تفاوت قیمت تتر و دلار، بسیاری از صرافی‌های خارج و داخل کشور نیز از تتر برای مبادله سایر ارزها استفاده می‌کنند. با همه این موارد، سوال اینجاست که بهترین زمان خرید تتر را چگونه تشخیص بدهیم؟ ما در نوین تتر به عنوان مرجعی برای خرید و فروش تتر، همراه شما هستیم تا کمک کنیم بهترین زمان را برای خرید تتر انتخاب کنید.

راهنمایی برای تشخیص زمان درست خرید و فروش تتر

درصورتی که بتوانید بهترین زمان خرید تتر را تشخیص دهید، می‌توانید از حرکات رو به رشد این رمزارز، کسب سود کنید. جدا از بحث سود گرفتن روی نوسانات تتر، داشتن این رمزارز برای معامله در صرافی‌های مختلف مفید است و باید دقت داشته باشید که از بهترین صرافی برای خرید تتر این کار را انجام دهید. با خرید تتر از نوین تتر می‌توانید مطمئن باشید که این استیبل کوین محبوب را با بهترین قیمت و از یک صرافی قابل اعتماد خریداری کرده‌اید. داشتن تعداد زیادی از کاربران و همین‌طور حجم بالای معاملات، نشان‌دهنده قابل اعتماد بودن نوین تتر است.

ما علاوه بر ارائه بهترین خدمات به کاربران، کمترین کارمزد را نیز دریافت می‌کنیم و کم کارمزدترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال در ارز دیجیتال تتر هستیم. از جمله خدمات نوین تتر در بخش کارمزدها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش پلکانی کارمزدها با توجه به سطح کاربری
  • کارمزد رایگان انتقالات داخلی تتر
  • کارمزد رایگان واریز درگاه بانکی

مسئله دیگری که همراه با “خرید تتر از یک صرافی مطمئن و قابل اعتماد” باید رعایت کنید، خرید تتر در زمان درست است. روش‌های مختلفی برای تشخیص روند حرکتی تتر وجود دارد که ما در این مقاله به بررسی تتر با استفاده از دو روش زیر می‌پردازیم:

  • تحلیل و پیگیری قیمت دلار
  • تحلیل تکنیکال

1. تحلیل و پیگیری قیمت دلار برای خرید به موقع تتر

رابطه دلار و تتر و خرید به موقع تتر

دلار بخریم یا تتر؟ تتر یک استیبل کوین با پشتوانه دلار است، یعنی همواره سعی می‌کند قیمت خود را برابر با یک دلار حفظ کند. این بدان معنی است که معامله‌گر می‌تواند بر مبنای رفتار دلار، رفتار تتر را نیز تشخیص دهید. دلار در کشور ما نوسان‌های زیادی دارد و تشخیص به موقع این نوسانات، برای کسب سود و خرید به موقع تتر بسیار حائز اهمیت است.

اگر می‌خواهید بر اساس تحلیل دلار برای خرید تتر اقدام کنید، باید اجازه دهید دلار برای 3 روز متوالی قیمتی ثابت داشته باشد. بعد از این می‌توانید قیمت لحظه‌ای تتر را از سایت نوین تتر پیگیری و به صورت پله‌ای شروع به خرید کنید. نوین تتر برای راحتی کاربران، قیمت تتر را در تایم فریم‌های مختلف روزانه، 7 روزه و ماهانه نمایش می‌دهد.

تایم فریم های قیمتی تتر در سایت نوین تتر

2. استفاده از تحلیل تکنیکال برای خرید تتر

بهترین زمان برای خرید تتر با تحلیل تکنیکال

تحلیل تکنیکال یک روش تحلیلی در دنیای معامله‌گری است. معامله‌گر در این روش به بررسی حرکات قیمت پرداخته و با توجه به ابزارها و تحلیلی که دارد، بهترین زمان برای خرید یا فروش را انتخاب می‌کند. برخی از این ابزارها و سبک‌های تحلیل تکنیکال عبارتند از تشخیص سطوح حمایتی و مقاومتی، خطوط روند و کانال‌ها، اندیکاتورها و اسیلاتورهای متفاوت.

1. کاربرد خطوط روند برای خرید تتر در زمان مناسب

روندهای قیمتی در تمام بازارهای مالی به سه قسمت روند صعودی، نزولی و خنثی تقسیم‌بندی می‌شوند. در روندهای صعودی قیمت رو به بالا حرکت کرده و شاهد افزایش قیمت هستیم. در روندهای نزولی، برخلاف روند صعودی قیمت‌ها تمایل به کاهش دارند و رو به پایین حرکت می‌کنند. در روندهای خنثی قیمت در یک محدوده ثابت حرکت می‌کند و نمی‌توان گفت حرکت قیمت رو به بالا است یا رو به پایین.

تکنیکالیست ها با اتصال کف‌های قیمتی در روندهای صعودی و اتصال سقف‌های قیمت در روندهای نزولی، خطوط روند را ترسیم می‌کنند. در روندهای خنثی نیز کف‌ها به هم و سقف‌ها به یکدیگر متصل شده و یک کانال حرکتی خنثی می‌سازند. معامله‌گر وقتی قیمت با خط روند ترسیمی برخورد می‌کند، با دیدن نشانه‌های تاییدی می‌تواند وارد معامله شود.

بهترین زمان برای خرید، هنگامی است که قیمت از روند نزولی خارج و وارد روند صعودی می‌شود. همانطور که می‌بینید در چارت بالا تتر خط روند نزولی خود را شکسته و درحال ساختن کف‌ها و سقف‌های بالاتر است و به عبارتی تمایل به حرکت رو به بالا دارد.

2. استفاده از سطوح حمایت و مقاومت برای خرید و فروش تتر

سطوح حمایتی و مقاومتی از دیگر ابزارهای تکنیکالیست‌ها است. برای انتخاب بهترین زمان خرید تتر می‌توان منتظر برخورد قیمت با یک سطح حمایتی معتبر بود و پس از گرفتن تاییدیه‌های مورد نظر برای خرید تتر اقدام کرد. در چارت زیر مشخص است که تتر در تایم فریم 1 ساعته به یک محدوده حمایتی رسیده است. در محدوده‌های حمایتی تقاضا برای خرید بیشتر شده و بالعکس در محدوده‌های مقاوتی عرضه بیشتر می‌شود.

استفاده از سطوح حمایتی برای خرید تتر

3. فیبوناچی و تشخیص زمان خرید و فروش

فیبوناچی و درصدهای آن از دیگر ابزارهای مهم دنیای تحلیل تکنیکال است. تحلیل‌گران با استفاده از ابزارهای مختلف فیبوناچی سطوح حمایتی و مقاومتی مهم را تشخیص داده و اقدام به خرید یا فروش می‌کنند.

در تصویر بالا یک فیبو اکسپنشن روی چارت تتر انداخته شده است و می‌بینید که در محدوده 618 فیبو که یک محدوده خیلی مهم است، قیمت حرکت صعودی خود را آغاز کرده است و معامله‌گر می‌توانست در این محدوده اقدام به خرید تتر نماید. فیبوناچی برای تشخیص زمان فروش نیز بسیار مناسب است. در تصویر شماره 2، محدوده بین 618 تا 786 فیبو اکسپنشن، یک محدوده قوی است که با دیدن نشانه‌های تاییدی، باید برای فروش اقدام کرد. البته که نگهداری ارزی مانند تتر در طولانی مدت می‌تواند بسیار سودده باشد.

4. اندیکاتور RSI

همان طور که در سایت bashgah هم گفته شده:

اندیکاتور RSI که با نام شاخص قدرت نسبی (Relative Strength Index) هم شناخته می‌شود، یکی از ابزارهای مهم تحلیل تکنیکال و یکی از مهم‌ترین اندیکاتورهای این روش تحلیلی به شمار می‌رود.

Rsi میزان سرعت و تغییرات قیمت را اندازه‌گیری می‌کند. بعضی محدوده‌ها در این اندیکاتور می‌تواند به عنوان محدوده‌های هشدار خرید و یا فروش در نظر گرفته شوند. مثلا محدوده زیر 30 به عنوان هشدار خرید و بالای 70 هشدار فروش را بیان می‌کند. در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که وقتی اندیکاتور Rsi به محدوده 30 و پایین‌تر رسیده، تتر در جای مناسبی برای خرید قرار داشته است.

5. ایچی موکو ابزاری برای تعیین زمان مناسب خرید تتر

ایچی موکو با اینکه در بین اندیکاتورها قرار گرفته است، اما می‌تواند به عنوان یک ابزار تحلیلی پیچیده، کامل و حتی یک سبک معاملاتی قرار بگیرد. برای تشخیص بهترین زمان خرید می‌توان از ایچی موکو نیز بهره برد. این ابزار قدرتمند از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که هرکدام می‌تواند راهنمای معامله‌گر باشد. به طور مثال در چارت 1 روزه تتر، وقتی قیمت با ابر ایچی برخورد داشته سطوح حمایتی و مقاومتی خوبی به وجود آمده که واکنش قیمت در این محدوده‌ها بسیار جذاب است. هنگامی که ابر محدوده حمایتی برای تتر می‌سازد با گرفتن تایید، می‌توان برای خرید اقدام کرد.

ایچی موکو ابزاری برای تعیین زمان مناسب خرید تتر

بهترین زمان برای خرید تتر چه موقع است؟

یکی از اقدامات مهمی که هر معامله گر باید برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال انجام دهد، انتخاب یک استیبل کوین مناسب است. تا به واسطه تبدیل استیبل کوین انتخاب شده به ارز دیجیتال درآمد کسب کند. البته دستیابی به این مهم برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیازمند ورود به بازار کریپتوکارنسی است. تا با خرید و فروش استیبل کوین هایی با ارزش ثابت و تضمینی یک دلار، سود قابل توجهی دریافت کنند.بهترین استیبل کوین برای ایرانیان از آنجایی که زمان خرید رمز ارزها تأثیر بسزایی در تضمین سوددهی، کاهش کارمزد و انتقال سریع انواع دارایی دارد، مورد توجه بسیاری از معامله گران ایرانی و خارجی قرار گرفته است. در این خصوص باید گفت که ارز تتر نیز از این قاعده مستثنی نیست و بهترین زمان برای خرید تتر از یک صرافی ثبات قیمت آن پس از چند روز کاری می باشد. بدین صورت که معامله گران با رصد نوسانات بازار ارزهای دیجیتال و قیمت ارزها، پس از ثبات قیمت چند روزه، نسبت به خرید ارز tether اقدام می کنند.

خاطر نشان می شود که پس از اعلام قیمت دلار و برآورد قیمت دقیق ارز تتر تنها تا پایان ساعت کاری بازار ارزهای دیجیتال یعنی ساعت شش عصر (18:00) می توانید اقدام به خرید ارز تتر کنید. در غیر این صورت درخواست های خرید شما پس از پایان ساعت کارز این بازار بین المللی ثبت نخواهد شد و بی اثر تلقی می گردد. بنابراین برای انجام تراکنش های صددرصد تضمینی و سودآور به این مورد مهم توجه ویژه داشته باشید و پس از اعلام قیمت دلار و تعیین قیمت ارز تتر، اقدام به خرید نمایید.

When is the best time to buy Tether

عوامل مؤثر بر قیمت رمز ارز تتر کدامند؟

اگر قصد دارید به واسطه خرید و فروش ارز دیجیتال تتر وارد این بازار بین المللی شوید، باید بدانید که قیمت رمز ارز تتر و همچنین هزینه انتقال دارایی از کیف پول مبدأ به مقصد بنا به دلایل مختلف تغییر پیدا می کند. در واقع براساس شرایط بازار، نوسانات و تغییرات احتمالی قیمت تتر و کارمزد خرید و فروش و انتقال آن افزایش یافته و کاهش می یابد. در این راستا باید گفت که قیمت ارز تتر به عوامل متعددی نظیر کارمزد صرافی، کارمزد کیف پول، تورم، قیمت دلار، میزان عرضه و تقاضا و … وابسته است. پس اگر می خواهید مثل یک سرمایه گذار حرفه ای، معاملات سودآور و تضمین شده را رقم بزنید، حتماً این موارد را مدنظر قرار دهید و در بهترین زمان ارز tether خریداری کنید.همینطور که در سایت برنا گفته شده است:

تتر یک استیبل‌کوین با قیمت ثابت بوده که تقریباً در برابر نوسانات بازار ارزش خود را حفظ می‌کند. همچنین پشتوانه این رمز ارز، دلار آمریکا بوده و هر توکن تتر به ارزش 1 دلار آمریکاست. عوامل مختلفی روی قیمت ارز دیجیتال تتر تأثیر می‌گذارند. مهم‌ترین عوامل مؤثر شامل جلب اعتماد کاربران، میزان عرضه و تقاضا، ارزش ریالی، کارمزد صرافی و خرید و فروش رمز ارز تتر بدون هیچ‌گونه محدودیتی از طریق صرافی‌های آنلاین می‌شود.

نکات مهم برای ارزیابی سرمایه گذاری به واسطه خرید تتر

همان طور که مستحضر هستید بازار ارزهای دیجیتال یک بازار پر نوسان، ریسک پذیر و چالش بر انگیز است. به همین سبب معامله گران می بایست با استفاده از تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال نسبت به تحلیل و تفسیر وضعیت ارز tether و انتخاب بهترین زمان خرید تتر اقدام کنند. علاوه بر این برای اینکه یک سرمایه گذاری موفق و تضمین شده را تجربه کنند، باید یک سری نکات را برای ارزیابی سرمایه گذاری خرید تتر مدنظر قرار دهند. در این راستا بعضی از مهمترین نکات برای ارزیابی سرمایه گذاری به واسطه خرید تتر به شرح زیر عبارت است از:

Important points for evaluating investment by buying Tether

* تعیین اهداف سرمایه گذاری

از آنجایی که تعیین میزان و نحوه سرمایه گذاری به اهداف مالی معامله گران وابسته است، باید یک سرمایه گذار در وهله اول هدف اصلی خود را مشخص نماید. بدین نحو که معامله با تعیین اهداف سرمایه گذاری به صورت کوتاه مدت یا بلند مدت اقدام به خرید ارز تتر می کند. این نکته بسیار مهم بوده و به نوعی تضمین کننده موفقیت شده به واسطه خرید ارز دیجیتال tether خواهد بود.

* ریسک پذیری

میزان ریسک پذیری ارزهای دیجیتال نیز یکی دیگر از نکات مهمی است، که سرمایه گذاران هنگام خرید ارز تتر باید به آن توجه داشته باشند. اما از آنجایی که تتر یک استیبل کوین با ارزش ثابت معادل یک دلار آمریکار است، ریسک پذیری بسیار اندکی دارد. پس از این جهت بهترین گزینه برای یک سرمایه گذاری در تتر قطعی و سودآور در بازار ارزهای دیجیتال خواهد بود.

ریسک پذیری

* تحلیل مناسب و دقیق بازار ارزهای دیجیتال

همان طور که در بخش قبل نیز به آن اشاره کردیم، برای انتخاب بهترین زمان خرید تتر از یک صرافی معتبر می بایست از تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال استفاده کرد. تا ضمن بررسی نوسانات ارز تتر در بهترین زمان آن را خریداری نمود. در واقع تحلیل ها روند ارزش ارز tether را در یک بازه زمان به شما نشان می دهند و براساس آن می توانید یک تصمیم گیری صحیح و شایسته درخصوص خرید این استیبل کوین داشته باشید.

Proper and accurate analysis of the digital currency market

* استفاده از منابع اطلاعاتی معتبر

برای انتخاب بهترین زمان خرید تتر باید از اطلاعات دقیق و معتبر استفاده کرد. دستیابی به این مهم نیازمند در اختیار داشتن یک منبع اطلاعاتی رسمی و معتبر است. بنابراین برای خرید تتر عجولانه تصمیم گیری نکنید و صرفاً اطلاعات سایت های معتبر و منابع اطلاعاتی مورد تأیید بازار ارزهای دیجیتال استفاده نمایید. چرا که هرگونه اطلاعات غلط و جعلی ممکن است در روند تصمیم گیری و سرمایه گذاری شما مشکل ایجاد کند و شما را با ضرر و زیان های غیرقابل جبران مواجه سازد.

سخن پایانی

در این مقاله از نوین تتر به بررسی بهترین زمان برای خرید تتر پرداختیم و در رابطه با روش‌های تحلیل تکنیکال و همبستگی دلار و تتر صحبت کردیم. علاوه بر تشخیص زمان درست خرید استیبل کوین تتر، خرید آن از یک صرافی مطمئن و معتبر نیز بسیار حائز اهمیت است. ما در نوین تتر که بهترین صرافی خرید تتر محسوب می شود، خدمات آنی خرید و فروش تتر را همراه با امنیت بالا، ارائه بهترین قیمت و بهترین کارمزدها برای کاربران فراهم کرده‌ایم.

با اینکه تتر یک استیبل کوین است و قیمت خود را برابر 1 دلار حفظ می‌کند، اما پیش‌بینی می‌شود که طی سال‌های آینده قیمت آن 3 تا 4 برابر دلار شود و به همین دلیل خرید تتر می‌تواند گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری باشد.

صرافی معتبر نوین تتر به کاربران خود خدمات خرید و فروش تتر را ارائه می‌دهد، شما می‌توانید در نوین تتر با خیال آسوده و مدت زمان کوتاهی تراکنش تتر انجام دهید یا به خرید و فروش تتر بپردازید.

سؤالات متداول:

1- راه های تشخیص بهترین زمان خرید تتر چیست؟

بهترین زمان برای خرید تتر با استفاده از تحلیل فاندامنتال، تکنیکال، استفاده از منابع اطلاعاتی معتبر، استفاده از خطوط روند، حمایت ها، مقاومت ها و … مشخص می شود.

2- بالا رفتن قیمت بیت کوین چه تاثیری بر روی قیمت تتر دارد؟

با افزایش قیمت بیت کوین، افراد پول خود را از تتر و سایر رمز ارزها خارج کرده و صرف خرید BTC می کنند؛ بدین ترتیب به علت افزایش میزان عرضه تتر، قیمت آن کاهش پیدا خواهد کرد.

3- بهترین روش برای خرید تتر کدام است؟

بهترین روش برای خرید تتر از طریق صرافی ‌های ارز دیجیتال مورد تأیید بازار رمز ارزها، معتبر و با تجربه است. این روش امن بوده و مطمئن خواهید بود که بهترین قیمت را به شما پیشنهاد می‌ دهد. علاوه بر این با مشاهده و بررسی قیمت ارز تتر در چند صرافی می توانید بهترین صرافی را انتخاب نموده و به واسطه آنها اقدام به خرید تتر کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. احسان مولودی گفت:

    سلام به نظر من به طور معمول بهترین زمان خرید تتر، زمانی هستش که چند روز پشت سر هم قیمت دلار ثابت باشه و پس از اعلام شدن قیمت دلار، برآورد قیمت تتر توی صرافی های مختلف و نهایتا تا پیش از تموم شدن تایم و ساعت کاری بازار یعنی تا قبل از ساعت ۶ عصر می تونیم برای خرید تتر اقدام کنیم.

  2. saeed گفت:

    سلام میخواستم بدونم من توی هر صرافی از هر کجای تهران میتونم برام و ارز دیجیتال BUSD رو بخرم یا فقط یک سریع صرافی های خاص هستن که این BUSD رو دارن و من میتونم ازشون خرید کنم.

  3. سهیل شمس گفت:

    سلام. ترون جزو زیر مجموعه تتر محسوب میشع یا نه خودش یک ارز دیجیتال جداگانه هستش؟ منظورم اینکه مثل تتر کارایی دارع و مشمول قوانین حاکم رو تتر هست؟قیمت ترون هم‌ مثل تتر همیشه برابر قیمت دلار و ارزهای رایج دیگه هستش؟ ترون از پشتيباني دلار استفاده میکنه مثل تتر و نهایتا اینکه به راحتی خرید و فروش میشع

  4. مرادی گفت:

    سلام وقتتون بخیر باشه
    من خیلی وقته میخوام به خرید بازار ارزدیجیتال راه پیدا کنم ولی واقعا میترسم
    احتمال اینکه تتر ورشکست بشه چقدر هستش و اینگه تتر تضمینی پشتش هست که کلا سرمایه هیچ نشه از نظر اطمینانی و ریسکی دلار ریسکش کمتر از تتره؟؟