کیف پول ارز دیجیتال بدون کارمزد
بازدید 3488

معرفی بهترین کیف پول ارز دیجیتال بدون کارمزد

استفاده از کیف پول‌های دیجیتال یک امر جدانشدنی در دنیای ارزهای دیجیتال برای معامله‌گران است. گاهی هزینه انجام تراکنش‌ها در این کیف پول‌ها بالاست و معامله‌گران به دنبال راهی برای کاهش هزینه‌ تراکنش‌های خود هستند. در این مقاله از نوین تتر قصد داریم یک کیف پول با امنیت بالا که امکان انجام تراکنش بدون پرداخت کارمزد را فراهم کرده است، معرفی کنیم. این کیف پول ارز دیجیتال بدون کارمزد، ترون لینک نام دارد که در ادامه درباره آن به طور کامل صحبت خواهیم کرد.

کارمزد کیف پول ارز دیجیتال براساس چه مواردی محاسبه می شود؟

پیش از آنکه به معرفی بهترین کیف پول ارز دیجیتال بدون کارمزد بپردازیم، بهتر است شما عزیزان را با موارد تشکیل دهنده کارمزد کیف پول رمزارزها آشنا کنیم. تا بدانید که کارمزد چگونه محاسبه می شود و براساس موارد معرفی شده و رمز ارز دلخواهتان، نسبت به انتخاب کیف پول ارز دیجیتال مناسب برای انجام معاملات مبتنی بر شبکه بلاک چین اقدام کنید. در این راستا کارمزد تمامی کیف پول های ارز دیجیتال موجود در شبکه بین المللی معاملاتی رمز ارزها براساس دو مؤلفه مهم کارمزد پلتفرم و کارمزد شبکه محاسبه میگردد. که این دو مورد مهم و تعیین کننده به شرح زیر عبارتند از:

Disadvantages of the MyEtherVault wallet include the following:

1- کارمزد پلتفرم

بعضی از کیف پول ها به ازای فعالیت کاربران برای تراکنش ها مبلغی را تحت عنوان کارمزد در نظر گرفته اند و از حساب معامله گران کسر می کنند. این نوع از کارمزد، کارمزد پلتفرم نام دارد و درصد آن برای هر کیف پول ارز دیجیتال مبتنی بر شبکه بلاکچین متغیر است. به عنوان مثال برخی رمز ارزها یک درصد را به عنوان کارمزد تراکنش های خرید و فروش رمز ارز در نظر گرفته اند و بعضی دیگر کمتر یا بیشتر از یک درصد. بدین ترتیب به کارمزد پلتفرم توجه ویژ داشته باشید و متناسب با آن کیف پول ارز دیجیتال موردنظرتان را انتخاب کنید.

کارمزد پلتفرم

2- کارمزد شبکه

هنگام انتقال دارایی از کیف پول، می بایست کاربرد آدرس کیف پول مقصد را در سامانه وارد نماید. تا دارایی به میزان مشخص شده، از کیف پول مبدأ به کیف پول مقصد منتقل شود. با توجه به اینکه برای هر رمز ارز یک شبکه مبتنی بر بلاکچین در نظر گرفته شده است؛ شبکه در ازای انتقال دارایی کاربران، هزینه ای را تحت عنوان کارمزد از حساب آنها کسر می کند. این کارمزد که در دنیای ارزهای دیجیتال با عنوان کارمزد شبکه شناخته می شود به دو عامل میزان شلوغی شبکه و حجم تراکنش ها وابسته است. بدین صورت که با افزایش شلوغی شبکه بلاک چین و ازدیاد حجم تراکنش ها، کارمزد شبکه نیز بیشتر خواهد شد. تحقیقات و بررسی های به عمل آمده نشان داده که کارمزد شبکه از کارمزد پلتفرم مهم تر است و تأثیر بسزایی در کاهش یا افزایش کارمزد کیف پول ارزهای دیجیتال مختلف به ویژه رمز ارز تتر دارد.

Network fee

انواع کیف پول ارز دیجیتال بدون کارمزد

1-کیف پول ترون لینک، بهترین کیف پول ارز دیجیتال بدون کارمزد

ترون لینک یک کیف پول جامع با امنیت بسیار بالا است. پلتفرم ترون (TRON) استفاده از این کیف پول را به کاربران خود توصیه می‌کند. کاربران با استفاده از این کیف پول به راحتی به بلاک چین TRON دسترسی خواهند داشت و می‌توانند بسیار آسان تعاملات خود با برنامه‌های غیرمتمرکز را انجام دهند.

کیف پول ترون لینک برای گوشی‌های اندروید، ios و همچنین به صورت افزونه برای مرورگر کروم در دسترس است و اتفاقا یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال برای اندروید محسوب می شود. این کیف پول در محیط Sandbox اجرا می‌شود و ظاهری شبیه به کیف پول‌های دسکتاپ دارد.

نکته بسیار حائز اهمیت در رابطه با ترون لینک ولت امنیت بالای آن است. سازندگان این ولت از یک رمزگذاری قوی برای ایجاد امنیت استفاده کرده و فارغ از میزان دارایی کاربر، وظیفه حفاظت از سرمایه و اطلاعات کاربران را به خوبی انجام می‌دهند.همینطور که در سایت ایرانیکارت گفته شده:

اگر دقت کرده باشید هنگام انتقال دارایی از کیف پول شما باید آدرس کیف پول مقصد را وارد کنید. به‌عنوان مثال اگر شما قصد انتقال اتریوم به کیف پول دیگری را داشته باشید باید شبکه بلاک چین اتریوم را انتخاب کنید. هزینه‌ای که توسط شبکه دریافت می‌شود به میزان شلوغی شبکه و حجم تراکنش بستگی دارد. پس شما هنگام تراکنش ارزهای دیجیتال، مبلغی را تحت عنوان هزینه شبکه پرداخت نمایید. این هزینه برای انجام تراکنش لازم است. با این حال هیچ پلتفرمی ذینفع آن نیست چرا که متعلق به ماینرها یا اعتبارسنج‌های شبکه است.

2- کیف پول لجر نانو ایکس

در مقاله بهترین کیف پول های ارز دیجیتال هم گفتیم که کیف پول ارز دیجیتال لجر نانو ایکس یکی از بهترین و ایمن ترین کیف های سخت افزاری در شبکه بلاکچین است. این کیف پول ضمن بهره مندی از امنیت بسیار بالا، کارمزد تراکنش خیلی پایین دارد و این ویژگی منحصر به فرد سبب شده تا بسیاری از معامله گران این کیف پول ارز دیجیتال را برای انجام تراکنش ها، ذخیره و انتقال دارایی هایشان انتخاب کنند. کیف پول لجر نانو ایکس تا به امروز به عنوان یکی از بهترین کیف پول ها شناخته شده و از ویژگی های بارزی نظیر حساب کاربری سریع و آسان، قابلیت بلوتوث، صفحه نمایش بزرگ، پشتیبانی از انواع رمز ارز، ظرفیت ذخیره سازی بسیار بالا و امنیت فوق العاده برخوردار می باشد.

Ledger Nano X wallet

3- کیف پول کوین بیس ولت

از بین بهترین و کم کارمزدترین کیف پول های مبتنی بر شبکه بلاکچین می توان از کیف پول کوین بیس ولت نام برد. همان طور که از نام این کیف پول پیداست، متعلق به صرافی کوین بیس می باشد و ضمن پشتیبانی از رمز ارزهای مبتنی بر شبکه بلاک چین کریپتو سایر ارزهای دیجیتال، توانسته نظر بسیار از معامله گران را به خود معطوف سازد. به نحوی که در سال های اخیر شاهد افزایش استفاده از این کیف پول ارز دیجیتال بدون کارمزد توسط کاربران هستیم. شایان ذکر است که کیف پول کوین بیس ولت نیز به لحاظ شبکه سخت افزاری و نرم افزاری منحصر به فرد از امنیت بالایی برخوردار می باشد و کارمزد تراکنش های آن نسبت به سایر کیف پول های مبتنی بر شبکه بلاکچین بسیار کم است. خاطر نشان می شود که با استفاده از این کیف پول می توانید کارمزد ماینرها را تنظیم نموده و حتی در شرایط خاص آنها را حذف کنید.

4- کیف پول مای سلیوم

مای سلیوم یکی دیگر از قدیمی ترین و ایمن ترین کیف پول های مبتنی بر شبکه بلاکچین با کارمزد تراکنش بسیار ناچیز است. این کیف پول ارز دیجیتال با سابقه حضور 15 در دنیای رمز ارزها در سال 2008 میلادی ساخته شده و تا به امروز توانسته نظر بسیاری از معامله گران ارزهای دیجیتال به ویژه رمز ارز تتر را به خود جلب کند. البته این شهرت و اعتبار اتفاقی نیست و حاصل بهره مندی از فضای کاربری سریع و آسان، امنیت بسیار بالا و قابلیت های متنوع و قابل توجه است. بدین ترتیب اگر می خواهید به واسطه یک کیف پول قدیمی با رابط کاربری آسان و امنیت بالا به داد و ستد در بازار ارزهای دیجیتال بپردازید، می توانید کیف پول مای سلیوم را انتخاب نموده و از قابلیت های آن نهایت بهره را ببرید.

My Selium wallet

چه ارزهایی در کیف پول ترون لینک پشتیبانی می‌شوند؟

در ترون ولت با ارائه خدمات به کاربران در سطح جهانی، تمامی توکن‌های TRX، TRC-20، TRC-10 و TRC-721 پشتیبانی می‌شوند. برخی از این ارزها عباتند از: تتر، ترون، بیت تورنت، وینک و …

شرایط انتقال تتر از ترون ولت بدون پرداخت کارمزد

برای اینکه بتوانید تترهای خود را در کیف پول ترون ولت بدون پرداخت هزینه انتقال دهید، باید شرایط زیر را فراهم کنید.

شرایط انتقال تتر از ترون ولت بدون پرداخت کارمزد

  1. اولین شرط داشتن مقداری TRON (TRX) در کیف پول ترون لینک است، این امر باعث می‌شود که با فریز شدن ترون‌ها، هزینه اجرای قرارداد هوشمند پوشش داده شود.در واقع با این کار نه تنها کارمزد انتقال تتر به حداقل میزان ممکن و حتی صفر می رسد، بلکه می توانید تراکنش های خود را خیلی سریع و آسان انجام دهید. در واقع با مدنظر قرار دادن این شرط اساسی و مهم و اجرای آن می توانید ضمن انتقال تتر از ترون ولت بدون هیچگونه کارمزد، انجام معامله سودآور و تضمین شده بدون کارمزد را تجربه کنید.
  2. در مرحله بعد باید مقداری تتر (USDT) نیز روی شبکه TRC20 در کیف پول ترون لینک خود داشته باشید.

داشتن TRX در ترون ولت برای انجام تراکنش

داشتن TRX در ترون ولت برای انجام تراکنش

نکته: برای بررسی شبکه تتر می‌توانید روی توکن کلیک کرده و آدرس تتر را مشاهده کنید. آدرس قرارداد تتر در شبکه TRC20 به این شکل است: TR7NHqjeKQxGTCi8q8ZY4pL8otSzgjLj6t1

آدرس تتر روی شبکه ترون

آدرس تتر روی شبکه ترون

در انتهای کار باید آدرس گیرنده و میزان تتری که قصد انتقال آن را دارید، وارد کنید. برای انجام درست فرآیند انتقال، حتما چک کنید که آدرس گیرنده با شبکه TRC20 سازگار باشد. پس از تایید تراکنش، فرآیند توسط بلاک چین ترون پردازش می‌شود و شما توانسته‌اید بدون پرداخت کارمزد، تراکنش خود را انجام دهید.

نوین تتر یک صرافی مطمئن برای خرید، فروش و انتقال تتر

شما می‌توانید تترهای خود را از کیف پول ترون ولت به یک صرافی امن و مطمئن داخلی مانند نوین تتر انتقال داده، آنها را نگهداری و یا اینکه به ریال برداشت کنید. برای انجام این کار باید در صرافی نوین تتر یه حساب کاربری داشته باشید. سپس به پنل کاربری خود رفته، روی کیف پول ارزی و بعد واریز ارز کلیک کنید، آدرس تتر مبتنی بر شبکه ترون خود را کپی کنید و تترهای خود را به این آدرس انتقال دهید.شایان ذکر است که صرافی نوین تتر زمینه مناسبی برای کاربران ایرانی فراهم ساخته و بدین ترتیب بدون تغییر آی پی و خیلی آسان می توانید اقدام به خرید و فروش تتر و انتقال دارایی هایتان از طریق کیف پول ارز دیجیتال کنید. به عبارت دیگر نوین تتر یک صرافی مطمئن برای معامله گران ایرانی است و ضمن رفع محدودیت ها، با حفظ حریم شخصی کاربران و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده تراکنش های موردنیاز سرمایه گذاران ایرانی اعم از خرید، فروش و انتقال تتر را انجام می دهد. پس فرصت را از دست ندهید و هم اکنون به جمع کاربران همواره رضایت مند این صرافی ملحق شوید.

واریز تتر به صرافی نوین تتر

واریز تتر به صرافی نوین تتر

نوین تتر یک صرافی ایرانی برای خرید، فروش و انتقال تتر است. کاربران این صرافی می‌توانند در کمتر از چند دقیقه تراکنش‌ها تتر خود را با امنیت بالا انجام دهند. در سایت نوین تتر برای راحتی کاربران دسترسی لحظه‌ای به قیمت تتر فراهم شده است که کاربران بتوانند با بهترین قیمت به انجام تراکنش بپردازند.

خرید و فروش تتر در صرافی نوین تتر

خرید و فروش تتر در صرافی نوین تتر

از مهمترین ویژگی‌های صرافی نوین تتر می‌توان به معامله سریع و آسان، بهترین نرخ تبادل و پرداخت و دریافت امن اشاره کرد. رابط کاربری بسیار راحت این صرافی، انجام معاملات را برای کاربران بسیار آسان می‌کند.

در نوین تتر می‌توانید با خرید تتر، ارزش دارایی های دلاری خود را برای بلند مدت بدون پرداخت کارمزد، بدون رهگیری و بدون محدودیت حجمی نگهداری کنید.

سخن پایانی مقاله کیف پول ارز دیجیتال بدون کارمزد

استفاده از کیف پول با امنیت بالا و در عین حال پرداخت کمترین هزینه برای تراکنش‌ها یکی از دغدغه‌های معامله‌گران ارزهای دیجیتال است. ترون ولت یک کیف پول ارز دیجیتال بدون کارمزد با امنیت خوب است و شرایطی را فراهم کرده که کاربران بتوانند با رعایت آن شرایط هزینه انجام تراکنش‌های خود را به صفر برسانند و انتقال تتر بدون کارمزد انجام دهند. در این مقاله از نوین تتر به معرفی ترون لینک ولت و شرایط انجام تراکنش تتر بدون پرداخت کارمزد در آن پرداختیم.

سؤالات متداول

1- آیا انجام احراز هویت برای کار با کیف پول ارز دیجیتال بدون کارمزد الزامی است؟

بله، برای آنکه بتوانید با کیف پول های ارز دیجیتال بدون کارمزد معرفی شده و سایر کیف پول ها کار کنید، می بایست ابتدا اقدام به ثبت نام و احراز هویت نمایید. در غیر این صورت اجازه دسترسی به خدمات و قابلیت های کیف پول را نخواهید داشت.

2- عملیات تأیید تراکنش ارز دیجیتال چه مدت زمان به طول می انجامد؟

وقتی معامله‌ای در شبکه ارزهای دیجیتال انجام می دهید، می بایست این تراکنش توسط آن شبکه مورد تأیید قرار بگیرد؛ تا پس از آن معامله در یک بلوک گنجانده شود. زمان تایید تراکنش در ارزهای دیجیتال بستگی به شرایط و وضعیت شبکه بلاکچین آن ارز دارد. مدت زمان لازم برای انجام این کار کاملاً متغیر است؛ به طوری که گاهی اوقات تأیید ممکن است چند دقیقه، چند ساعت و حتی چند روز طول بکشد.

3- بهترین کیف پول ارز دیجیتال بدون کارمزد کدام است؟

در حال حاضر با توجه به درصد کارمزد خرید و فروش ارز دیجیتال و انتقال دارایی و از همه مهمترین امنیت کیف پول های رایج ارز دیجیتال می توان کیف پول ترون لینک، کیف پول لجر نانو ایکس، کیف پول کوین بیس ولت و کیف پول مای سلیوم را به عنوان بهترین کیف پول ارز دیجیتال بدون کارمزد معرفی کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ساسان خیر خواهان گفت:

    آیا نگهدای ارز دیجیتال در کیف پول رایگان است؟ اگه احراز هویت انجام ندیم به مشکل میخوریم و اینکه چطور میتونیم در کمتر از چند دقیقه تراکنش‌های تتر خودمون رو با امنیت بالا تر انجام بدیم ممنون میشم من رو در این زمینه راهنمایی کنید.

  2. حسام قادری گفت:

    سلام.. میخوام ارز دیجیتال تتر از بکی از دوستاl بخرم… باید چکار کنم..هرکاری میکنیم. انتقال داده نمیشه…دوسه بار تلاش کرده که برام واریز کنه نمیتونه…میشه من اطلاعات کاربری خودم و یا اون اطلاعات کاربری رو برای هم ارسال کنیم.؟؟

  3. kamran hoseenian گفت:

    سلام میخواستم بدونم من توی هر صرافی از هر کجای تهران میتونم برام و ارز دیجیتال BUSD رو بخرم یا فقط یک سریع صرافی های خاص هستن که این BUSD رو دارن و من میتونم ازشون خرید کنم.

  4. حامد گفت:

    سلام وقتتون بخیر باشه
    این کیف پول ترون لینک از چه ارزهایی پشتیبانی میکنه؟؟
    قابل اعتماد هست و مورد تایید هستش از نظر قانونی؟؟