انتقال تتر به کوینکس
بازدید 3470

نحوه انتقال تتر به صرافی کوینکس

امروزه بسیاری از کاربران ارزهای دیجیتال از تتر به عنوان یک استیبل کوین مطمئن برای سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنند. صرافی‌ها و معامله‌گران بسیاری نیز از تتر به عنوان ارز پایه برای خرید و فروش ارزهای دیگر بهره می‌برند. یکی از موارد مهمی که کاربران در دنیای ارزهای دیجیتال باید بدانند، انتقال تتر است. انتقال تتر بین دو کیف پول، امری ضروری و بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که با انجام اشتباه این فرآیند ممکن است تمام دارایی کاربر از بین برود. در این مقاله از نوین تتر همراه شما هستیم تا نحوه انتقال تتر به کوینکس را به صورت گام به گام و تصویری آموزش دهیم.

خرید تتر از صرافی نوین تتر

نوین تتر یک صرافی ایرانی مطمئن و پرسرعت برای خرید و فروش تتر است. شما می‌توانید با استفاده از این صرافی، قیمت تتر را به صورت لحظه‌ای مشاهده کرده و با بهترین قیمت اقدام به خرید، فروش و یا انتقال تتر نمایید. برای انتقال تتر به کوینکس باید از قبل تتر داشته باشید و یا ابتدا اقدام به خرید و سپس انتقال تتر کنید. در صورتی که از قبل تتر ندارید، کافیست وارد سایت novintether.com شوید و در قسمت ثبت نام، با وارد کردن اطلاعات خود، ثبت نام در صرافی نوین تتر را انجام دهید.

پس از انجام و کامل کردن ثبت نام، به صفحه خرید و فروش تتر رفته و در کادر “قیمتی که پرداخت می‌کنید” : میزان پول پرداختی دلخواه خود را به تومان وارد کنید. با انجام این کار میزان تتر دریافتی را در کادر دیگر مشاهده خواهید کرد.

با کلیک روی گزینه “مرحله بعد” وارد مرحله پرداخت می‌شوید. چناچه در کیف پول خود موجودی نداشته باشید، روی گزینه “افزایش موجودی” بزنید، تا بتوانید موجودی کیف پول خود را افزایش دهید. برای انجام این مرحله در کادر مربوطه، مبلغ دلخواه و شماره کارت خود را وارد کنید تا در نهایت بتوانید تتر خریداری نمایید.

پرداخت پول در صرافی نوین تتر

پس از انجام مراحل بالا و خرید تتر در صرافی نوین تتر، اینک می‌توانید تترهای خود را به کوینکس منتقل کنید.برای این کار وارد پنل کاربری خود شوید و گزینه کیف پول ارزی را انتخاب کنید. پس از این در قسمت بالا روی گزینه “برداشت ارز” کلیک کنید.

نحوه انتقال تتر ار نوین تتر به کوینکس

در این صفحه باید اطلاعات موردنیاز برای انتقال تتر به کوینکس را وارد کنید.

کارد شماره 1 مربوط به آدرس کوینکس است که در ادامه نحوه پیدا کردن آدرس کیف پول کوینکس را نیز شرح می‎دهیم. پس از کپی کردن آدرس باید آن را در این محل وارد کنید.

در کادر شماره 2 شبکه انتقال انتخاب می‌شود. در نوین تتر به صورت پیش فرض این شبکه روی Tron قرار دارد. میزان کارمزد تراکنش شبکه در همین کادر نوشته شده است. (کارمزد انتقال در شبکه ترون نسبت به سایر شبکه های بلاک چین کمتر است.)

در کادر شماره 3 مقدار تتری که می‌خواهید انتقال دهید را وارد کنید. با وارد کردن این اطلاعات، هزینه تراکنش و میزان دریافتی تتر را مشاهده خواهید کرد. پس از بررسی و اطمینان از صحت اطلاعات، گزینه انتقال را بزنید تا انتقال تتر از صرافی نوین تتر به صرافی کوینکس انجام شود.

نحوه انتقال تتر ار نوین تتر به کوینکس

نحوه واریز دارایی (پول) به کوینکس با تلفن همراه

در حال حاضر واریز و برداشت دارایی به کوینکس از طریق وب سایت و تلفن همراه هوشمند برای کاربران مهیا شده است. بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از تلفن همراه و در کوتاه ترین زمان ممکن ارز دیجیتال تتر را به صرافی کوینکس انتقال دهند. البته واریز رمز ارز تتر یا هر ارز دیجیتال دیگر از کیف پول به صرافی کوینکس با کمک اپلیکیشن موبایل این صرافی تفاوت چندانی با وب سایت ندارد. به هر حال برای آنکه حین واریز دارایی و ارز دیجیتال تتر به حساب کاربری در صرافی بین المللی کوینکس با مشکل مواجه نشوید، بهتر است موارد زیر را به ترتیب انجام دهید:

1- ابتدا اپلیکیشن صرافی کوینکس را دانلود نموده و روی تلفن همراهتان نصب کنید. بدین منظور برای کاربران براساس سیستم عامل تلفن های همراه موجود در دنیا دو نوع اپلیکیشن اندروید و ios در نظر گرفته شده است. پس هنگام دانلود و نصب اپلیکیشن صرافی کوینکس به این مورد توجه داشته باشید.

 

How to deposit assets (money) to Coinx by mobile phone

2- در مرحله دوم از نحوه انتقال تتر به صرافی کوینکس از طریق تلفن همراه، به واسطه نام کاربری و رمز عبوری را که پس از ثبت نام دریافت کرده اید، وارد اپلیکیشن صرافی کوینکس شوید. در صورت فراموش رمز می توانید با کلینک بر روی گزینه فراموشی رمز و ثبت اطلاعات موردنیاز نظیر نام کاربری، پست الکترونیک و …، رمز عبور جدید دریافت کنید.

3- پس از ورود به صفحه کاربری از تب پایین گزینه Assets (دارایی ها) را انتخاب نموده و سپس روی گزینه Deposit کلیک کنید. در این حالت می توانید از طریق اپلیکیشن ارز دیجیتال تتر را به صرافی کوینکس انتقال دهید.همینطور که در سایت ایکس پی گفته شده است:

اگر کاربران ایرانی از داخل کشور بخواهند در این صرافی فعالیت کنند، باید ابتدا ارز دیجیتالی همچون تتر را برای شروع فعالیت به این صرافی واریز کنند. درصورتی که شما در کیف پول ارز دیجیتال خود مقداری تتر داشته باشید، می توانید به راحتی آن را به صرافی کوینکس انتقال دهید (شرح آن را در ادامه خواهیم آورد) اما درصورتی که هیچ ارز دیجیتالی در کیف پول خود نداشته باشید، لازم است در ابتدا یک صرافی معتبر ایرانی که از ریال پشتیبانی می کند را انتخاب کنید و سپس با کمک کارت بانکی خود اقدام به خرید ارز دیجیتال تتر کنید.

4- بعد از انتخاب گزینه Deposit یک صفحه جدید برای شما باز می شود. از منوی باز شده ارز دیجیتال تتر را انتخاب نموده و سپس از منوی دوم شبکه انتقال را کنید. با انجام این مراحل یک آدرس اختصاصی برای انتقال تتر به صرافی کوینکس تعیین خواهد شد و از این به بعد هر زمان که بخواهید می توانید ارز دیجیتال تتر را به میزان دلخواه به صرافی کوینکس انتقال دهید.

نحوه واریز دارایی (پول) به کوینکس با تلفن همراه

نحوه برداشت ارز دیجیتال تتر از صرافی کوینکس

تا اینجا با نحوه انتقال تتر به صرافی کوینکس آشنا شدید. از آنجایی که معاملات در باراز ارزهای دیجیتال شرایط مختلف و قوانین خاص خود را دارد، ممکن است کاربران در صورت نیاز بخواهند میزان ارز تتر منتقل شده به صرافی کوینکس را عودت داده و دریافت کنند. برای انجام این کار معامله گران باید با نحوه برداشت ارز دیجیتال تتر از صرافی کوینکس آشنایی داشته باشند. تا بدون دردسر و در کوتاه ترین زمان ممکن ارز تتر از صرافی کوینکس برداشت شده و به مقصد موردنظر کاربران واریز گردد. بدین منظور برای برداشت ارز دیجیتال tether از صرافی کوینکس می بایست مراحل زیر را به ترتیب اجرا کنید:

 

Methods of buying Tether digital currency

1- ابتدا با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد حساب کاربری خود در صرافی بین المللی کوینکس شوید.

2- پس از آن به پلتفرم گیرنده (کیف پول ارز دیجیتال) مراجعه نموده و ارز دیجیتال تتر را بر مبنای شبکه انتقال موردنظر انتخاب کنید.

3- در ادامه با انتخاب شبکه انتقال و ورود به صفحه ارز دیجیتال، گزینه Receive را انتخاب نمایید. هدف از این کار انتخاب و برداشت ارز دیجیتال تتر از صرافی کوینکس و انتقال آن به کیف پول مقصد است.

4- با انجام صحیح سه مرحله قبل یک آدرس مناسب همراه با بارکد جهت برداشت ارز تتر و انتقال آن در اختیار شما قرار می گیرد. جهت سهولت دسترسی می توانید آدرس را کپی نموده یا اشتراک گذاری کنید. البته برای انتقال سریع و آسان ارز تتر و برداشت آن از حساب کاربری صرافی کوینکس می توانید از بارکد استفاده نمایید. بدین صورت که با اسکن بارکد به وسیله گوشی موبایل سریعاً به صفحه برداشت ارز tether از صرافی کوینکس منتقل شده و می توانید ارز دیجیتال تتر را به مقصد موردنظرتان منتقل کنید.

نحوه برداشت ارز دیجیتال تتر از صرافی کوینکس

آدرس کوینکس برای انتقال تتر

گفته شد که برای انتقال تتر به صرافی کوینکس باید آدرس کیف پول کوینکس خود را داشته باشید. برای پیدا کردن آدرس کوینکس ابتدا وارد سایت کوینکس شوید. در این سایت نیز ثبت نام خود را تکمیل کنید. پس از انجام مراحل ثبت نام و یا درصورتی که قبلا در این سایت ثبت نام کرده‌اید، از نوار عنوان بالای سایت، ابتدا روی گزینه Assets و بعد گزینه Deposit کلیک کنید.

نحوه انتقال تتر ار نوین تتر به کوینکس

در این مرحله نحوه انتقال تتر به کوینکس، وارد صفحه انتقال و آدرس کیف پول کوینکس خود می‌شوید. در کادر شماره 1 رمزارز تتر یعنی USDT را وارد کنید. در قسمت دوم باید شبکه انتقال را انتخاب کنید. ما در این قسمت شبکه ترون یعنی TRC20 را انتخاب کردیم.

  • نکته بسیار مهم: برای انتقال رمزارزها از یک کیف پول به کیف پول دیگر باید از شبکه یکسان استفاده کنید. در غیر اینصورت انتقال رمزارز شما با مشکل روبرو شده و ممکن است دارایی‌تان از بین برود.

پس از انتخاب رمزارز تتر و شبکه انتقال آن، آدرس کیف پول تتر خود را در کادر شماره 3 مشاهده خواهید کرد. با کلیک روی کادر سبز می‌توانید این آدرس را کپی کنید. دقت کنید که یادداشت کردن درست این آدرس بسیار مهم است، به همین دلیل و برای پرهیز از اشتباه آدرس را کپی و حتما دو مرتبه چک کنید.

تبریک می‌گویم… اگر تمام مراحل بالا را درست انجام دهید، تترهای خریداری شده از صرافی نوین تتر را به صرافی کوینکس منتقل کرده‌اید و موفق به واریز تتر به کوینکس شدید. برعکس این کار را یعنی انتقال تتر از کوینکس به صرافی ایرانی در مقالات آینده توضیح خواهیم داد.

در ادامه بخوانید: انتقال تتر به متامسک

سخن پایانی

در این مقاله نحوه انتقال تتر از یک صرافی ایرانی مانند نوین تتر به صرافی کوینکس را آموزش دادیم. همواره به یاد داشته باشید که هنگام انتقال ارزهای دیجیتال از یک شبکه یکسان بین دو صرافی استفاده کنید تا فرآیند انتقال رمزارز شما با مشکل مواجه نشود.

صرافی نوین تتر خدمات خرید، فروش و انتقال تتر را در کمتر از چند دقیقه برای کاربران خود فراهم کرده است. ما در نوین تتر مفتخریم که توانسته‌ایم اعتماد کاربران خود را با ارائه بستری مطمئن، معتبر و شفاف جلب کنیم. کارمزد پایین و ارائه بهترین قیمت خرید و فروش تتر از ویژگی‌های متمایز کننده ما در بازار ارزهای دیجیتال است.

سؤالات متداول:

1- در صورتی که تمامی محل برداشت ارز تتر از صرافی کوینکس به درستی انجام شود، اما ارز دیجیتال tether به حساب مقصد ننشیند؛ علت چیست؟

در چنین شرایطی، احتمالاً شبکه ارز دیجیتال در حال به روزرسانی است یا فعالیت به دلیل برخی موارد مشکوک نظیر اختلال در اپلیکیشن موبایلی یا نرم افزار کامپیوتری صرافی کوینکس متوقف شده است. بنابراین اصلاً نگران نباشید؛ چرا که پس از به روزرسانی و رفع مشکل، برداشت به صورت خودکار انجام خواهد شد.

2- بهترین روش انتقال تتر به صرافی کوینکس چیست؟

با توجه به در دسترس بودن تلفن های همراه هوشمند و سرعت مطلوب اینترنت می توان گفت انتقال تتر به صرافی کوینکس بهترین گزینه است. در حال حاضر نیز بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران بازار رمز ارزها به ویژه ارز دیجیتال تتر، تراکنش ها و انتقال دارایی هایشان به صرافی کوینکس و سایر صرافی ها را از طریق تلفن همراه و به واسطه اپلیکیشن های اندروید و ios انجام می دهند.

3- برای انتقال تتر به صرافی کوینکس چه مشکلات و موانعی وجود دارد؟

در حال حاضر تنها تحریم های موجود علیه فعالیت های کاربران ایرانی مشکل پیش روی معامله گران برای انتقال ارز دیجیتال به صرافی کوینکس و برداشت دارایی ها از این صرافی بین المللی است. البته این مشکلات را می توان از طریق روش های مختلف نظیر استفاده از آی پی کشورهای خارجی، به کارگیری فیلترشکن های قوی و … برطرف ساخت. اگر در این زمینه با مشکل مواجه هستید، می توانید با کارشناسان و تیم پشتیبانی ما در نوین تتر ارتباط برقرار کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سامان آقایی گفت:

    انتقال Tether از Nobitex به Coinx ی فرآیند سادست که تداوم دارایی های Tether ما رو توی صرافی ها تضمین می کنع. با راه‌اندازی حساب‌ها در هر دو پلتفرم، تأیید و ایمن کردن حساب‌های خودمون درست کردن آدرس کیف پول Tether در Coinx، شروع به برداشت در Nobitex و نظارت کردن به فرآیند تأیید، می‌تونیم Tether خودمون رو به آرومی از Nobitex به Coinx منتقل کنید.

  2. دنیا زارهی گفت:

    از نظر من روزبه‌روز به شهرت تتر (USDT) اضافه می‌شه و کاربرای بیشتری از این استیبل کوین سرشناس استفاده می‌کننUSDT در زمینه‌های مختلفی استفاده شده و همیشه فعالان حوزه کریپتو به آن نیاز دارن و به خاطر همین پیدا کردن راه‌هایی برای کم کردن هزینه معاملات تتر خیلی خوب به نظر میرسه.

  3. مهام مومنی گفت:

    سلام میخواستم بدونم من توی هر صرافی از هر کجای تهران میتونم برام و ارز دیجیتال BUSD رو بخرم یا فقط یک سریع صرافی های خاص هستن که این BUSD رو دارن و من میتونم ازشون خرید کنم.

  4. یاسین گفت:

    سلام وقت بخیر
    از کجا باید متوجه بشیم که اون صرافی برای خرید ارزدیجیتالو…. مورد تایید و قابل اعتماد هستش که با خیال راحت بتونیم بریم خرید و از امکاناتش اصتفاده کنیم؟؟