بهترین کیف پول تتر TRC20
بازدید 3596

معرفی بهترین کیف پول تتر TRC20

تتر، معروف ترین استیبل کوین و یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال به شمار می رود که در ایران هم طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل، در این مطلب قصد داریم برای آسان کردن کار شما، به معرفی بهترین کیف پول تتر TRC20 بپردازیم. پس اگر به دنبال بهترین کیف پول برای تتر برای ذخیره و نگهداری تتر هستید. توصیه می‌کنم با ما همراه باشید، چراکه در انتهای مقاله با 5 مورد از بهترین کیف پول تتر TRC20 آشنا خواهید شد.

مهمترین ویژگی ها برای انتخاب بهترین کیف پول تتر

برای نگهداری تتر، مانند هر ارز دیجیتال دیگری، نیاز به یک کیف پول دیجیتال دارید. کیف پول های دیجیتال انواع مختلف سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و دسکتاپ دارند. هنگام انتخاب یک کیف پول مناسب باید عوامل زیر مورد توجه قرار بگیرد.

مهمترین ویژگی ها برای انتخاب بهترین کیف پول تتر

  • امنیت: مهمترین ویژگی یک کیف پول، امنیت آن است، چراکه هرگونه نقض امنیتی، می‌تواند منجر به از دست رفتن دارایی شود.
  • سازگاری: اگر از چند دستگاه برای انجام معاملات و ذخیره تتر استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که کیف پول شما از سیستم عامل های مختلف پشتیبانی می‌کند.
  • رابط کاربری: هرچقد رابط کاربری یک کیف پول راحت‌تر باشد، امکان کار کردن با آن آسان‌تر است. انتخاب کیف پولی که در چند مرحله ساده تراکنش ها را انجام می‌دهد، بهتر است.
  • پشتیبانی از کاربران: بهتر است، کیف پولی برای ذخیره تترهای خود انتخاب کنید که پشتیبانی آن خوب و از روش‌های گوناگون مانند چت، تلگرام و ایمیل امکان‌پذیر باشد.همینطور که در سایت راستین گفته شده:

استیبل کوین USDT که با نام تتر نیز شناخته می‌شود، نوعی رمزارز است که برخلاف ماهیت بی‌ثبات بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر، برای حفظ ارزش نسبتاً پایدار طراحی شده‌ است. برای مثال، تتر TRC20 به دلار آمریکا پیوند خورده و تضمین می‌کند که ارزش هر USDT-TRC20 به طور کلی معادل 1 دلار است.این ثبات، تتر TRC20 را به انتخابی جذاب برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران تبدیل می‌کند و در میان نوسانات قیمتی که اغلب همراه با بازار ارزهای دیجیتال است، وسیله‌ای برای ذخیره‌ ارزش را فراهم می‌آورد. گفتنی است که محبوبیت تتر در سال‌های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته و آن را به یک جزء ضروری از اکوسیستم کریپتو تبدیل کرده است.

مهمترین ویژگی ها برای انتخاب بهترین کیف پول تتر

بهترین کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری برای تتر TRC20

اکنون با توجه به ویژگی‌هایی که ذکر شد، به معرفی و بررسی بهترین کیف پول های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تتر می‌پردازیم. همچنین برای آشنایی با ولت های مخصوص سایر ارزهای دیجیتال، می توانید به مقاله بهترین کیف پول ارز دیجیتال مراجعه کنید.

1. Ledger Nano S Plus

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس پلاس

Ledger Nano S Plus یک کیف پول سخت افزاری است که آوریل 2023 به بازار عرضه شد. این کیف پول سرد، از لجر نانو ایکس ارزان‌تر است، اما تقریبا تمام قابلیت‌های نانو ایکس را دارد. طراحی این کیف پول کارآمدتر و فشرده‌تر از نانو ایکس است و بیش از 5500 ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند.

نانو اس پلاس سبک است، قابلیت حمل آسانی دارد و صفحه نمایش آن 64*123 پیکسل است. این کیف پول باتری و اتصال بلوتوث ندارد، با اینحال به شما امکان می‌دهد، هرزمان که خواستید تتر را با چیپست CC EAL5+  و  ST33K1M5 به راحتی خرید، ذخیره و معامله کنید.

لجر نانو اس پلاس یک کیف پول سخت‌افزاری محبوب برای بهترین کیف پول تتر trc20 که با رایانه‌های رومیزی 64 بیتی نیز سازگار است و مدت زمان انتقال تتر به کیف پول کوتاهی هم دارد.

2. Trust Wallet

کیف پول نرم افزاری تراست ولت

در دو مقاله انتقال تتر از تراست ولت و انتقال تتر به تراست ولت ، انتقال اتریوم به آربیتروم هم گفته شد که تراست ولت یک کیف پول نرم افزاری محبوب در بین کاربران ارزهای دیجیتال است. امنیت این کیف پول بالا و رابط کاربری خوبی نیز دارد. این کیف پول در سال 2017 راه‌اندازی شد و بایننس آن را در سال 2018 خریداری کرد.

تراست ولت از رمزارزهایی مانند تتر، بیت کوین، اتریوم، توکن‌های مبتنی بر اتریوم و غیره پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این کیف پول آنلاین، شما می‌توانید در هر زمان از DApps بهره ببرید. نکته مهم دیگر در رابطه با تراست ولت رایگان بودن آن است. تنها هزینه‌ای که هنگام استفاده از تراست ولت می‌پردازید، هزینه انجام تراکنش یا Gas Fee است.

با کیف پول Trust Wallet لازم نیست نگران امنیت آدرس تترهای خود باشید، چراکه با این کیف پول غیر حضانتی، همیشه می‌توانید کلیدهای خود را به صورت مطمئن کنترل کنید.

3. MyCrypto Wallet

کیف پول MyCrypto

MyCrypto Wallet یک کیف پول نرم افزاری رمزگذاری شده است که به شما امکان می دهد با امنیت بالا، تمام انواع توکن‌های تتر خود را یکپارچه‌سازی کنید. این کیف پول غیر حضانتی در سال 2015 راه‌اندازی شد و رابط کاربری جذابی دارد، بیش از پانصد هزار رمزارز را پشتیبانی می‌کند.

MyCrypto یک کیف پول رایگان است. با این حال، هزینه‌هایی برای خرید رمزارزها و هزینه‌های شبکه برای ارسال ارز دیجیتال، از جمله توکن‌های تتر وجود دارد. این کیف پول با کیف پول های سخت افزاری مانند Ledger و Trezor یکپارچه کار می کند. کیف پول MyCrypto یکی از اولویت های اصلی معامله گرانی است که از ترکیب کیف پول سرد و گرم استفاده می‌کنند .

MyCrypto به شما این امکان را می دهد که اطلاعات حساب خود را بدون هیچ هزینه اضافی کنترل کنید. این کیف پول قابل استفاده در گوشی‌های اندروید، iOS و همچنین ویندوز است و شما می‌توانید با استفاده از مای کریپتو  Tether TRC20 را به راحتی ذخیره و نگهداری کنید.

4. BRD Wallet

کیف پول BRD

کیف پول BRD از قدیمی ترین کیف پول هاست که در سال 2014 در سوئیس تأسیس شد. این اولین برنامه کیف پول آنلاین سازگار با iOS بود که از بیت کوین پشتیبانی می کرد. BRD در بیش از 170 کشور فعال است و از 14 زبان زنده پشتیبانی می کند.

این کیف پول بیش از 70 ارز دیجیتال را در دسترس کاربران قرار داده است و در عین حال هیچ کارمزد شبکه ای دریافت نمی‌کند. BRD غیرحضانتی است و نیازی به هیچ اطلاعات اضافی از شما ندارد، درنتیجه اختیار صددرصد کلیدهای کیف پول با خود شماست و گزینه خوبی برای ذخیره تتر است.

کیف پول BRD، بیش از 55 میلیون دلار وجوه تضمین شده و بیش از 8 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. در این کیف پول تراکنش ها کاملاً ناشناس ارائه می‌شود و پشتیبانی 24/7 برای مشتریان فراهم شده است.

5. Exodus Wallet

کیف پول Exodus

کیف پول ارز دیجیتال بدون کارمزد Exodus یکی از قدرتمندترین کیف پول های غیرحضانتی دسکتاپ است که در اوایل سال 2016 به بازار عرضه شد و در همان سال‌های ابتدایی عرضه، به یک کیف پول محبوب بین دوستداران ارزهای دیجیتال تبدیل شد. مهمترین دلیل این بود که در آن زمان هیچ کیف پولی توانایی رقابت با Exodus در زمینه امنیت را نداشت.

Exodus یک کیف پول دسکتاپ با رابط کاربری عالی و امنیت بالا است. مهمتر اینکه می تواند با Trezor (کیف پول سخت افزاری) ادغام شود و یک ترکیب عالی بسازد، یعنی امنیت سخت‌افزاری و سادگی کیف پول نرم‌افزاری باهم.

درحال حاضر این کیف پول برای مک ،ویندوز و لینوکس در دسترس است و خود، میزبان یک صرافی داخلی است. این قضیه به شما کمک می‌کند که به راحتی هر ارزی را به تتر تبدیل کرده مثل تبدیل تتر erc20 به trc20 و در آن ذخیره و نگهداری کنید.

6. اومنی والت  (OmniWallet)

برای معامله گران متقاضی داشتن کنترل کامل نسبت به کلیدهای خصوصی خود، اومنی والت گزینه مناسب دیگری است. با در نظر گرفتن رسوایی‌ هایی که کیف پول های تتر متعدد به خاطر نگهداری از کلیدهای خصوصی تجربه کرده ‌اند، این قابلیت بسیار مهمی محسوب می‌ شود. مشکل این والت USDT داشتن رابط کاربری نه چندان ساده و دشوار برای کاربران تازه‌ وارد است. از طرفی ویژگی‌ های آن محدود بوده و به جز قابلیت دریافت، ارسال و نگهداری، قابلیت ‌های بیشتری در اختیارتان قرار نمی‌ دهد. علاوه بر تتر، اومنی والت برای خرید بیت کوین نیز مناسب بوده و از مهمترین ارز دیجیتال پشتیبانی می ‌کند. در حال حاضر OmniWallet  به عنوان بهترین کیف پول تتر شناخته شده است و بسیاری از کاربران از این ولت برای انجام تراکنش ها و انتقال دارایی هایشان استفاده می کنند. پروتکل Omni دسترسی به بازار اولیه را در اختیارتان قرار داده و در مواقعی که شرایط توکن ‌های ERC20 در بلاکچین اتریوم نامساعد است، خرید و فروش تتر در این پروتکل نیز راحت ‌تر می گردد.

اومنی والت  (OmniWallet)

7. کوینومی (Coinomi)

کوینومی یکی از قدیمی ‌ترین و بهترین کیف پول های تتر محسوب شده و نزدیک به دو میلیون کاربر در سراسر جهان، به آن برای نگهداری دارایی دیجیتالی خود اعتماد کرده ‌اند. امنیت، یکی از مهمترین فاکتورها برای توسعه‌ دهنده این والت تتر است. بر اساس گفته‌ های شرکت سازنده، تا امروز حتی یک حساب کاربری متعلق به یک کیف پول تتر کوینومی نیز هک نشده است. با توجه به اهمیت حفظ حریم خصوصی برای کاربران، این والت اطلاعات کاربران را جمع‌آوری نکرده و آدرس آی پی دستگاه کاربر را ناشناس می ‌کند. به این ترتیب امکان ردیابی مبدأ تراکنش‌ ها از بین خواهد رفت.

یکی از مهمترین دلایل محبوبیت Coinomi پشتیبانی آن از تعداد زیادی ارز دیجیتال است. کیف پولکوینومی از 125 بلاکچین مختلف پشتیبانی کرده و در نتیجه امکان کار با نزدیک به دو هزار توکن مختلف علاوه بر USDT را فراهم می ‌کند. طبق انتظار، پلتفرم آن قابلیت تبدیل کردن توکن‌ه ا به یکدیگر را فراهم ساخته، تا در شرایط حساس بتوانید همه ارزهای دیجیتال خود را به تتر تبدیل کنید.

کوینومی (Coinomi)

سخن پایانی

تتر یک استیبل کوین محبوب در بین معامله‌گران ارزهای دیجیتال است. معامله‌گران برای خرید، فروش و انتقال ارزهای دیجیتال و همچنین تتر کیف پول trc20 نیاز به یک کیف پول دارند. مهمترین ویژگی‌های یک کیف پول خوب، امنیت بالا، سازگاری با سیستم عامل‌های مختلف، پشتیبانی خوب و رابط کاربری آسان است. البته برای برخی از مشتریان هزینه انجام تراکنش نیز مهم است. ما در این مقاله از نوین تتر 5 کیف پول Ledger Nano S Plus، Trust Wallet، MyCrypto، BRD و Exodus را برای ذخیره و نگهداری تتر TRC20 بررسی کردیم.

در هرزمان می‌توانید با استفاده از صرافی ایرانی نوین تتر، به خرید و فروش تتر اقدام کنید. ما در نوین تتر خدمات قابل توجهی از قبیل بهترین قیمت خرید و فروش، امنیت و شفافیت بالا، جایزه و … به شما ارائه می‌دهیم.  امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. لطفا در پایان نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول:

1- کدام کیف پول ها از ارز تتر پشتیبانی می کنند؟

تتر فاقد بلاکچین اختصاصی است و روی سایر شبکه ‌ها عرضه می‌ شود. با توجه به عرضه USDT  روی بلاکچین ‌های معروف نظیر ترون، تتر، بایننس اسمارت چین، سولانا و تعدادی دیگر، تقریباً اغلب کیف پول ‌ها امکان ذخیره ‌سازی آن را فراهم نموده و از تراکنش های رمز ارز تتر مبتنی بر شبکه بلاکچین پشتیبانی می کنند.

2- بهترین کیف پول تتر TRC20 چیست؟

بهترین و معتبرترین کیف پول برای تتر  TRC20، کیف پول های تراست ولت، اکسودوس و لجر هستند. که علاوه‌ بر پشتیبانی از دیگر شبکه های تتر، از ارزهای دیجیتال زیادی نیز پشتیبانی می‌ کنند.

3- چگونه می توان کیف پول تتر را دانلود کرد؟

پس از انتخاب بهترین کیف پول تتر، می ‌توانید با مراجعه به وب ‌سایت ‌های رسمی کمپانی مربوطه یا از طریق اپ استور و گوگل پلی، کیف پول موردنظرتان را دانلود کرده و از امکانات، خدمات و قابلیت های آن استفاده کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. محمد رضا اسدی گفت:

    سلام به نظرم کیف پول‌ تتر TRC20 جزء جدایی‌ناپذیر اکوسیستم کریپتو هستش به ویژه برای کسانی که از بلاکچین ترون استفاده می‌کنن.

  2. علیرضا قاسمی گفت:

    سلام میخام برای ااولین بار ارز بخرم میخام بدونم اولین قدمم برای خرید فعال کردنه کیف پوله؟وایا برای استفاده از کیف تراست باید از vpn استفاده کنم؟

  3. حامد گفت:

    من تازه میخوام با تتر کار کنم میخواستم بدونم که چطوری باید کیف پول تترو برای گوشیم بگیرم اصلا میشه اینو روی گوشیم نصب داشته باشم؟

  4. عاطفه گفت:

    سلام وقتتون بخیر باشه
    من خیلی وقت دنبال ی کیف پولم که قابل اطمینان و بهتتر باشه و اگه مشکلی پیش بیاد توی معاملات میتونم پیگیری داشته باشم و پشتیبانی خوب داشته باشه؟؟؟