بهترین کیف پول تتر برای ایرانی ها
بازدید 3638
yekta 361 روز پیش 4 دیدگاه

بهترین کیف پول تتر برای ایرانیان

کیف پول تتر ابزاری برای نگهداری و مدیریت ارز دیجیتال تتر است که به سرمایه‌گذاران امکان ذخیره کردن توکن‌های USDT را می‌دهد؛ انتخاب این کیف پول برای ایرانی ها تا میزان زیادی سلیقه‌ای است و معمولا بر اساس اهداف معامله‌گری افراد، یکی از آن‌ها از بین انواع مختلف ولت موجود در بازار انتخاب می‌شود. بدیهی هم هست که با توجه به محبوبیت، روند رو به رشد بازار تتر و کاربرد بالای این ارز در ایران، به ولت‌های امن و قابل اطمینانی برای ذخیره این ارز هم نیاز دارید. به همین دلیل در این مقاله علاوه بر معرفی بهترین  کیف پول تتر برای ایرانی ها، مزایا و معایب آن‌ها را هم بررسی می‌کنیم.

بهترین کیف پول تتر برای ایرانیان چیست؟

انتخاب بهترین کیف پول تتر اولین کاری است که تریدرها و خریداران این ارز دیجیتال باید انجام دهند. انتخاب ولت مناسب به کاربران کمک می‌کند تا توکن‌های USDT را در جای امنی ذخیره، نگهداری و معامله کنند. انواع مختلف ولت تتر سطح امنیت و تجربه کاربری متفاوتی برای کاربر دارد که هر فرد با توجه به نیاز خود می‌تواند یکی از آن‌ها را انتخاب کند.همینطور که در سایت بیتشال گفته شده:

کیف پول تتر (Tether | USDT) یک نرم افزار مشابه همراه بانک است که اطلاعات مورد نیاز برای دسترسی به وجوه تتر شما را ذخیره می‌کند. هر کیف پول دارای یک کلید عمومی، شبیه به شماره حساب، و یک کلید خصوصی است که می‌توانید آن را رمز عبور تصور کنید.این کلیدها رشته‌ای از حروف و اعداد هستند که با نرم افزار کیف پول ارز دیجیتال شما مطابقت دارد. در ادامه، ما برخی از کیف پول‌های برجسته را مورد بررسی قرار داد‌ه‌ایم تا به شما کمک کند بهترین کیف پول را برای ذخیره وجوه تتری خود انتخاب کنید.

تعدادی از معروف‌ترین کیف پول‌های ارز تتر که ایرانی‌ها می‌توانند انتخاب کنند به شرح زیر است:

  1. کیف پول ایترو
  2. کیف پول تراست والت
  3. کیف پول متامسک 
  4. کیف پول ترزور 
  5. کیف پول مای اتر ولت 
  6. کیف پول لجر
  7. کیف پول کول ولت 
  8. کیف پول اکسودوس 

اطمینان از امنیت بالای این ولت تترها برای حفظ و نگهداری سرمایه فردی بسیار مهم است.

 

What is the best Tether wallet for Iranians?

1. کیف پول eToro بهترین ولت برای سرمایه‌گذاران 

همان طور که در مقاله بهترین کیف پول تتر TRC20 هم گفته شد، کیف پول eToro یک کیف پول دیجیتالی معروف است که به‌طور اختصاصی برای ذخیره و مدیریت ارز تتر (USDT) و انواع مختلف آن طراحی شده است. عده‌ای از کارشناسان ارزهای دیجیتال eToro را بهترین کیف پول تتر برای افرادی که قصد سرمایه‌گذاری کوتاه مدت یا بلند مدت دارند می‌دانند. ولت eToro با رابط کاربری ساده خود، به گونه‌ای طراحی شده که حتی افراد مبتدی نیز به‌خوبی بتوانند از آن برای مبادلات خود استفاده کنند.

کیف پول etoro برای ذخیره تتر

مزایا و نقاط قوت استفاده از ولت eToro به عنوان یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال، برای خرید و فروش تتر به شرح زیر است:

  1. رابط کاربری ساده
  2. استانداردهای امنیتی بالا
  3. قابلیت پشتیبانی چند ارزی
  4. اپلیکیشن موبایل برای IOS و اندروید
  5. احراز هویت دو مرحله‌ای برای ورود به حساب کاربری

eToro گواهینامه امنیتی SSL دارد که با رمزگذاری ارتباطات بین کاربر و سرور، از هر گونه دسترسی غیرمجاز جلوگیری می‌کند. ولت تتر eToro قابلیت پشتیبانی از انواع آلت‌کوین و ارزهای دیجیتال معروفی مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ریپل، کاردانو، شیبا اینو، سولانا و آوی را دارد.

البته والت eToro معایبی هم دارد: 

  1. کندی تراکنش
  2. دسترسی و پشتیبانی محدود
  3. محدودیت در کلیدهای خصوصی

 

What is the best Tether wallet for Iranians?

با اینکه eToro روشی امن و راحت برای مدیریت USDT در اختیار افراد قرار می‌دهد، اما ممکن است این ولت برای افرادی که کنترل کامل روی کلیدهای خصوصی خود را اولویت قرار می‌دهند، گزینه مناسبی نباشد. کیف پول eToro یک ولت کاربرپسند و بهترین انتخاب برای آن‌هایی است که با استیبل کوین تراکنش دارند.

آیا کیف پول eToro سابقه هک شدن داشته است؟

والت تتر eToro یکی از ایمن‌ترین کیف پول‌های موجود در بازار است که تاکنون گزارشی مبنی بر هک شدن آن منتشر نشده است. eToro امنیت را بسیار جدی می‌گیرد و همان‌طور که گفتیم از اقداماتی پیشرفته مانند احراز هویت و رمزگذاری دو مرحله‌ای برای حفاظت از اطلاعات و سرمایه کاربران خود استفاده می‌کنند. 

آیا کیف پول eToro سابقه هک شدن داشته است؟

2. تراست والت (Trust Wallet) کیف پول غیر حضانتی برای تجارت تتر

تراست والت (Trust Wallet) یک کیف پول پیشرو و غیرحضانتی است که در ابتدا برای بلاک‌چین اتریوم به وجود آمده بود؛ اما پس از گذشت زمانی برای پشتیبانی از سایر بلاک‌چین‌ها نیز آماده شد. این ولت با داشتن کلیدهای خصوصی امکان کنترل تمام سرمایه را به کاربران خود می‌دهد.

کیف پول تراست ولت برای نگهداری تتر

مزیت‌هایی که باعث می‌شود ایرانی‌ها برای نگهداری تتر از کیف پول تراست ولت استفاده کنند به شرح زیر است:

  1. امنیت بالا
  2. رابط کاربری ساده
  3. پشتیبانی چند ارزی و NFT
  4. قابل استفاده برای افراد مبتدی
  5. دسترسی به صرافی غیر متمرکز (DEX) 
  6. پشتیبانی کردن از برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) و Web3

این کیف پول دیجیتالی علاوه‌بر تتر، توانایی پشتیبانی از ارزهای دیجیتال و توکن‌های نام‌آشنا مانند ترون، بیت‌کوین، اتریوم و بایننس کوین را دارد. ریپل، کاردانو، پولکادوت، آوی، یونی سوآپ از دیگر ارزهایی هستند که توسط تراست ولت پشتیبانی می‌شوند.

تراست والت به دلیل قابلیت ولت به ولت معامله کردن ارز دیجیتال نزد خریداران بسیار محبوب است. با این وجود معایب زیر توسط برخی از کاربران برای این کیف پول دیجیتال گزارش شده است:

  1. امنیت کمتر به نسبت سایر کیف پول‌های سخت‌افزاری 
  2. محدودیت در برخی ابزارهای معاملاتی پیشرفته 
  3. پشتیبانی ضعیف مشتریان 

به طور کلی می‌توان تراست والت را یک کیف پول امن و قابل اعتماد برای مبادلات تتر (Tether) دانست. 

 

Has the TrustVault wallet been hacked?

آیا کیف پول تراست ولت سابقه هک شدن داشته است؟

گزارشی مبنی بر هک شدن تراست والت از زمان راه‌اندازی این ولت در دست نیست. می‌توان گفت که هک شدن تراست ولت تقریبا غیرممکن است؛ زیرا این ولت یک لایه امنیتی اضافی برای افزایش امنیت کاربران فراهم کرده است.

3. متامسک (MetaMask) کیف پول محبوب نرم‌افزاری (داغ)

به گفته کارشناسان، metamask یکی از بهترین کیف پول‌های دیجیتالی برای ذخیره کردن تتر محسوب می‌شود. در این کیف پول نرم‌افزاری (گرم) توکن USDT همیشه آنلاین می‌ماند و بهترین انتخاب برای افرادی است که قصد سرمایه‌گذاری کوتاه مدت دارند. امنیت این کیف پول‌ها به دلیل همیشه آنلاین بودن پایین‌تر است و خطر هک شدن را بالای سر خود احساس می‌کنند. هر چند متامسک یکی از امن‌ترین گزینه‌ها در بین کیف‌‌های گرم موجود در بازار است.

کیف پول نرم‌افزاری متامسک

مزیت‌های استفاده از متامسک برای خریداران به شرح زیر است:

  1. از بهترین ولت‌های داغ برای ذخیره USDT  
  2. تراکنش سریع بدون اضافه کردن هزینه‌های گس (GAS)
  3. پشتیبانی از سیستم‌های IOS، اندروید و نسخه‌های کروم، فایرفاکس و مایکروسافت اج

کیف پول MetaMask علاوه‌بر تتر از شیبا اینو، اتریوم و سایر توکن‌های ERC20 نیز پشتیبانی می‌کند. این ولت از طریق ادغام با خدمات دیگر (به عنوان شخص ثالث) از سایر ارزهای دیجیتال نیز پشتیبانی می‌کند.

و اما معایب متامسک:

  1. پشتیبانی نکردن از بیت کوین
  2. پشتیبانی کردن ابزار نگهداری درونی فقط از اتریوم 
  3. نیاز به شارژ مبلغ اندکی برای تعویض توکن از داخل رابط کیف پول

متامسک یک ابزار داخلی برای تعویض توکن USDT دارد که گزینه ارزان‌تر برای تعویض آن وصل کردن ولت به یک dApp و سپس تعویض توکن است.  استفاده از متامسک برای تمام ایرانیان در سطوح مبتدی تا حرفه‌ای توصیه می‌شود.

 

Is it possible to hack Metamsk wallet?

آیا ممکن است کیف پول متامسک هک شود؟

متامسک یک کیف پول نرم‌افزاری است که به دلیل ماهیت آنلاین خود همواره در معرض خطر هک شدن قرار دارد. با این وجود ولت MetaMask راهکارهایی برای امنیت بیشتر در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده که با استفاده از آن‌ها می‌توانند ایمنی والت خود را تضمین کنند.

4. کیف پول ترزور (Trezor) راهی ایمن برای ذخیره تتر و سرمایه‌گذاری‌های بزرگ

ترزور کیف پولی با امنیت بالا و مناسب برای ذخیره‌سازی و معامله تتر است؛ اما همان طور که در مقاله بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت هم گفته شد، برای سرمایه‌گذاران کوتاه مدت گزینه چندان محبوبی محسوب نمی‌شود. Trezor گزینه‌ای کاربردی برای افراد با تراز مالی بالا است. 

ترزور (Trezor) یک ولت سخت‌افزاری است که ذخیره‌سازی سرد 24/7 ارائه می‌دهد و جز بهترین کیف پول های سخت افزاری به شمار می رود.

مزیت‌های استفاده از ترزور:

  1. امنیت بالا
  2. پشتیبانی از تعداد بالای ارزهای دیجیتال
  3. ذخیره‌سازی سرد به صورت 100 درصدی
  4. پشتیبانی از اپلیکیشن و نسخه دسکتاپ
  5. کاربردی برای موجودی‌های بزرگ و خریداران بلندمدت

ترزور علاوه‌بر تتر می‌تواند از سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، دش، ریپل، ترون، ایاس، کاردانو، مونرو، دوج کوین، پولکادات و نم پشتیبانی می‌کند.

ولت ترزور

البته این ولت معایبی هم دارد؛ معایب ولت ترزور عبارتند از:

  1. قیمت بالای مدل‌های پیشرفته 
  2. نامناسب بودن برای معامله‌های منظم
  3. پشتیبانی از برخی ارزها تنها در مدل پیشرفته
  4. محدودیت در ادغام با سایر کیف پول‌های رمزنگاری

ترزور یک کیف پول سخت‌افزاری قابل اطمینان است که کلیدهای خصوصی رمزگذاری شده دارد و به همین دلیل از امنیت بالایی برخوردار است.

آیا ترزور تا کنون هک شده است؟

گزارش‌های مبنی بر هک شدن ترزور که تا کنون منتشر شده، حاکی از آن است که این حملات توسط افرادی که دسترسی فیزیکی به ولت افراد داشته‌اند اتفاق افتاده است. تا به امروز حملات راه دور ناشناخته و موفقیت‌آمیزی روی ولت ترزور انجام نشده؛ اما این به آن معنی نیست که کاربران نباید از امنیت این وسیله غافل شوند.

5. مای اتر ولت (MyEtherWallet) کیف پول تتر برای ذخیره چندین توکن ERC20

مای اتر ولت (MEW) یک کیف پول غیرحضانتی نرم‌افزاری برای پشتیبانی از تتر است. با استفاده از این کیف پول ارز دیجیتال دسترسی به برنامه‌های کاربردی غیر متمرکز (DApps) در شبکه اتریوم امکان‌پذیر می‌شود. 

کیف پول مای اتر ولت

مزیت‌های مای اتر ولت عبارتند از:

  1. پشتیبانی از توکن ERC20
  2. پشتیبانی مستقیم از ارز آوی
  3. دسترسی به برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps)
  4. سازگار با NFT (مدیریت توکن غیرقابل تعویض)

این کیف پول دیجیتال، علاوه بر تتر، قابلیت پشتیبانی از ارزهای اتریوم، اتریوم کلاسیک و سایر توکن‌های ERC-20 را دارد. 

معایب کیف پول مای اتر ولت شامل موارد زیر است:

  1. مستعد فیشینگ
  2. عدم پشتیبانی از آلت کوین غیر اتریوم
  3. نیاز به افزونه Enkrypt برای پشتیبانی شبکه غیر اتریوم
  4. پشتیبانی نکردن از پروتکل والت کانکت (WalletConnec)

کیف پول MyEtherWallet امکانات متنوعی مانند ادغام با کیف پول‌های سخت‌افزاری و قابلیت اتصال به شبکه‌ها اتریوم را به مشتریان خود می‌دهد. 

 

Disadvantages of the MyEtherVault wallet include the following:

آیا مای اتر ولت سابقه هک شدن داشته است؟

 مای اتر ولت یک رابط کاربری منبع‌باز است که به‌صورت مستقیم سابقه هک زیادی ندارد؛ اما سوابقی از قربانی کلاهبرداری (فیشینگ) شدن کاربران آن وجود دارد. مای اتر ولت یک بار در سال 2018 هک شده و سرمایه کاربران آن از دست رفته است. توصیه می‌شود که کاربران MEW همیشه از وب‌سایت رسمی این والت استفاده کنند و از تحویل کلید خصوصی یا seed به افراد دیگر خودداری کنند.

آیا مای اتر ولت سابقه هک شدن داشته است؟

6. کیف پول سخت افزاری لجر برای نگهداری تتر

ledgernano یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های رمزنگاری شده دیجیتال است که دو نسخه از آن، یکی با قابلیت اتصال بلوتوث و دیگری بدون آن و با قیمت مناسب‌تر در بازار موجود است. هر دو نسخه از ولت لجر توانایی پشتیبانی از حدود 1000 ارز دیجیتال موجود در بازار را دارند.

مزایای استفاده از لجر نانو اس و ایکس عبارتند از:

  1. سازگار با سیستم عامل ios و اندروید که جز لیست بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید قرار می گیرد.
  2. دسترسی به توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)
  3. دسترسی به برنامه‌های مالی غیرمتمرکز (dapps)
  4. داشتن دسترسی بلوتوث برای اتصال به تلفن همراه

هر دو مدل لجر (نانو اس و نانو ایکس)، علاوه بر تتر، توانایی پشتیبانی از ارزهای ریپل (XRP)، مونرو (XMR) و کاردانو (ADA) را دارند. 

ولت سخت‌افزاری لجر

اگر بخواهیم از معایب والت لجر بگوییم، می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم: 

  1. نرم افزار به طور کامل اُپن سورس (منبع باز) نیست
  2. دستگاه‌های لجر صفحه نمایش لمسی ندارند

قابلیت بلوتوث تنها در نمونه‌های لجر نانو ایکس (Nano X) در نظر گرفته شده است.

ولت لجر در دسترسی به DeFi و انتقال آسان بین ذخیره سازی سرد و گرم بهترین نمونه است.

آیا ولت لجر نانو سابقه هک شدن داشته است؟

یک سابقه از هک شدن لجر نانو در سال 2020 وجود دارد؛ اما در این حمله کیف پول‌های لجر تحت تاثیر قرار نگرفتند. در واقع شرکت سازنده این ولت مورد هجوم واقع شد و اطلاعات ارزشمند کاربران به سرقت رفت.

 

Has Volt Ledger Nano had a history of hacking?

7. کیف پول سخت افزاری کول ولت (CoolWallet)

کیف پول سخت‌افزاری کول ولت با قابلیت ذخیره‌سازی سرد به گونه‌ای طراحی شده که به شکل یک کارت اعتباری باشد و بتواند داخل کیف پول قرار بگیرد. CoolWallet که به‌عنوان کیف پول سرد شناخته می‌شود ترکیبی از امنیت و قابلیت حمل آسان را به دنیا عرضه کرد.

از مزیت‌های کیف پول کول ولت می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  1. ضد آب
  2. مقاوم در برابر حرارت
  3. پشتیبانی از پروتکل DeFi
  4. قابلیت اتصال بلوتوث رمزگذاری شده
  5. قابل استفاده با گوشی‌ هوشمند و تبلت
  6. پشتیبانی از طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال

کول ولت با ذخیره‌سازی کلیدهای خصوصی، قابلیت نگهداری از چندین ارز از جمله بیت‌کوین، لایت‌کوین، استلار، اتریوم، ریپل/XRP و بیت‌کوین کش را دارد.

کول ولت برای ذخیره تتر 

و اما معایب کول ولت:

  1. نداشتن نسخه دسکتاپ
  2. قیمت بالای این کیف پول 
  3. دشواری تهیه شارژ برای کارت‌های کیف پول
  4. عدم وجود برخی از ارزهای دیجیتال (کریپتوکارنسی)

کول ولت برای افراد مبتدی و حرفه‌ای مناسب است و تجربه کاربری خوب و امنیت بالایی به آن‌ها ارائه می‌دهد. 

آیا کول ولت تا به حال هک شده است؟

اطلاعات مشخصی در مورد هک شدن CoolWallet وجود ندارد؛ اما هیچ کیف پول ارز دیجیتالی به صورت 100 درصد از خطر هک در امان نیست. ذخیره سرد در کول ولت امنیت آن را بالاتر می‌برد و دسترسی هکرها را به این کیف پول ارز دیجیتال کاهش می‌دهد.

آیا کول ولت تا به حال هک شده است؟

8. اکسودوس (Exodus) بهترین کیف پول تتر

کیف پول اکسودوس (Exodus) یک کیف پول چند ارزی است که به دلیل امنیت بالا و رابط کاربری مناسب، آن را یک ولت کاربردی برای افراد مبتدی در نظر می‌گیرند. 

این ولت کریپتو به گونه‌ای طراحی شده تا توسعه‌دهندگان نرم‌افزار والت به رمزنگاری کاربران دسترسی نداشته باشند. این اصل مانند یک شمشیر دو لبه عمل می‌کند و همان گونه که مزیت‌های زیادی دارد در صورت فراموشی رمز عبور تقریبا دسترسی به کیف پول از دست خواهد رفت. 

ولت نرم‌افزاری اکسودوس

مزایای ولت اکسودوس عبارتند از:

  1. رابط کاربری ساده
  2. فرآیند راه‌اندازی آسان
  3. پشتیبانی از 291 ارز دیجیتال
  4. قابلیت کار کردن با نسخه دسکتاپ، موبایل و برنامه مرورگر

ولت اکسودوس یا اگزودوس توانایی پشتیبانی از سولانا، اتریوم، الگورند، بایننس اسمارت را دارد.

معایب کیف پول ارز دیجیتال اکسودوس هم عبارتند از:

  1. اپن سورس (منبع باز) نبودن
  2. پشتیبانی نکردن از هزینه سفارشی برای آلت‌کوین
  3. فاقد لایه امنیتی حفاظتی (احراز هویت دو مرحله‌ای)

والت اکسودوس در مقایسه با سایر کیف پول‌های ارز دیجیتال ممکن است از ارزهای کمتری پشتیبانی کند.

 

The disadvantages of Exodus digital currency wallet include:

آیا ولت اکسودوس هک شده است؟

اطلاعاتی در خصوص هک شدن ولت اکسودوس به ثبت نرسیده است. 

9- کیف پول گواردا والت (Guarda Wallet)

کیف پول دیجیتال گواردا والت نیز به لحاظ بهره مندی از ویژگی های منحصر به فرد و قابلیت های ویژه یکی دیگر از بهترین کیف پول تتر برای ایرانیان است. در حال حاضر این کیف پول با ذخیره و مدیریت تمامی رمز ارزهای برای انجام معاملات تتر اعم از خرید، فروش و انتقال تتر منطبق بر شبکه بلاکچین مورد استفاده قرار می گیرد. کیف پول (Guarda Wallet) ضمن پشتیبانی از اکثر رمز ارزها امکانات ویژه ای را به کاربران ارائه می نماید. که از بین مهمترین آنها می توان از پشتیبانی شبانه روزی از ارزهای دیجیتال و انجام درخواست کاربران، تبادل رمز ارزهای مختلف به ویژه تتر، پشتیبانی فوق العاده از دستگاه ها و تجهیزات سخت افزاری، اصتال سریع به موبایل، خرید و فروش ارزهای دیجیتال و رابط کاربری سریع و آسان اشاره کرد. بدین ترتیب اگر در زمره کاربران ایرانی معامله گر ارز دیجیتال tether هستید، حتماً این کیف پول را برای انجام تراکنش های سریع و موفق انتخاب نمایید.

 

Guarda Wallet (Guarda Wallet)

مزایای استفاده از کیف پول گواردا والت:

استفاده از کیف پول ارز دیجیتال گواردا والت مزایای متعددی دارد و از بین مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* یک کیف پول مطمئن، قابل اعتماد و کارآمد برای خرید و فروش انواع رمز ارز به ویژه تتر

* رابط کاربری سریع و آسان با امنیت بسیار بالا

* نصب سریع و آسان روی انواع کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه هوشمند با سیستم عامل اندروید و ios

* پشتیبانی شبانه روزی از درخواست و تراکنش های کاربران برای خرید و فروش ارز تتر، انتقال دارایی و …

* سیستم نرم افزاری و شبکه سخت افزاری به روز و کارآمد

10- کیف پول اتمیک والت (Atomic Wallet)

اتمیک والت یکی از سریع ترین و به روز ترین کیف پول های ارز دیجیتال در شبکه انجام مبادلات رمز ارزهای مبتنی بر بلاکچین است. در واقع این کیف پول با هدف افزایش سرعت و کیفیت انجام معاملات طراحی شده و بدین ترتیب قابلیت های ویژه ای را در اختیار معامله گران قرار می دهد. کیف پول سریع و مدرن اتمیک والت ضمن پشتیبانی بیش از 500 ارز دیجیتال به ویژه تتر برای کاربران ایرانی مناسب است و هیچگونه محدودیتی را برای کاربران ایرانی ایجاد نمی کند. به عبارتی می توان گفت این بهترین کیف پول تتر برای ایرانیان هر آنچه را که یا معامله گر ایرانی نیاز داشته باشد، در اختیار او قرار می دهد. علاوه بر این نسخه دسکتاب یا ویندوز این کیف پول با اتخاذ مراحل امنیتی برای شناخت مشتری و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده، برای انجام معاملات مبتنی بر شبکه بلاکچین روی توکن های تزوس، کاسموس و … پاداش در نظر گرفته است. تا کاربران ضمن انجام تراکنش های سریع و موفق، از پاداش های ترغیب کننده و مستمر بهره مند گردند.

 

Atomic Wallet

ویژگی های استفاده از کیف پول ارز دیجیتال اتمیک والت:

در حال حاضر با توجه به قابلیت ها و امکانات کیف پول اتمیک والت، می توان موارد زیر را به عنوان مهمترین ویژگی های آن معرفی کرد:

* قرارگیری در گروه کیف پول های نامتمرکز با کمترین میزان کارمزد (2 درصد و کمتر از آن) برای خرید و فروش ارز تتر و سایر رمز ارزها

* عرضه در سه نسخه ویندوز (دستکاپ)، اندروید و ios جهت سهولت دسترسی کاربران و استفاده از امکانات و قابلیت های این کیف پول سریع و مدرن

* سرعت با انجام تراکنش ها و انتقال دارایی کاربران از کیف پول مبدأ به مقصد در شبکه بلاکچین

* ثبت سریع و احراز هویت آسان جهت کار با کیف پول و انتقال انواع ارز دیجیتال

* امکان بازیابی نام کاربری و رمز عبور برای از سرگیری معاملات مبتنی بر شبکه بلاکچین به واسطه کیف پول اتمیک والت

* برخورداری از توکن ویژه با نام اختصاصی AWC برای انجام معاملات سریع با قابلیت های ویژه همراه با پاداش

11- کیف پول کوینومی

کیف پول ارز دیجیتال بدن کارمزد کوینومی با پشتیبانی نزدیک به 1800 رمز ارز یکی دیگر از بهترین کیف پول تتر برای ایرانیان است. این کیف پول ضمن بهره مندی از ساختار نرم افزاری و سخت افزاری پیشرفته و به روز، کمترین میزان کارمزد را برای خرید، فروش و انتقال تتر و سایر ارزهای دیجیتال در نظر گرفته است. در واقع هنگام خرید و فروش ارزهای دیجیتال و انتقال دارای صرفاً کارمزد شبکه انتقال از کاربران اخذ می گردد و این ویژگی های بارز یک عامل مهم برای کاهش درصد و میزان کارمزد خرید و فروش رمز ارز تتر و انتقال دارای از طریق کیف پول کوینومی محسوب می شود. از طرف دیگر ارائه خدماتی نظیر لایو چت، این امکان را فراهم نموده تا کاربران به صورت آنلاین و تصویری بتوانند از خدمات پشتیبانی استفاده نموده و مشکلات خود را جهت خرید، فروش و انتقال ارز دیجیتال tether برطرف سازند.

 

Coinomi wallet

ویژگی های استفاده از کیف پول ارز دیجیتال کوینومی:

* انتقال سریع و آسان ارز تتر و سایر رمز ارزهای مبتنی بر شبکه بلاکچین

* ثبت نام و احراز هویت سریع جهت دریافت نام کاربری و رمز عبور برای استفاده از خدمات و امکانات کیف پول کوینومی

* بازیابی اطلاعات کاربری جهت سهولت دسترسی کاربرانی که اطلاعات خود را فراموش کرده اند.

* پشتیبانی از بیش از 1800 ارز دیجیتال

* کارمزد بسیار اندک جهت خرید، فروش و انتقال تتر بدون کارمزد و انواع رمز ارز و دارایی کاربران

* پشتیبانی شبانه روزی جهت پاسخگویی به درخواست های کاربران و رفع مشکلات آنها با کمک قابلیت ویژه لایو چت (Live Chat)

معایب استفاده از کیف پول کوینومی:

* نداشتن قابلیت احراز هویت دو عاملی و کمبود سطح ایمنی نسبت به سایر کیف پول ها

* کیف پول کوینومی متن باز نیست و به همین سبب با کیف پول های سخت افزاری سازگاری ندارد.

کلام پایانی

بهترین کیف پول تتر برای ایرانیان با توجه به عوامل مختلفی مانند امنیت و پشتیبانی از ارزهای دیجیتال انتخاب می‌شود.  یکی دیگر از عوامل  تاثیرگذار در خرید کیف پول کریپتو، قیمت آن است که با وجود پرهزینه بودن برخی از کیف‌ها (تا 100 دلار) می‌تواند یک شروع گران قیمت برای مصرف کننده ایرانی باشد. 

آن چه در این مقاله گفتیم، مجموعه‌ای از بهترین والت تتر برای ایرانیان است که انتخاب هر کدام از آن‌ها معایب و مزایایی به همراه دارد. کاربران ایرانی می‌توانند با توجه به نیاز و سبک معاملاتی خود یکی از این والت‌های تتر را برای مبادلات ارزی خود انتخاب کنند. 

نوین تتر به عنوان یک صرافی تخصصی خرید و فروش تتر با هدف فراهم کردن دسترسی آسان و شفاف به تتر برای جامعه ایرانیان و فعالان در حوزه ارزهای دیجیتال، خدمات خود را آعاز کرده است. با صرافی ما می‌توانید به‌راحتی تتر را خرید و فروش کنید. ما برترین معاملات و نرخ‌های روز تتر را ارائه می‌دهیم و اطمینان از شفافیت و امنیت تراکنش‌های شما را به عهده می‌گیریم. برای خرید تتر از صرافی ما، به سادگی به سایت ما مراجعه کنید و عملیات خرید را با چند کلیک ساده انجام دهید.

سؤالات متداول:

1- برای انتخاب بهترین کیف پول تتر برای ایرانیان به چه نکاتی باید توجه کرد؟

همان طور که می دانید انتخاب کیف پول ارز دیجیتال یکی از تصمیمات اصلی و مهم برای فعالیت مطلوب و کسب سود قابل توجه به حداقل میزان کارمزد در بازار رمز ارزها است. به همین سبب در صورتی که قصد انتخاب بهترین کیف پول تتر برای ایرانی ها دارید، تا از قابلیت ها و امکانات منحصر به فرد آن نهایت بهره را ببرید می بایست به مواردی از قبیل نوع کیف پول، وضعیت سیستم نرم افزاری و تجهیزات سخت افزاری کیف پول، قابلیت های کیف پول، سطح امنیتی کیف پول، هزینه های کیف پول و میزان کارمزد آن توجه ویژه داشته باشید و سپس اقدام به انتخاب و نصب کیف پول تتر ایده آل و دلخواهتان کنید.

2- دانلود کیف پول ارز تتر چگونه است؟

پس از انتخاب بهترین کیف پول تتر برای ایرانی ها می‌توانید با مراجعه به وب‌ سایت ‌های رسمی شرکت مربوطه یا از طریق اپ استور و گوگل پلی، نرم افزار موردنظر خود را دانلود کرده و از قابلیت ها و امکانات آن استفاده نمایید.

3- بهترین کیف پول تتر برای ایرانی ها کدام است؟

در رابطه با بهترین کیف پول تتر برای ایرانی ها می‌توان به کیف پول‌ های متامسک، تراست ولت، ترزور، مای اتر والت، اکسودوس، لجر، کول والت، گواردا والت، اتمیک والت و کوینومی اشاره کرد. که در همین مطلب اطلاعات بیشتری از آن‌ها برای سهولت انتخاب شما ارائه شده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سعید اخوان گفت:

    سلام بین کیف پول کوینومی و اتمیک والت کدوم رو پیشنهاد میکنید؟
    میخوام یه کیف پولی رو انتخاب کنم که علاوه بر تتر از ارزهای دیجیتال معروف دیگه هم پشتیبانی کنه
    پشتیبانی و نحوه محاسبه کارمزد این دو کیف پول به چه صورت هستش ممنون میشم منو راهنمایی کنید

  2. شایان خادمی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    میخوام بدونم که راهی هست که بدونم تو تراست ولتم چه چیزایی دارم. چون من تراست ولتمو دوباره نصب کردم با کد دوازده رقمی و واچ لیستم ارزهایی که داشتم رو الان نشون نمیده و از طرفی هم یادم نیست چه ارزهایی رو خریده بودم
    حالا باید چیکار کنم لطفاً راهنماییم کنید

  3. hamid lamereii گفت:

    سلاl من توی کیف پول تراست والتم bnb برای خرید و فروش دارم و تو تراست والت هم نشون داده میشه ولی وقتی به سایت مثلا پوکوین یا پنکیک سواپ برای خرید و فروش میرم بعد از اتصال به تراست والت موجودی کیف پولمو تو سایتهایی که گفتم صفر نشون میده و نمیتونم خرید و فروشی بکنم ممنون میشم راهنمایی بکنید

  4. کامیار گفت:

    سلام وقت بخیر
    میخواستم بدونم که هنوز معلوم نشده که این ولت اکسودوس هک شده یا نه؟؟؟ کی معلوم میشه پس؟