نحوه انتقال تتر بدون کارمزد
بازدید 3460

نحوه انتقال تتر بدون کارمزد

تتر در دنیای ارزهای دیجیتال یک استیبل کوین حیاتی محسوب می‌شود. بسیاری از صرافی‌ها و معامله‌گران از تتر به عنوان پول پایه برای انجام معاملات و تراکنش‌ها استفاده می‌کنند. تتر همان طور که در مقاله چرا قیمت تتر ثابت است هم گفته شد، به دلیل داشتن قیمتی ثابت معادل یک دلار آمریکا، ارز محبوبی برای سرمایه‌گذاری و تبدیل است. معامله‌گران زمانی که معاملاتشان را می‌بنند، برای حفظ دارایی، ارزهای دیجیتال خود را به تتر تبدیل می‌کنند. به دلیل تعداد بالای تراکنش‌های تتر و کارمزد انجام این معاملات، معامله‌گران را به دنبال استفاده از یک صرافی بدون کارمزد یا کارمزد پایین هستند. در این مقاله به ارائه خدمت قابل توجه “نحوه انتقال تتر بدون کارمزد” در “صرافی نوین تتر” می‌پردازیم.

بهترین صرافی انتقال تتر بدون کارمزد

نوین تتر یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی است که خدمات خرید، فروش و انتقال تتر را برای کاربران و معامله‌گران فراهم کرده است. در این صرافی کاربران با یک رابط کاربری بسیار راحت و آسان روبرو هستند و به آسانی می‌توانند، تراکنش های خود را انجام دهند. در این صرافی در کمتر از 5 دقیقه می‌توانید احراز هویت خود را تکمیل کرده و به انجام معامله بپردازید.

نوین تتر علاوه بر ارائه بهترین نرخ خرید و فروش تتر، برای کاربران هدیه نیز در نظر گرفته است. کاربران می‌توانند قیمتی که نوین تتر برای خرید و فروش تتر ارائه می‌دهد را با دیگر صرافی ها مقایسه کرده و درنهایت با خیالی آسوده معاملات خود را انجام دهید. خبر خوب اینکه 10 برداشت اول بدون کارمزد در شبکه انجام می‌شود. پس از اتمام فرآیند ثبت نام، تا سقف 15 تتر کارمزد برداشت، در حساب کاربران شارژ می‌شود. این یعنی معامله‌گران می‌توانند در نوین تتر تراکنش‌های خود را بدون کارمزد انجام دهند.

 

The best Tether transfer exchange without fees

مهمترین ویژگی‌های صرافی نوین تتر

  • امکان معامله در ساعت‌های طلایی: با معامله در ساعت‌های طلایی، به دلیل اختلاف زیاد قیمت، می‌توانید سود کسب کنید.
  • ثبت‌نام و احراز هویت راحت: انجام فرآیند ثبت نام و احراز هویت در نوین تتر تنها چند دقیقه زمان لازم دارد.
  • انجام معاملات شفاف و بدون کارمزد: در نوین تتر تنها به اندازه همان قیمتی که می‌بینید، پول پرداخت می‌کنید.
  • ارائه بهترین نرخ‌های خرید و فروش: وجود نرخ‌های مقایسه‌ای در نوین تتر
  • پرداخت و دریافت امن: بسترهای استفاده شده در صرافی نوین تتر امنیت بالا را برای کاربران فراهم کرده است.

مهمترین ویژگی‌های صرافی نوین تتر

انواع کارمزد رمز ارز تتر

به طور کلی خرید، فروش و نقل و انتقال هر ارز دیجیتال با کارمزد همراه است. البته درصد و میزان کارمزد رمز ارزها با توجه به شلوغی شبکه، نوع ارز دیجیتال، کیف پول، شبکه انتقال ارز و دارایی از مبدأ به مقصد و … متغیر می باشد. از آنجایی که درصد کارمزد و به عبارت انجام تراکنش بدون کارمزد در دنیای رمز ارزها برای کاربران اهمیت فراوانی دارد، می بایست معامله گران با انواع کارمزد رمز ارز تتر به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال آشنا شوند. تا بدانند که کارمزد ارز tether بر چه اساسی محاسبه می شود و از بهترین روش های برای انجام معاملات تتر بدون کارمزد استفاده کنند. در این راستا باید گفت انواع کارمزد ارز دیجیتال تتر به شرح زیر عبارت است از:

 

Types of Tether cryptocurrency fees

1- کارمزد معاملات تتر

از ابتدای روی کار آمدن ارزهای دیجیتال تا به امروز تمامی صرافی ها در ازای انجام تراکنش های مختلف اعم از خرید و فروش رمز ارز مبلغی از معامله گران دریافت می کنند. این کارمزد، کارمزد معاملات نام دارد و رمز ارز تتر نیز از این قاعده مستثنی نیست. در واقع این کارمزد با اهداف مختلفی نظیر تأمین درآمد و منابع مالی صرافی ها و شرکت های سازنده رمزارزها از کاربران اخذ می گردد. شایان ذکر است که کارمزد معاملات تتر شامل کارمزد معامله رمز ارز و انتقال دارایی به کیف پول و سایر صرافی ها می شود. بدین صورت که کاربران در ازای خرید و فروش ارز تتر و انتقال دارایی هایشان مبلغی را هم به پلتفرم و هم به شبکه پرداخت می کنند.همینطور که در سایت المااکس گفته شده:

یکی از جنبه‌های مهم درباره خرید و فروش تتر ، کارمزد و هزینه‌های مرتبط با تراکنش‌هاست. این امر بسیار مهم برای کاربران است، زیرا هزینه‌های تراکنش می‌تواند تأثیر زیادی بر روی کارایی و استفاده از تتر داشته باشد. به‌طورکلی، تتر به‌عنوان یک توکن ERC-20، از شبکه Ethereum برای تراکنش‌ها استفاده می‌کند. همان‌طور که ممکن است می‌دانید، تراکنش‌های بر روی شبکه Ethereum نیاز به کارمزد می‌کنند که به‌عنوان هزینه‌ای برای پردازش تراکنش‌ها و پرداخت‌کننده‌ها به ماینرهای شبکه افزوده می‌شود. این کارمزد، همچنین به‌عنوان Gas Fee شناخته می‌شود.هزینه‌های مرتبط با تراکنش‌های تتر بر روی شبکه Ethereum بستگی به میزان تراکنش و شبکه درخواستی دارد. همچنین، هزینه‌ها ممکن است به دلیل اتلاف زمان در شبکه افزایش یابد، بنابراین در انتخاب زمان مناسب برای انجام تراکنش‌ها نیاز به‌دقت دارید.

کارمزد معاملات تتر

2- کارمزد شبکه انتقال تتر

براساس قوانین شبکه بلاچین رمز ارز تتر کلیه کاربران برای انتقال یا تأیید تراکنش هایشان می بایست کارمزد پرداخت کنند. این نوع کارمزد که همه معامله گران آن را با نام کارمزد شبکه انتقال تتر می شناسند، برای تأمین هزینه زیرساخت های شبکه بلاکچین از کاربران این بازار بین المللی دریافت می شود. بر همین اساس همه سرمایه گذاران اعم از خرد و کلان موظف به پرداخت کارمزد شبکه انتقال تتر هستند. چرا که پویایی و فعال بودن شبکه بلاکچین برای هر گونه تراکنش اعم از خرید و فروش رمز ارز تتر و انتقال دارایی لازم و ضروری است. اما به هر با توجه به اینکه درباره نحوه انتقال تتر بدون کارمزد صحبت می کنیم، می توان از روش های مختلف برای کاهش کارمزد و حذف آن برای انجام تراکنش های رمز ارز تتر استفاده کرد.

 

Tether transfer network fee

روش های مؤثر و کاربردی برای کاهش کارمزد معاملات تتر

از گذشته تا به امروز معامله گران همواره به دنبال انجام معاملات ارزهای دیجیتال با حداقل میزان کارمزد هستند. تا در طولانی مدت شاهد افزایش سود و سرمایه در این بازار بین المللی و رو به رشد باشند. در این خصوص دو روش اساسی و مؤثر برای به حداقل رساندن کارمزد معاملات تتر وجود دارد. این دو روش مؤثر و کاربردی عبارتند از:

* استفاده از شبکه های مختلف پرداخت برای کاهش کارمزد معاملات تتر؛ بعضی از شبکه های مختلف مبتنی بر شبکه بلاکچین از کارمزد بسیار ناچیزی برخوردار هستند و به همین سبب استفاده از شبکه های مختلف موجب کاهش کارمزد معاملات تتر خواهد شد.

* انتخاب پلتفرم مناسب با کارمزد خیلی کم و نزدیک به صفر؛ در بازار ارزهای دیجیتال پلتفرم های متنوعی وجود دارد و هر کدام از آنها براساس زیرساخت های مبتنی بر شبکه بلاکچین، کارمزد مشخصی را برای خرید و فروش رمز ارز و انتقال دارایی کاربران در نظر گرفته اند. بدین ترتیب با انتخاب یک پلتفرم مناسب با حداقل میزان کارمزد،می توانید کارمزد معاملات تتر را به طور قابل توجهی کاهش دهید. تحقیقات و بررسی های به عمل آمده نشان داده این روش یکی از مؤثرترین راهکارها برای به حداقل رساندن کارمزد معاملات تتر است.

 

Effective and practical methods to reduce Tether transaction fees

نحوه انتقال ارز دیجیتال تتر با کمترین کارمزد

همان طور که در ابتدا گفته شد، کارمزد رمز ارز تتر به عوامل متعددی نظیر شبکه انتقال، شلوغی شبکه، زمان انتقال و … وابسته است. در این راستا شبکه های بلاکچین مانند اتریوم در مقایسه با ترون و بایننس شلوغ تر هستند و به همین دلیل کارمزد انتقال ارز دیجیتال در شبکه اتریوم بیشتر است. بدین ترتیب معامله گران برای کاهش قابل توجه کارمزد انتقال ارز دیجیتال تتر می بایست از شبکه های انتقال سریع تر و خلوت تر استفاده کنند. تا ضمن انجام سریع انتقال دارایی و ارز دیجیتال تتر، کارمزد کمتری به ازای هر انتقال پرداخت نمایند. بنابراین به این مورد توجه ویژه داشته باشید و انتقال ارز tether خود در شبکه های انتقال خلوت با سرعت مطلوب انجام دهید.

در ادامه از بین بهترین و مؤثرترین روش های انتقال تتر بدون کارمزد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

How to transfer Tether digital currency with the lowest fee

1- انتقال تتر از طریق شبکه TRON TRC-20

در حال حاضر شبکه بلاکچین ترون با توکن اختصاصی TRC-20 یکی از ایمن ترین و کم کارمزدترین شبکه های برای انتقال تتر بدون کارمزد نسبت به سایر شبکه ها است. البته برای آشنایی با نحوه انتقال تتر بدون کارمزد از طریق شبکه ترون مطالب قسمت های بعد را مطالعه کنید.

2- انتقال از طریق شبکه های ثانویه

بعضی از بورس ها و سرویس دهنده های انجام معاملات ارز دیجیتال تتر و تبدیل آن از شبکه های ثانویه استفاده می کنند. در واقع با راه اندازی شبکه های ثانویه موجب کاهش کارمزد انتقال رمز ارز تتر و سایر ارزهای دیجیتال می شوند. چرا که کارمزد شبکه های ثانویه خیلی کم تر از شبکه های اصلی است و این ویژگی بارز سبب شده تا بسیاری از معامله گران این روش را برای کاهش هزینه و کارمزد انتقال ارز tether انتخاب کنند.

انتقال از طریق شبکه های ثانویه

3- استفاده از کیف پول های با کارمزد اندک

امروزه در بازار ارزهای دیجیتال شاهد انواع کیف پول با پلتفرم و سیستم سخت افزاری متنوع هستیم. به نحوی که کاربران بر حسب نیاز، نوع رمز ارز، سطح امنیت و کارمزد کیف پول موردنظرشان را انتخاب می کنند. در این میان بعضی از کیف پول های ارز دیجیتال علاوه بر سیستم سخت افزاری پیشرفته از کارمزد بسیار اندکی در قبال انجام تراکنش های رمز ارز تتر برخوردار است. بر همین اساس برای کاهش هزینه خرید و فروش ارز تتر و کارمزد انتقال آن می توان از کیف پول های با حداقل میزان کارمزد استفاده کرد.

 

Use wallets with low fees

نحوه انجام معاملات تتر بدون کارمزد

شبکه انجام معاملات در نوین تتر شبکه ترون است. در بین شبکه های بلاک چین، TRC-20 به شبکه ای با کارمزد پایین معروف است. کاربران این شبکه می‌توانند با استیکینگ تتر یا استیک کردن ترون در برخی کیف پول‌ها مانند کیف پول tron wallet، هزینه انجام تراکنش های تتر خود را به صفر برسانند.

انجام معاملات تتر در کیف پول ترون ولت

برای انجام معاملات بدون کارمزد در ترون ولت ابتدا باید مقداری ترون در کیف پول خود داشته باشید. ترون ولت هزینه انجام معاملات را از فریز کردن ترون ها تامین می‌کند. شما می‌توانید مقداری ترون خریداری کرده و یا ارز دیجیتال دیگری که در کیف پول خود دارید را با ترون تعویض کنید.

از آنجا که قصد انجام تراکنش تتر را دارید، قاعدتا باید در کیف پول خود مقداری تتر نیز داشته باشید. البته برای انجام تراکنش بدون کارمزد این تترها باید در شبکه ترون صادر شده باشند. آدرس تترهای صادرشده روی شبکه ترون مطابق آدرس زیر است:

TR7NHqjeKQxGTCi8q8ZY4pL8otSzgjLj6t1

اگر آدرس تتر شما مطابق آدرس بالا نباشد، یعنی تتر شما روی شبکه دیگری صادر شده است. شما می‌توانید با استفاده از سرویس‌هایی مانند JustSwap و یا TronWallet شبکه تتر خود را تعویض کنید.

کیف پول ترون ولت

آخرین کاری که برای انجام تراکنش تتر بدون کارمزد باید انجام دهید، وارد کردن آدرس کیف پول گیرنده است. کاربران نوین تتر می‌توانند با ورود به کیف پول ارزی خود، با کلیک روی واریز ارز، آدرس تتر خود را دریافت و کپی کنند.

آدرس تتر در صرافی نوین تتر

مسئله حائز اهمیت برای انجام درست تراکنش این است که آدرس گیرنده نیز، شبکه ترون (TRC-20) باشد. خوشبختانه شبکه استفاده شده در صرافی نوین تتر، شبکه TRC20 است. پس با خیال آسوده می‌توانید تراکنش تتر خود را بدون پرداخت کارمزد انجام دهید.

سخن پایانی

در این مقاله نحوه انجام تراکنش در نوین تتر بدون کارمزد را آموزش دادیم. این صرافی به کاربران خود پس از تکمیل فرآیند ثبت نام 15 تتر برای انجام تراکنش‌ها هدیه می‌دهد. کاربران با استفاده از این تترها می‌توانند تراکنش های خود را بدون کارمزد انجام دهند. همچنین امکان انجام معاملات تتر در کیف پول ترون ولت با فریز کردن تعدادی ترون و بدون کارمزد امکانپذیر است. هنگام انجام معامله در ترون ولت حتما آدرس تتر گیرنده روی شبکه ترون باشد، تا معامله بدون کارمزد انجام شود.

سؤال متداول:

1- چگونه می توان تراکنش های سریع تری را در زمینه خرید، فروش و انتقال ارز تتر انجام داد؟

برخی از کیف پول ‌ها این امکان را فراهم کرده‌ اند تا با پرداخت کارمزد بیشتر، تراکنش‌ سریع ‌تر انجام شود. به ‌عنوان مثال در کیف پول سیف پل می‌توانید بین تراکنش‌ های کند، پیشنهادی و سریع انتخاب کنید. که مطمئناً تراکنش سریع گران ‌تر از تراکنش کند است. علاوه  ‌بر کارمزد بیشتر، شبکه‌های لایه ۲ مقیاس‌ پذیری بیشتری دارند و تراکنش‌ ها با سرعت بیشتری در آنها انجام می‌شوند.

2- چگونه می توان کارمزد کمتری را در قبال انتقال ارز دیجیتال تتر پرداخت کرد؟

همان طور که در مطالب به این موضوع مهم اشاره کردیم، هزینه کارمزد شبکه‌ های مختلف با یکدیگر متفاوت است. شبکه ‌های قدیمی مثل اتریوم، کارمزد بیشتری در مقایسه با دیگر شبکه ‌ها دریافت می‌کنند و به همین دلیل، تترهای کمتری در این شبکه جا به ‌جا می ‌شوند. در مقابل شبکه ‌های جدید و لایه ۲ مثل ترون، اپتیمیسم، آوالانچ، سولانا، آربیتروم و پالیگان کارمزد کمتری دریافت می‌ کنند.

3- بهترین روش برای خرید ارز تتر چیست؟

بهترین روش برای خرید تتر مراجعه صرافی‌ های ارز دیجیتال تایید شده، معتبر و دارای سطوح امنیتی بالا است. تا در یک بستر امن و مطمئن بتوان تراکنش هایی موفق را زیرنظر یک صرافی حرفه ای و با تجربه انجام داد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. اراد مرانی گفت:

    از نظر من روزبه‌روز به شهرت تتر (USDT) اضافه می‌شه و کاربرای بیشتری از این استیبل کوین سرشناس استفاده می‌کننUSDT در زمینه‌های مختلفی استفاده شده و همیشه فعالان حوزه کریپتو به آن نیاز دارن و به خاطر همین پیدا کردن راه‌هایی برای کم کردن هزینه معاملات تتر خیلی خوب به نظر میرسه.

  2. حامد زندیه گفت:

    سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم که میتونم از صرافی داخلی یعنی صرافی های ایرانی به صرافی هایی که خارج از ایران هستن هم به صورتی که بخوام بدون کم شدن کارمزد انتقال داشته باشم امکانش هست؟؟

  3. مجید نادری گفت:

    انتقال Tether از Nobitex به Coinx ی فرآیند سادست که تداوم دارایی های Tether ما رو توی صرافی ها تضمین می کنع. با راه‌اندازی حساب‌ها در هر دو پلتفرم، تأیید و ایمن کردن حساب‌های خودمون درست کردن آدرس کیف پول Tether در Coinx، شروع به برداشت در Nobitex و نظارت کردن به فرآیند تأیید، می‌تونیم Tether خودمون رو به آرومی از Nobitex به Coinx منتقل کنید.

  4. حسین گفت:

    سلام وقت بخیر
    از کجا باید متوجه بشیم که اون صرافی برای خرید ارزدیجیتالو…. مورد تایید و قابل اعتماد هستش که با خیال راحت بتونیم بریم خرید و از امکاناتش اصتفاده کنیم؟؟