تبدیل تتر به بیت کوین در تراست ولتتبدیل تتر به بیت کوین در تراست ولت
بازدید 4021

آموزش تصویری تبدیل تتر به بیت کوین در تراست ولت

trustwallet از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین کیف پول‌های آنلاین است. این کیف پول در سال 2018 توسط binance خریداری شده و خدمات مربوط به ارزهای دیجیتال را به کاربران ارائه می‌‌دهد. خدماتی مانند ذخیره، ارسال، دریافت و تبدیل ارزهای مختلف در کیف پول تراست ولت فراهم است. در مقالات مختلف درباره انتقال تتر از تراست ولت و انتقال تتر به تراست ولت صحبت کرده ایم و در این مطلب قصد داریم نحوه تبدیل تتر به بیت کوین در تراست ولت را به طور کامل آموزش دهیم. تا پایان همراه ما باشید.

روش های تبدیل تتر به بیت کوین در تراست ولت

در تراست ولت ارزهای دیجیتال گوناگونی مانند بیت کوین، تتر، دوج کوین، اتریوم، ترون، سولانا و … برای دسترسی کاربران قرار گرفته است. کاربران می‌توانند ارز مورد نظر خود را بخرند، بفروشند و یا به دیگر ارزها تبدیل مثل تبدیل بیت کوین به تتر در تراست ولت کنند. نکته قابل توجه این است که در حال حاضر تنها امکان تبدیل توکن های ERC20 به اتریوم، توکن های بایننس به BEP2 و همچنین حالت برعکس این تراکنش‌ها در تراست ولت وجود دارد. در ادامه به آموزش نحوه نحوه انتقال بیت کوین و تبدیل تتر به بیت کوین در این کیف پول می‌پردازیم.همینطور که در سایت رابکس گفته شده:

در میان کاربران ایرانی، تراست ولت به عنوان یکی از کیف پول‌های محبوب و امن برای نگهداری و مبادله ارزهای دیجیتال مطرح است. این کیف پول با ارائه رابط کاربری ساده و در عین حال امکانات پیشرفته، تجربه کاربری راحت و ایمنی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. اما، یکی از چالش‌های اصلی که کاربران ایرانی با آن مواجه هستند، دسترسی محدود به خدمات خرید مستقیم بیت کوین از طریق صرافی‌های متمرکز خارجی است که باعث شده آموزش خرید بیت کوین در تراست ولت در اهمیت پیدا کند.

روش های تبدیل تتر به بیت کوین در تراست ولت

در کیف پول تراست ولت با سه روش مختلف می‌توان ارزها را به یکدیگر تبدیل کرد. روش Swap، Exchange و DApps. دو روش Swap (سواپ) و Exchange (اکسچنج) از بخش DEX و روش DApps نیز از بخش DApps قابل انجام است. در بخش DApps مرورگر تراست ولت در پروژه‌های صرافی غیرمتمرکز به جستجو می‌پردازد.

روش‌های تبدیل تتر به بیت کوین در تراست ولت

1. روش Swap

روش Swap را شاید بتوان ساده‌ترین روش برای تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر دانست. در کیف پول تراست ولت، معامله‌گران می‌توانند با استفاده از روش سواپ به تبدیل تتر به بیت کوین بپردازند. انجام تراکنش در روش سواپ شامل پرداخت کارمزد می‌شود.

مرحله 1: ابتدا کیف پول تراست ولت را اجرا کنید. در صفحه اول، قسمت بالا گزینه Swap را انتخاب نمایید.

مرحله 1 روش Swap-تبدیل تتر به بیت کوین در تراست ولت

مرحله 2: بعد از انتخاب گزینه Swap به صفحه دیگری منتقل می‌شوید که در بالای صفحه دو گزینه Swap و Exchange مشاهده می‌شود. برای تبدیل با روش سواپ دوباره گزینه Swap را انتخاب کنید. در این مرحله دو کادر برای انتخاب ارزها وجود دارد.

مرحله 2 روش Swap-تبدیل تتر به بیت کوین در تراست ولت

مرحله سوم: در کادر بالایی عنوان You Pay نوشته شده است. در این کادر باید ارزی که می‌خواهید آن را تبدیل کنید، وارد نمایید. برای انجام این کار روی کادر کلیک کرده و در نوار جستجو، اسم ارز را بنویسید. از آنجایی که ما قصد تبدیل تتر به بیت کوین را داریم، در این قسمت Usdt را جستجو و گزینه Tether را انتخاب می‌کنیم.

مرحله 3 روش Swap-تبدیل تتر به بیت کوین در تراست ولت

مرحله 4: پس از انتخاب تتر در کادر اول، در کادر دوم که عنوان You Get دارد، نام ارزی که می‌خواهیم را وارد می‌کنیم. در این قسمت ما نام Btc را وارد کرده و Bitcoin را انتخاب می‌کنیم.

مرحله 4 روش Swap-تبدیل تتر به بیت کوین در تراست ولت

مرحله 5: پس از انتخاب هر دو ارز صفحه‌ای مانند صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد. در این قسمت نوبت به وارد کردن میزان حجم تتری که می‌خواهیم به بیت کوین تبدیل کنیم، می‌رسد.

مرحله 5 روش Swap-تبدیل تتر به بیت کوین در تراست ولت

مرحله 6: در کادر اول روی عدد صفر که کنار Usdt قرار دارد، کلیک کرده و عدد مورد نظر خود را وارد کنید. برای مثال ما می‌خواهیم 50000 تتر را به بیت کوین تبدیل کنیم، پس از وارد کردن عدد مورد نظر، تعداد بیت کوین دریافتی را ملاحظه خواهید کرد.

مرحله 6 روش Swap-تبدیل تتر به بیت کوین در تراست ولت

مرحله 7: در آخرین مرحله، بعد از وارد کردن عدد مورد نظرتان باید روی گزینه Approve USDT کلیک کنید تا تراکنش انجام شود. بعد از زدن گزینه approve در تراست ولت تراکنش انجام و تبدیل تتر به بیت کوین در تراست ولت با موفقیت به اتمام می‌رسد.

مرحله 7 روش Swap-تبدیل تتر به بیت کوین در تراست ولت

2. روش Exchange

معامله ارزهای دیجیتال در کیف پول تراست ولت امکان‌پذیر است و این به دلیل اتصال مستقیم تراست ولت به صرافی غیرمتمرکز بایننس است. در روش Exchange می‌توان مانند یک صرافی سنتی دفتر سفارش (Order Book) را مشاهده و به تنظیم سفارشات پرداخت. در این روش همانند روش Swap پرداخت کارمزد برای تراکنش‌ها الزامی است.

مرحله 1: برای تبدیل تتر به بیت کوین در تراست ولت با استفاده از روش Exchange، بعد از وارد شدن به تراست ولت همانند روش Swap در مرحله اول، گزینه Swap از منوی بالایی کیف پول را انتخاب می‌کنیم.

مرحله 2: در مرحله بعدی، از تب بالایی برنامه، روی گزینه Exchange کلیک می‌کنیم تا به صفحه زیر منتقل شویم. در این صفحه در بالای سمت چپ، جفت ارز معاملاتی نمایش داده می‌شود که با کلیک روی آن قابل تغییر است.

مرحله 2 روش Exchange-تبدیل تتر به بیت کوین در تراست ولت

مرحله 3: پس از انتخاب جفت ارز مورد نظر، در قسمت پایین سمت چپ صفحه، دفتر سفارش قرار دارد. این دفتر به طور پیش فرض روی خریدن تنظیم است و شما می‌توانید آن را به فروش نیز تبدیل کنید.

مرحله 3 روش Exchange-تبدیل تتر به بیت کوین در تراست ولت

مرحله 4: در این مرحله باید در سمت راست صفحه و در کادرهایی که مشخص شده است، قیمت و میزان خرید ارز مورد نظرتان را وارد کنید. البته می‌توانید از قیمت‌ها و مقادیر پیشنهادی نیز برای تراکنش خود استفاده کنید.

مرحله 4 روش Exchange-تبدیل تتر به بیت کوین در تراست ولت

مرحله 5: پس از انتخاب جفت ارز مورد نظر خود و همچنین انتخاب قیمت و مقدار آن، تنها کافیست روی گزینه Buy کلیک کرده و پس از آن با کلیک بر روی گزینه Send، درخواست خرید خود را ارسال کنید تا خرید شما انجام شود.

3. روش DApps

یکی دیگر از خدمات تراست ولت، مرورگر DApps است که بستری برای معامله با صرافی‌های غیرمتمرکز فراهم کرده است. برای استفاده از این روش، از قسمت پایین برنامه، به منوی DApps بروید و از قسمت Defi گزینه پنکیک سواپ را انتخاب کنید.

در این قسمت باید روی کیف پول تراست ولت کلیک کنید تا به کیف پول خود متصل شوید، درنهایت در قسمت Form ارز مبدا و در قسمت To ارز مقصد را انتخاب و با زدن گزینه Send درخواست خود را ارسال نمایید تا تبدیل ارز برای شما انجام شود.

محدودیت تراست ولت در معامله رمزارزها

به طور کلی تبدیل ارز تتر در تراست ولت یکی از روش های سریع و آسان تبدیل رمز ارز در بازار ارزهای دیجیتال محسوب می شود. در واقع این نتیجه پس از بررسی و ارزیابی تبدیل بسیاری از رمز ارزها مشخص شده و معامله گران حرفه ای به این موضوع مهم و اساس واقف هستند. البته دستیابی به این مهم نیازمند دانش، تخصص و دقت کافی است. تا ضمن انجام صحیح و به موقع روش های نحوه خرید تتر، تبدیل تتر به بیت کوین در تراست ولت از هرگونه خطای احتمالی و ضرر و زیان جلوگیری به عمل آید. در این خصوص کاربران می بایست به میزان کارمزد تراکنش ها و آینده ارزهایی که قصد خرید و فروش (ترید) آنها را دارند، توجه ویژه داشته باشند و متناسب با آن تریدهایشان را انجام دهند.

محدودیت تراست ولت در معامله رمزارزها

علاوه بر این برای انجام معامله به توکن های مناسب، مورد تأیید صرافی ها و پشتیبانی کننده ارز و بیت کوین نیاز دارید. در غیر این صورت هنگام انجام تراکنش ها با مشکل مواجه خواهید شد و حتی ممکن است دارایی هایتان یک باره از بین برود. بنابراین برای ممانعت از هرگونه ضرر و زیان احتمالی و غیرقابل جبران در انتخاب کیف پول و صرافی نهایت دقت را به خرج دهید و سپس اقدام به تبدیل رمز ارز تتر به بین کوین از طریق کیف پول تراست ولت کنید.

محدودیت تراست ولت در معامله رمزارزها

کلام پایانی مقاله تبدیل تتر به بیت کوین در تراست ولت

برای تبدیل پول به تتر و تتر به بیت کوین در تراست ولت می‌توان از سه روش پرکاربرد Swap، Exchange و DApps استفاده کرد که در دو روش Swap و Exchange کاربر باید کارمزد پرداخت کند. در تراست ولت علاوه بر تبدیل ارزها می‌توان آنها را نگهداری و سرمایه‌گذاری نیز کرد. ما در این مقاله از نوین تتر سه روش تبدیل ارز را به صورت تصویری و مرحله به مرحله آموزش دادیم و امیدواریم که این مقاله برای شما مفید باشد.

سؤالات متداول:

1- آیا امکان تبدیل مستقیم بیت کوین به تتر در تراست ولت وجود دارد؟

خیر، کاربران نمی توانند بیت کوین را با شبکه بلاکچین BTC و مستقیم در تراست ولت مبادله کنند. برای انجام مبادله لازم است در ابتدا تبدیل بیت کوین به رپد بیت کوین انجام شود. با این کار بیت کوین روی شبکه اتریوم قرار می گیرد و می تواند مانند توکنی که بر پایه اتریوم است، از خدمات این شبکه استفاده کند.

2- تراست والت چگونه کار می کند؟

Trust Wallet پلی بین بلاکچین و گره ‌های مربوطه ایجاد می‌ کند. هر بلاکچین شامل مجموعه ‌ای از آدرس‌ های عمومی خود است؛ که در آن ارزهای دیجیتال، رمز گذاری شده و ایمن نگه داشته می‌ شوند. تراست والت از آنجایی که غیر متمرکز و غیر قانونی است، ارز رمزنگاری شده کاربران را نگه نمی‌ دارد یا کنترل نمی‌کند، فقط دسترسی به آن را فراهم می ‌سازد.

برنامه Trust Wallet منحصراً بر روی دستگاه‌ های تلفن همراه کار می ‌کند. به این ترتیب، هنگامی که کاربر برنامه را در دستگاه اندروید یا iOS دانلود می ‌کند، هر بلاکچین پشتیبانی شده به راحتی قابل دسترسی است. این برنامه برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی، هیچ اطلاعاتی در مورد کاربران خود نگه نمی ‌دارد. تمام اطلاعات تماس فقط بین طرفین معامله نگهداری می شود و اطلاعات کاربر را در اختیار اشخاص ثالث قرار نمی‌ دهد.

3- چگونه به حساب تراست والت خود وجه اضافه کنیم؟

یک سکه یا توکن را برای خرید از منوی خرید در صفحه اصلی کیف پول انتخاب کنید. سپس کاربر به یک ارائه دهنده شخص ثالث متصل می ‌شود. کارمزدهای مربوط به معامله را تأیید کنید. این توکن‌ ها با پول فیات خریداری می‌ شوند؛ بنابراین باید قبل از خرید یک روش پرداخت ترجیحی تنظیم شده باشد. روی Confirm  ضربه بزنید و منتظر وجوه در آدرس کیف پول تعیین شده باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. اصغر اسدیانی گفت:

    سلام و عرض ادب من مقداری ارز super farm دارم که روی شبکه bep20 است ودر حال حاضر اکثر صرافی‌هایی که من میشناسم این ارز روی شبکه erc20 است، آیا امکانش هست توی ترست ولت اتریوم رو تبدیل کنیم به تتر؟ راهنمایی کنید چکار باید انجام بدم برای فروش که هزینه تبدیل این کار هم زیاد نباشه،ممنون

  2. amin zare گفت:

    سلام وقت بخیر
    من کیف پول کوینومی رو نصب کردم روی گوشی موبایلم که سیستم عامل اندورید دارع
    ولی تو لیست پشتیبانی ارزا فقط ۴۰ تا ارز رو نشون میده
    ولی وقتی سایت ها رو میبینم همه به اتفاق میگن که این کیف پول ۵۰۰ ارز رو پوشش میده
    آخرین اپدیت رو هم انجام دادم برای اپلیکیشن

    به نظر شما ایراد کار کجاست؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

  3. بهرام گفت:

    سلام. چند وقت پیش مقداری ارز فانتوم از صرافی خریدم وبه آدرس تراست والت خودم فرستادم ولی هیچ وقت نرسیدن. از طرف صرافی تراکتش موفق بوده و گفتن دریافتی های کیف پولتون رو بررسی کنید چطور میتونم این ارزها رو از پشتیبانی تراست پیگیری کنم. طی چه مراحلی الان من واقعا گیج شدم میشه بگید باید چیکار کنم.

  4. نیوشا گفت:

    سلام
    این بیت کوین و تتر چه فرقی با بقیشون داریم چرا انقد زیادن تنوع تترا کدومشون بهترن؟؟؟ اصلا چند نوع تتر داریم و هر کدومشون چه فایده ای دارن؟؟؟