انتقال تتر به تراست ولت
بازدید 63
saied-davoodi 177 روز پیش 4 دیدگاه

آموزش انتقال تتر به تراست ولت

کیف پول‌هایی مثل تراست ولت (Trust Wallet) درواقع درگاه واسطی برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال هستند. در این کیف پول می‌توانید به تمامی بلاکچین‌‌ها دسترسی داشته باشید و انواع ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنید. معمولاً خرید ارزهای دیجیتال در تراست ولت به کمک استیبل کوین‌ها انجام می‌شود؛ بهترین استیبل کوین برای ایرانیان برای استفاده از تراست ولت تتر (USDT) است. به همین خاطر در این آموزش خرید تتر قصد داریم درباره روش انتقال تتر به تراست ولت صحبت کنیم.

تراست ولت امکان واریز مستقیم پول‌های فیات را ندارد. در نتیجه برای واریز سرمایه به آن، باید از یک صرافی کمک گرفت. به نحوی که ابتدا ارز فیات را در صرافی تبدیل به تتر کرد و سپس آن را به آدرس انتقال تتر به کیف پول تراست ولت واریز نمود. البته این فرایند پیچیدگی‌های خاصی دارد که در این مقاله به آن می‌پردازیم.

کیف پول trustwallet چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

برای خرید ارزهای دیجیتال و نگهداری آن‌ها بهتر است از کیف پول‌های ارز دیجیتال استفاده کرد. زیرا صرافی‌ها امنیت لازم را ندارند و گزینه خوبی برای نگهداری ارزهای دیجیتال نیستند. علاوه بر این، بارها پیش آمده که صرافی‌هایی مثل بایننس یا کوکوین حساب کاربران ایرانی را مسدود کرده‌اند. به همین خاطر استفاده مداوم از صرافی‌ها گزینه مطلوبی برای ایرانی‌ها نیست.

نکته دیگر اینکه صرافی‌های خارجی و داخلی صرفاً امکان خرید و فروش تعداد محدودی از ارزهای دیجیتال را دارند. در حالی که کیف پول‌هایی مثل تراست ولت، امکان دسترسی به تمامی بلاکچین‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. به بیان دیگر، تراست ولت یک کیف پول واسط است که از طریق آن می‌توان در بلاکچین‌های متعدد فعالیت کرد و به خرید و فروش ارزهای دیجیتال پرداخت. سایت میهن بلاکچین کیف پول Trast Wallet را این‌گونه توصیف می‌کند:

«تراست ولت یک کیف پول نرم‌افزاری غیرمتمرکز است و در نسخه‌های اندروید و IOS، در تلفن‌های همراه قابل استفاده است. این کیف پول غیرحضانتی است و کلید خصوصی کاربران را در اختیار خودشان قرار می‌دهد. این قابلیت به کاربران کیف پول Trust Wallet امکان می‌دهد تا رمز‌ارزهای خود را به طور ایمن در این کیف پول ذخیره کنند و بر دارایی‌های خود تسلط کامل داشته باشند. همچنین کیف پول تراست به دلیل غیرحضانتی بودن، امکان مسدودسازی و دسترسی به دارایی‌های افراد را نداشته و از این رو گزینه مناسبی به منظور نگهداری رمز‌ارزها محسوب می‌شود. کیف پول تراست ولت از ۵۳ بلاک چین مختلف و بیش از ۱ میلیون رمزارز، پشتیبانی می‌کند و امکانات بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.»

مجموع این مزیت‌ها باعث شده تا تراست ولت به گزینه محبوبی بین کاربران ایرانی‌ تبدیل شود. اگرچه با نصب تراست ولت می‌توانید آزادانه و با کمترین کارمزد به خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال بپردازید. اما در این بین همچنان یک عامل محدودکننده وجود دارد. اینکه تراست ولت یک کیف پول غیرمتمرکز است و امکان اتصال به سیستم‌های بانکی متمرکز را نخواهد داشت. به همین خاطر تنها راه استفاده از آن واریز تتر به تراست ولت از طریق صرافی‌ها است. همچنین برای برداشت سود از تراست ولت هم مجدد باید از یک صرافی کمک گرفت.

کیف پول trustwallet چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

قبلاً در مقاله «انتقال تتر از تراست ولت» درباره راهکار برداشت از تراست ولت توضیح داده‌ایم و در این مقاله قصد داریم درباره نحوه خرید تتر در تراست ولت و انتقال تتر به تراست ولت صحبت کنیم.طبق گفته سایت والکس:

این کیف پول برای اولین بار توسط ویکتور رادشنکو (Viktor Radchenko) در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد. صرافی Binance سال ۲۰۱۸ تراست ولت را تحت مالکیت خود درآورده است تا سرویس بهتری را ارائه کند. از آنجایی که Trust Wallet یک کیف پول ارز دیجیتال غیرمتمرکز است، برای ایجاد آن نیازی به وارد کردن ایمیل و شناسه کاربری ندارید. این کیف پول گزینه خیلی خوبی برای تازه کارها و کاربرانی است که دوست ندارند از برنامه‌هایی با ظاهر و رابط کاربری پیچیده استفاده کنند.هر چند رادشنکو این کیف پول را با هدف پشتیبانی سریع از توکن‌های با استانداردهای ERC20 و ERC223 ایجاد کرده بود اما در حال حاضر تراست ولت از توکن‌ها و کوین‌های بلاکچین‌‌های دیگر هم پشتیبانی می‌کند.

کیف پول تراست ولت چیست

انتقال تتر به تراست ولت چگونه انجام می‌شود و چه مشکلاتی دارد؟

تراست ولت از شبکه‌های بلاکچینی متعددی پشتیبانی می‌کند؛ اما زمانی که وارد تراست ولت می‌شوید، صرفاً با یک لیست محدود و کاربردی روبرو هستید. با این حال اگر بخواهید بلاکچین یا ارز دیجیتال جدیدی را به این فهرست اضافه کنید، می‌توانید آن را به‌صورت دستی انجام دهید.

این دسترسی و گزینه‌های مختلف بلاکچینی در زمانی که کاربران قصد انتقال تتر به تراست ولت را دارند، باعث سردرگمی کاربران می‌شود؛ زیرا کمپانی تتر از بلاکچین‌های مختلفی استفاده می‌کند. درواقع اگر وارد تراست ولت شوید، با تترهای مختلفی روبرو خواهید شد. احتمالاً از قبل با تتر شبکه اتریوم (ERC20) و تتر شبکه ترون (TRC20) آشنایی داشته باشید (اگر ندارید به مقاله تفاوت تتر ERC20 و TRC20 مراجعه کنید). علاوه بر این دو مورد، انواع دیگری از تترها مثل تتر شبکه سولانا، تتر شبکه آوالانچ و تتر شبکه ایاس هم داخل تراست ولت در دسترس است. (در مقاله انواع تتر می‌توانید با بلاکچین‌های مختلف تتر و تفاوت‌های آن‌ها آشنا شوید.)

نکته‌ای که وجود دارد، این است که برای واریز تتر به تراست ولت باید چند نکته را در نظر گرفت. نخست اینکه کارمزد واریز تتر به تراست ولت با توجه به شبکه بلاکچین آن تعیین می‌شود. به همین خاطر باید از شبکه‌های با کارمزد کمتر استفاده کنید. برای مثال کارمزد شبکه ترون نسبت به شبکه اتریوم کمتر است. به همین خاطر اغلب کاربران به سراغ انتقال تتر TRC20 به تراست ولت و انتقال تتر trc20 از تراست ولت می‌روند.

مورد دوم هم اینکه برای انتقال تتر باید ببینید صرافی مدنظر شما از چه شبکه‌ای پشتیبانی می‌کند. برای واریز تتر روی شبکه ترون، حتماً باید صرافی‌تان هم امکان خرید تتر TRC20 را داشته باشد. زیرا باید نوع تتر انتقال داده شده با آدرس کیف پول تتر هم‌خوانی داشته باشد. برای مثال امکان انتقال تتر ERC20 یا تتر شبکه‌های دیگر از طریق آدرس تتر ERC20 وجود ندارد. به همین خاطر هنگام انتقال تتر باید حواستان به این عامل محدودکننده باشد. در صورت انجام این اشتباه، ممکن است تترهای ارسالی‌تان مسدود شده و از بین بروند.

همینطور که در سایت بیتفا گفته شده:

انتقال و جابه‌جایی ارزهای دیجیتال در ولت‌ها کار ساده ولی در عین حال کمی حساس است. نکته اصلی این است که مسئولیت تمام اتفاقاتی که برای دارایی شما رخ می‌دهد تنها متوجه شخص شما است و تقریباً هیچ نهادی و یا پلتفرمی نمی‌تواند اشتباهاتی که در این کار را انجام می‌دهید جبران کند. به همین دلیل لازم است که دقت بالایی در این کار به خرج دهید تا بتوانید به راحتی در بازار کریپتو فعالیت کنید.

انتقال تتر به تراست ولت چگونه انجام می‌شود و چه مشکلاتی دارد؟

مراحل انتقال تتر به تراست ولت

فرایند انتقال تتر به تراست ولت چندان پیچیده نیست؛ اما یک‌بار باید قدم به قدم انجامش دهید تا روش کار دستتان بیاید. برای اینکه بهتر این مراحل را درک کنید، با یک مثال پیش می‌رویم. فرض کنید قصد واریز تتر TRC20 به تراست ولت را دارید. در این صورت باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید. انتقال تتر از شبکه‌های دیگر هم مشابه همین دستورالعمل قابل انجام است.

1.    انتخاب صرافی برای خرید تتر

در قدم اول برای انتقال تتر به تراست ولت، باید ارز فیات خود را به تتر تراست ولت تبدیل کنید. برای این کار ناچارید از صرافی‌های ارز دیجیتال کمک بگیرید. بایننس، کوکوین، کوینکس، bybit، ok-ex و کوین بیس معروف‌ترین صرافی‌های خارجی هستند؛ اما این صرافی‌ها امکان خرید تتر با ارز ریال را ندارند. اگر امکان استفاده از کیف پول‌هایی مثل پی پال یا وب مانی را دارید، می‌توانید با واریز دلار در این صرافی‌ها تتر بخرید. البته اغلب صرافی‌های خارجی نیاز به احراز هویت هم دارند. در نتیجه قبل از خرید تتر، باید حواستان به محدودیت‌های احراز هویت برای کاربران ایرانی هم باشد.

به خاطر همین مشکلات، بهتر است از صرافی‌های داخلی برای خرید تتر استفاده کرد. اگرچه این صرافی‌ها هم نیاز به احراز هویت دارند؛ اما امکان خرید تتر با درگاه بانکی را به کاربران ایرانی می‌دهند که کارتان را بسیار راحت‌ می‌کند. در مقاله «لیست صرافی های مجاز ارز دیجیتال بانک مرکزی» به معرفی بهترین صرافی‌های ایرانی پرداخته‌ایم. با این حال برای انتخاب صرافی، مواردی مثل داشتن کیف پول اختصاصی، نرخ خرید و فروش تتر، محدودیت‌های موجود برای خرید تتر، میزان کارمزد دریافتی و امنیت آن را نیز در نظر بگیرید.

انتخاب صرافی برای خرید تتر

2.    خرید تتر در صرافی

فرایند خرید تتر در صرافی‌های ایرانی چندان پیچیده نیست. برای مثال در صرافی نوین ‌تتر کافی است ابتدا ثبت‌نام خود را تکمیل کرده و سپس به صفحه «خرید و فروش تتر» بروید. در این صفحه می‌توانید نرخ لحظه‌ای تتر را مشاهده کنید. برای خرید کافی است میزان تتر درخواستی را وارد کرده و از طریق درگاه بانکی مبلغ ریالی خرید را واریز نمایید. اگر می‌خواهید با کمترین نرخ ممکن تتر را بخرید، باید در روزهایی که قیمت دلار ثابت است یا دچار ریزش شده دست به خرید بزنید. پس از تکمیل فرایند خرید، میزان تتر خریداری شده باید در آدرس کیف پول شما نمایش داده شود.

در اغلب صرافی‌های ایرانی فرایند خرید تتر به همین شکل قابل انجام است. اگر در طول فرایند خرید احساس می‌کنید نیاز به کمک دارید، بهتر است از کارشناسان فنی صرافی راهنمایی بگیرید. کارشناسان فنی صرافی نوین تتر همواره پاسخگوی نیاز کاربران هستند. پس از اطمینان از خرید تتر، باید به سراغ تراست ولت (https://trustwallet.com/) بروید.

خرید تتر در صرافی

3.    افزودن تتر trc20 به فهرست ارزهای دیجیتال تراست ولت

افزودن تتر trc20 به تراست ولت در حالت پیش‌فرض ارزهای دیجیتال پرکاربرد داخل لیست اصلی تراست ولت در دسترس هستند؛ اما اگر نمی‌توانید با جستجوی usdt ارز دیجیتال trc20 را پیدا کنید، باید آن را به‌صورت دستی به این فهرست بیفزایید. جهت انجام این کار، کلمه «Tether» را داخل بخش جستجو وارد کنید. حال انواع متعددی از تتر برای شما به نمایش در می‌آید. از بین گزینه‌های موجود، به دنبال تتری که زیرنویس TRC20 دارد بگردید و سپس اسلایدر آن را به سمت راست بکشید تا به رنگی آبی درآید. حالا اگر به صفحه اصلی تراست ولت بروید، با جستجوی usdt می‌توانید تتر TRC20 را پیدا کنید.

البته ممکن است در صفحه اصلی تراست ولت زیرنویس TRC20 برایتان نمایان نباشد؛ اما با کلیک روی آن، وارد صفحه واریز و برداشت این ارز دیجیتال می‌شوید. در این بخش زیرنویس TRC20 را باید مشاهده کنید.

فرایند اضافه کردن انواع دیگر تتر به تراست ولت هم به همین شکل است. به همین سبک می‌توانید انواع دیگر ارزهای دیجیتال را نیز به تراست ولت اضافه کنید.

4.    کپی کردن آدرس کیف پول تتر TRC20 از تراست ولت

پس از پیدا کردن تتر TRC20، باید روی آن کلیک کنید تا اطلاعات حساب این تتر را روی ولت خود مشاهده نمایید. در این صفحه، گزینه‌های مختلفی مانند Send، Receive، Copy و… در دسترس است. برای انتقال تتر به تراست ولت، باید روی گزینه دریافت یا همان Receive کلیک کنید. با این کار آدرس کیف پول تتری شما در تراست ولت به نمایش در می‌آید. این آدرس همراه با یک QR کد است. در این مرحله باید آدرس کیف پول تتر TRC20 را کپی کنید. این کار را می‌توانید به‌صورت دستی انجام دهید یا QR کد موجود را توسط گوشی هوشمندتان اسکن نمایید. آدرس کیف پول تتر TRC20 باید با حرف T شروع شود. قبل از ادامه فرایند، مطمئن شوید آدرس کیف پول صحیح است.

5.    انتقال ارز دیجیتال تتر به تراست ولت از طریق صرافی

پس از کپی کردن آدرس کیف پول، داخل وب‌سایت یا اپلیکیشن صرافی شوید. اغلب صرافی‌ها بخشی برای برداشت ارزهای دیجیتال یا انتقال آن دارند. برای مثال در صرافی نوین‌ تتر با ورود به بخش «کیف پول ارزی»، می‌توانید تب‌های واریز و برداشت ارز را مشاهده کنید.

با ورود به بخش واریز (یا انتقال) ارز، بخش‌های «آدرس دریافت کننده»، «انتخاب نوع تتر»، «مقدار واریزی» و… برایتان نمایش داده می‌شود. چون قصد واریز تتر به تراست ولت را دارید، در بخش آدرس باید همان آدرس کیف پولی که کپی کرده‌اید را وارد نمایید. همچنین باید نوع شبکه تتر را روی ترون یا TRC20 قرار دهید. سپس مشخص کنید که چه مقدار تتر را می‌خواهید به کیف پول تراست ولت بفرستید.

توجه کنید که تراست ولت محدودیتی برای واریز تتر ندارد؛ اما ممکن است صرافی‌تان محدودیت‌های واریزی داشته باشد. برای بار اول بهتر است کمترین تتر ممکن را به تراست ولت انتقال دهید تا مطمئن شوید همه چیز درست است و بدون مشکل انتقال تتر از تراست ولت انجام می‌شود.

با تکمیل کردن اطلاعات درخواستی، باید روی گزینه انتقال کلیک کنید. برخی از صرافی‌ها برای انتقال ارزهای دیجیتال نیاز به تایید دو مرحله‌ای دارند. اگر این گزینه را فعال کرده باشید، در این مرحله برایتان یک کد پیامکی فرستاده می‌شود. با وارد کردن این کد تراکنش تایید شده و در صف انجام قرار می‌گیرد. معمولاً فرایند انتقال تتر به تراست ولت حدود نیم ساعت تا یک ساعت زمان می‌برد.

فرایند برداشت و انتقال ارزهای دیجیتال در صرافی‌ها ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد؛ اما کلیت ماجرا مشابه همین روند بالا است. اگر در مراحل کار نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید در کامنت‌ها سوال خود را بپرسید تا راهنمایی‌تان کنیم.

انتقال ارز دیجیتال تتر به تراست ولت از طریق صرافی

انتقال ارز از تراست ولت به تراست ولت

اگر قصد انتقال تتر از یک کیف پول تراست ولت به یک کیف پول دیگر را دارید، باید ابتدا وارد کیف پول مقصد شوید و آدرس ولت تتر آن را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که برای انتقال تتر بین دو ولت هم باید نوع تتر و شبکه انتقال یکسان باشد. برای مثال اگر قصد انتقال تتر ERC20 را دارید، باید حتماً آدرس انتخابی‌تان هم تتر ERC20 باشد.

پس از این کار، باید به کیف پول مبدأ بروید و روی ارز دیجیتال تتر کلیک کنید. در این مرحله باید روی گزینه Send بزنید. در این بخش از شما خواسته می‌شود تا اطلاعاتی مثل آدرس کیف پول و میزان تتر انتقالی را وارد نمایید. با وارد کردن اطلاعات، تراست ولت هزینه کارمزد انتقال را نیز محاسبه می‌کند. پس از آن می‌توانید روی گزینه انتقال کلیک کنید تا فرایند ارسال ارز تتر از تراست ولت به تراست ولت تکمیل شود.

برای اطمینان از انجام صحیح تراکنش، اطلاعاتی مثل TXID و Transaction hash تراکنش را نیز ذخیره کنید.

عیب‌یابی انتقال تتر به تراست ولت

گاهی اوقات ممکن است در فرایند انتقال تتر به تراست ولت به مشکل بخورید. به‌خصوص اگر از چند IP مختلف استفاده کرده باشید. با توجه به حساسیت‌هایی که کمپانی تتر درباره پول‌شویی دارد، بهتر است همواره از یک VPN و آی پی ثابت استفاده کنید.

مشکل دیگری که اغلب کاربران در هنگام واریز تتر با آن روبرو می‌شوند، بحث ناهماهنگی آدرس ولت و نوع تتر است. در آموزش‌های انتقال هم توضیح دادیم که اگر نوع شبکه تتر با آدرس کیف پول منطبق نباشند، نه تنها تراکنش انجام نمی‌شود، بلکه امکان مسدود شدن تراکنش و از دست رفتن سرمایه هم وجود دارد. پس قبل از انتقال USDT به تراست ولت مطمئن شوید همه چیز درست است.

در برخی از مواقع هم ممکن است خود تراست ولت دچار مشکل شود. در این صورت بهتر است یک‌بار اپلیکیشن تراست ولت را ببندید و مجدد باز کنید. همچنین مطمئن شوید وضعیت اینترنت‌تان پایدار است و مشکلی ندارد. استفاده از آخرین نسخه تراست ولت هم در این بین مهم است. اگر احساس می‌کنید از سمت شما هیچ مشکلی وجود ندارد، احتمالاً مشکل از خود سرورهای تراست ولت باشد. پس بهتر است کمی صبر کرده و مجدداً به سراغ اپلیکیشن تراست ولت بروید.

خرید تتر ارزان در تراست ولت

برای خرید تتر ارزان باید حواستان در قدم اول به قیمت ریالی دلار و تتر باشد. قیمت تتر در تراست ولت ایران با توجه به دلار تغییر می‌کند. بهتر است در مواقعی که قیمت دلار ثابت است یا کاهش پیدا کرده، سرمایه خود را به تتر تبدیل کنید. حتی اگر قصد ندارید، به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید، نگهداری سرمایه‌ به‌صورت تتری گزینه مناسبی برای حفظ ارزش پول است.

نکته بعدی به کارمزد دریافتی صرافی‌های ارز دیجیتال برمی‌گردد. صرافی‌های ایرانی اغلب برای خرید تتر کارمزدی از کاربران دریافت نمی‌کنند؛ اما برای انتقال تتر به تراست ولت باید کارمزد شبکه و صرافی را بپردازید. این کارمزد معمولاً بین 0.2 تا 1.5 درصد از کل مبلغ تراکنش است. در مقاله «کم کارمزدترین صرافی ایرانی» می‌توانید بهترین راه خرید تتر گزینه‌ها برای خرید تتر و ارزهای دیجیتال را پیدا کنید.

انتخاب شبکه مناسب برای خرید و انتقال تتر هم روی هزینه نهایی اثرگذار است. شبکه ترون نسبت به شبکه اتریوم کارمزد کمتری دریافت می‌کند. به همین خاطر برای خرید تتر ارزان در تراست ولت بهتر است از تتر TRC20 استفاده شود.

خرید تتر ارزان

سخن آخر

تراست ولت یک کیف پول غیرمتمرکز است که برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای انتقال تتر به تراست ولت، باید از صرافی‌های ارز دیجیتال کمک بگیرید. به نحوی که ابتدا در این صرافی‌ها دست به خرید تتر تبدیل در تراست والت بزنید و سپس آن را به کیف پول خود منتقل کنید. در این مقاله درباره آموزش واریز تتر به تراست ولت پرداختیم. اگر در مورد فرایند انتقال سوالی دارید، در کامنت‌ها پاسخگوی شما خواهیم بود.

سوالات متداول

چگونه تتر بخریم،بهترین شبکه برای خرید تتر چیست؟

شبکه‌های متعددی برای خرید تتر وجود دارد؛ اما چون اغلب صرافی‌ها از شبکه‌های ERC20 و TRC20 پشتیبانی می‌کنند، گزینه‌های چندانی دیگری پیش روی کاربران نیست. در بین این دو گزینه هم کارمزد شبکه ترون کمتر بوده و بهتر است از تتر TRC20 استفاده کنید.

آیا می‌توان از صرافی‌های ایرانی به تراست ولت تتر واریز کرد؟

بله. بسیاری از صرافی‌های ایرانی امکان انتقال تتر و سایر ارزهای دیجیتال را دارند. برای مثال در نوین تتر می‌توانید این کار را به‌سادگی انجام دهید.

آیا می‌توان از تراست ولت به صرافی‌های ایرانی تتر ارسال کرد؟

بله. امکان تتر از تراست ولت به صرافی‌های ایرانی هم وجود دارد. البته در صورتی که صرافی انتخابی‌تان کیف پول اختصاصی برای واریز تتر داشته باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. محمد رضا منصوری گفت:

    با سلام و تشکر از مطالب آموزنده ای که گذاشتید .فقط سوالی که دارم اینه که چ کسی و از کجا این کار رو میکنه و اینکه اون مقدار زیاد تتر رو که به گفته شما فیک هست چطور با سایتی که با https هست ارسال میشه ؟یعنی کل سایت فیک هست ؟

  2. غزل نادری گفت:

    سلام. چند وقت پیش مقداری ارز فانتوم از صرافی ارزجو خریدم وبه آدرس تراست والت خودم فرستادم ولی هیچ وقت نرسیدن. از طرف صرافی تراکتش موفق بوده و گفتن دریافتی های کیف پولتون رو بررسی کنید چطور میتونم این ارزها رو از پشتیبانی تراست پیگیری کنم. طی چه مراحلی

  3. فاضل مهدوی گفت:

    سلام وقتتون بخیر میخواستم ببینم کیف پول trust wallet ارز cardano رو پشتیبانی نمیکنه؟ من یه مقدار انتقال دام یهش با فرمت BEP2 ذخیره کرده ولی برای صرافی ها ارسال نمیکنه و میزنه ادرس غلطه

  4. علی نادمیر گفت:

    سلام وقت بخیر
    من دونا سوال داشتم ازتون ذخیره تتر در تراست ولت امنیت کافی را دارعیا اینکه اصلا پشنوانه و جای اطمینانی نیس بهش؟ تراست ولت تترهای ایرانی‌ها را فریز و تحریم می‌کنع؟