3

بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان

بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان
بازدید 32

در چند سال اخیر بسیاری از صرافی های خارجی مثل کوکوئین، بایننس و بایبیت هم کاربران ایرانی را تحریم‌ کرده‌اند. تمامی این صرافی‌ها نیاز به احراز هویت دارند که برای کاربران ساکن ایران‌ چنین کاری امکان‌پذیر نیست. درخواست احراز هویت صرافی های خارجی مشهور باعث شده تا پیدا کردن یک صرافی ارز دیجیتال معتبر برای ایرانی‌ها سخت‌تر شود. با این حال همچنان با رعایت مسائل امنیتی، می‌توان گزینه‌های خوبی را برای همکاری پیدا کرد. اگر در جستجوی بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید. زیرا قرار است به معرفی 5 صرافی معتبر خارجی بپردازیم که برای کاربران ایرانی از نظر کارایی و امنیت گزینه‌های مناسبی خواهند بود.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان | معرفی 5 صرافی مجاز

این روزها پیدا کردن بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان کمی سخت شده است؛ زیرا قوانین مالی بین‌المللی از صرافی‌ها می‌خواهد که کاربران خود را مجبور به احراز هویت کنند و اجازه فعالیت به کشورهای تحریم شده را ندهند. در همین چند سال صرافی‌های خوش‌نامی ایرانیان را به فهرست تحریم خود اضافه کرده‌اند. برای مثال تا قبل از 2020 می‌شد خیلی راحت در صرافی‌های بایننس، کوکوئین و بای بیت حساب داشت و از خدمات آن‌ها استفاده کرد؛ اما در حال حاضر اگر در این صرافی‌ها حساب باز کنید، حتی با رعایت تمامی جوانب ایمنی، باز هم احتمال مسدود شدن حسابتان وجود دارد.

چاره کار برای کاربران ایرانی رفتن به سراغ کیف پول‌های غیرحضانتی و صرافی‌های غیر متمرکز است؛ اما پیدا کردن بهترین سایت ترید برای ایرانی ها غیر متمرکز برای ایرانیان از بین این موارد کار سختی خواهد بود؛ زیرا اغلب این صرافی‌ها خدمات مورد نیاز را ارائه نمی‌دهند یا اینکه تازه‌ کارشان را شروع کرده‌اند و گردش مالی پایین آن‌ها یک علامت خطر برای کاربران است.

همینطور که در سایت بیت پین گفته شده:

ارزهای دیجیتال، یکی از پدیده‌های جدید و جذاب در دنیای مالی هستند که در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان در دنیای سرمایه‌گذاری قرار گرفته‌اند؛ این نوع از دارایی‌ها، با استفاده از فناوری بلاک چین توسعه یافته و بدون نیاز به واسطه‌ای مانند بانک یا دولت، به صورت آنلاین و مستقل عمل می‌کنند. در این دنیای پررونق، برای خرید و فروش، ذخیره‌سازی و مدیریت رمزارزها، به وسیله‌ای به نام کیف پول ارز دیجیتال نیاز خواهید داشت که در انواع مختلف به بازار عرضه می‌شود.

اگر شما هم در جستجوی بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان هستید، می‌توانید از لیست زیر کمک بگیرید. این صرافی‌ها در حال حاضر بهترین گزینه‌ها برای کاربران ایرانی هستند. البته اگر از آنها استفاده می‌کنید، همچنان حواستان به رعایت نکات ایمنی باشد.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان | معرفی 5 صرافی مجاز

1.     صرافی MEXC

در حال حاضر بهترین گزینه برای کاربران ایرانی، همین صرافی مکسی یا MEXC است. این صرافی در سال 2018 تاسیس شده و بین 20 صرافی برتر دنیا از دید کوین مارکت کپ قرار دارد. این صرافی را ممکن است با نام‌های مکس سی، ام ای ایکس سی و… هم بشناسید؛ اما حواستان باشد که این تشابه اسمی باعث نشود که در دام پروژه‌های اسکم گرفتار شوید. زیرا برخی از سودجویان از این تشابه اسمی برای کلاهبرداری نیز استفاده می‌کنند. اگر قصد عضویت در این صرافی را دارید، از لینک زیر استفاده کنید:

عضویت در صرافی مکسی

البته صرافی مکسی هم در قوانین خود آورده که کاربران کشورهای تحریم شده حق عضویت در این صرافی را ندارند؛ اما خوشبختانه این صرافی کماکان نیاز به احراز هویت (KYC) ندارد و کاربران بدون احراز هویت هم می‌توانند روزانه تا سقف 30 بیت کوین از این صرافی برداشت کنند. به همین خاطر با داشتن یک وی پی ان IP ثابت و رعایت نکات ایمنی می‌توانید از آن استفاده کنید.

نکته دیگر اینکه صرافی مکسی در کوین مارکت کپ هم لیست شده که اعتبار بالایی به آن می‌دهد. با مراجعه به این سایت می‌توانید اطلاعات دارایی این صرافی را رصد کنید تا خیالتان از بابت امن بودنش راحت شود.

صرافی MEXC

امکانات و خدمات صرافی مکسی

یکی از دلایلی که صرافی MAXC را در فهرست «بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان» قرار داده‌ایم، به خدمات متنوع این صرافی و کارمزد دریافتی آن برمی‌گردد. صرافی مکسی امکان انجام معاملات اسپات و فیوچرز را دارد. در معاملات اسپات این صرافی می‌توانید بیش از 1400 ارز دیجیتال را معامله کنید. همچنین می‌توانید برای انجام معاملات از قیمت‌های دلخواه استفاده کنید. نکته مهم اینکه معاملات اسپات این صرافی نیاز به پرداخت کارمزد ندارد.

در بخش فیوچرز هم امکان انجام معاملات در دو جهت LONG و Short خواهید داشت. حداکثر اهرم این صرافی هم 200X خواهد بود. اگر درباره معاملات فیوچرز و نقش اهرم در معاملات ارز دیجیتال آگاهی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «اهرم در ارز دیجیتال چیست؟» را در ادامه بخوانید. کارمزد معاملات فیوچرز در مکسی 0.01 درصد خواهد بود.

از دیگر خدمات صرافی مکسی می‌توان به گزینه استیکینگ ارزهای دیجیتال اشاره کرد. این صرافی اجازه مشارکت در استخرهای استیکینگ را به کاربران خود می‌دهد. در بخش استیکینگ می‌توانید فهرست کامل ارزهای دیجیتال قابل استیک و نرخ سود آنها را مشاهده کنید.

از دیگر امکانات جالب صرافی MAXC قابلیت کپی ترید آن است. در این بخش می‌توانید عملکرد معامله‌گران دیگر را رصد کرده و سپس اکانت خود را به آنها متصل کنید. البته در معاملات کپی ترید حواستان باشد که دیگر کنترلی روی پوزیشن‌های معاملاتی خود ندارید و ممکن است با یک اشتباه کل سرمایه خود را از دست بدهید.

از این صرافی می‌توانید به‌صورت آنلاین استفاده کنید یا اینکه از اپلیکیشن‌های موبایلی و دسکتاپ آن سود ببرید.

2.     صرافی LBank

یکی دیگر از صرافی های خارجی برای کاربران ایرانی، صرافی ال بانک برای ایرانیان است. این صرافی از سال 2015 شروع به کار کرده و دفتر مرکزی آن در اندونزی قرار دارد. اگرچه یکی از اقدام‌های امنیتی در صرافی ال بانک احراز هویت KYC است، اما کاربران بدون احراز هویت هم می‌توانند از خدمات آن بهره ببرند. به همین خاطر آن را در فهرست بهترین صرافی خارجی برای ایرانی ها ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان قرار داده‌ایم.

سایت والکس صرافی Lbank را به این شکل معرفی می‌کند:

« صرافی ال بانک یک پلتفرم ارز دیجیتال مانند صرافی کوین بیس است که در سال ۲۰۱۵ تاسیس و راه اندازی شد. دفتر مرکزی این شرکت در اندونزی قرار دارد و تقریبا به ۲۰۰ کشور دنیا خدمات می‌دهد. ویژگی‌ مهم این بازار طیف گسترده‌ی معاملاتی است که ارائه می‌دهد.. چند نمونه از این معاملات، Spot، Future و ETF است. همچنین، LBank، از بیش از ۴۵۰ ارز دیجیتال مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، پولکادات و… پشتیبانی می‌کند.

این صرافی ارز دیجیتال، رابط کاربری بسیار ساده و کاربرپسندی دارد و معامله‌گران به راحتی به ابزارهای معاملاتی پیشرفته، چارت‌ها و نمودارها… دسترسی دارند. خدمات این پلتفرم تنها مربوط به نسخه وبسایت نمی‌شود. اپلیکیشنی از ال بانک نیز در نسخه‌های اندروید و IOS ارائه شده است و کاربران می‌توانند به راحتی به خدمات آن دسترسی پیدا کنند. از سال ۲۰۱۵ تا به امروز، ال بانک تقریبا ۵ میلیون کاربر به دست آورده است و به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های حال حاضر تبدیل شده است.»

لینک عضویت در صرافی ال بانک

صرافی LBank

امکانات و خدمات صرافی ال بانک

رابط کاربری ساده و راحتی کار با صرافی ال بانک مهم‌ترین مزیت آن است. این ویژگی باعث شده تا کاربران تازه‌کار هم بتوانند از خدمات LBank بهره‌مند شوند. در این صرافی می‌توانید بیش از 450 ارز دیجیتال را در معاملات اسپات خرید و فروش کنید. کارمزد این معاملات هم حدود 0.2 درصد خواهد بود.

البته صرافی ال بانک از معاملات فیوچرز هم پشتیبانی می‌کند. نکته جذاب اینکه کارمزد معاملات فیوچرز فقط 0.02 تا 0.06 است که در مقایسه با بسیاری از صرافی های خارجی عدد مناسبی به نظر می‌رسد.

البته صرافی LBank در کنار مزایا و امکانات ذکر شده یک سری باگ‌ها و مشکلات هم دارد که باید حواستان به آنها باشد. مهم‌ترین نکته اینکه پشتیبانی و خدمات مشتریان این صرافی بسیار کند است و اگر به مشکل بخورید، به سختی می‌توانید مشکلاتتان را رفع کنید. همچنین زبان انگلیسی هم در اولویت زبان‌های پشتیبانی نیست که ارتباط گرفتن با واحد پشتیبانی را کمی دشوار می‌کند.

3.     صرافی Coinex

درباره صرافی کوینکس حرف و حدیث بسیار است. خصوصاً که بدون هیچ مشکلی به ایرانیان سرویس می‌دهد و حتی زبان فارسی را نیز پشتیبانی می‌کند. با این حال چون در سال‌های اخیر موفق عمل کرده و در ماجرای آخرین هکی که برایش اتفاق افتاده هم سربلند بیرون آمده، می‌توان به آن اعتماد کرد.

البته حجم معاملات صرافی کوینکس چندان بالا نیست؛ اما به هر جهت انتخاب‌های زیادی پیش روی کاربران ایرانی نیست و می‌توان با رعایت نکات ایمنی از Coinex هم استفاده کرد.

تاسیس صرافی کوینکس به سال 2017 برمی‌گردد. دفتر مرکزی این صرافی در هنگ کنگ قرار دارد و در سال‌های اخیر رشد خوبی کرده است. رابط کاربری ساده، پشتیبانی از زبان فارسی، تنوع جفت ارزها، کارمزد رقابتی و طرح‌های تشویقی متعدد از مزیت‌های این صرافی به‌حساب می‌آید. به همین خاطر آن را در فهرست بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای ایرانی ها نیز قرار داده‌ایم. این صرافی در سایت کوین مارکت کپ هم بین 100 صرافی برتر جهان قرار گرفته است. به همین خاطر می‌توانیم آن را در فهرست بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان هم قرار دهیم.

لینک عضویت در صرافی کوینکس

صرافی Coinex

امکانات و خدمات صرافی کوینکس

مهم‌ترین ویژگی صرافی کوینکس عدم نیاز به احراز هویت است. البته کاربرانی که در این صرافی احراز هویت کنند، سقف برداشت بیشتری خواهند داشت و می‌توانند از برخی امکانات پیشرفته هم استفاده نمایند. با این حال بدون احراز هویت و صرفاً ارائه ایمیل و شماره تلفن هم می‌توانید تا سقف 10 هزار دلار را روزانه از کوینکس برداشت بزنید. نکته مهم اینکه کاربران ایرانی هم می‌توانند در کوینکس احراز هویت کنند. برای احراز هویت صرفاً به پاسپورت و آی دی کارت نیاز خواهید داشت.

نکته دیگر اینکه صرافی کوینکس از معاملات اسپات و فیوچرز پشتیبانی می‌کند. حداکثر اهرم در معاملات فیوچرز 110X است. برای انجام معاملات فیوچرز می‌توانید از نسخه اپلیکیشن یا سایت کوینکس استفاده کنید؛ اما تعداد جفت ارزهای معاملاتی فیوچرز چندان زیاد نیست.

در حال حاضر این صرافی امکان معامله 700 ارز دیجیتال و بیش از 1100 جفت ارز را فراهم کرده است که در معاملات اسپات می‌توانید اقدام به خرید و فروش این ارزهای دیجیتال کنید.

با این حال اگر قصد دارید در کوینکس حساب داشته باشید، حواستان به نکات ایمنی هم باشد. همچنین با وجود اینکه کوینکس از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند، بازهم بهتر است از یک وی‌پی‌ان IP ثابت برای ورود به آن استفاده کنید.

4.     صرافی BingX

این صرافی هم بین کاربران ایرانی بسیار معروف شده و می‌توانید برای انجام معاملات اسپات و فیوچرز به سراغ آن بروید. یکی از دلایل محبوبیت صرافی بینگ ایکس بین ایرانی‌ها پشتیبانی از زبان فارسی است. این صرافی در سنگاپور قرار داشته و در کشورهای متعددی مثل تایوان، هنگ کنگ، کانادا و چند کشور اروپایی نمایندگی دارد. بینگ ایکس کار خود را از سال 2018 میلادی شروع کرده است؛ اما در همین چند سال هم توانسته مشتریان خوبی را برای خود جمع کند. ممکن است این صرافی را با نام Bingbon هم بشناسید؛ زیرا تا قبل از تغییر اسم، به همین نام شناخته می‌شد.

کارمزد معاملات بینگ ایکس حدود 0.01 درصد است؛ کارایی بالای این صرافی باعث شده تا کاربران ایرانی از آن به‌عنوان جایگزین کوکوین و بایننس یاد کنند. این صرافی نیازی به احراز هویت ندارد و کاربران صرفاً با ثبت نام اولیه و ارائه ایمیل می‌توانند از خدمات بینگ ایکس استفاده کنند. مجموع این دلایل باعث شده تا از بینگ ایکس به عنوان «بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون تحریم» یاد شود.

البته اگرچه بینگ ایکس به کاربران ایرانی خدمات می‌دهد، اما نباید فراموش کرد که یک صرافی متمرکز است. در نتیجه توصیه می‌کنیم برای ورود به این صرافی از آی پی آدرس غیرایرانی استفاده کنید.

نکته مهم اینکه حتماً برای ورود به صرافی بینگ ایکس از لینک پایین استفاده کنید؛ زیرا سایت‌های پرتعدادی از نام این صرافی سوءاستفاده می‌کنند و شما را به اشتباه می‌اندازند.

لینک ثبت‌نام در صرافی بینگ ایکس

صرافی BingX

امکانات و خدمات صرافی بینگ ایکس

صرافی BingX از معاملات اسپات و فیوچرز پشتیبانی می‌کند. به همین خاطر هم بین کاربران ایرانی مشهور شده است. در این صرافی می‌توانید بیش از 100 ارز دیجیتال را در این صرافی معامله کنید. نکته مهم اینکه معاملات اسپات بینگ ایکس در دو مدل ساده و پیشرفته (همتا به همتا) انجام می‌شود.

اگر به انجام معاملات فیوچرز هم علاقه‌مند هستید، همچنان می‌توانید به سراغ بینگ ایکس بروید. بیشترین اهرم در معاملات فیوچرز بینگ ایکس 100X خواهد بود. نکته دیگر اینکه در بازار فیوچرز BingX می‌توانید از گزینه آزمایشی هم استفاده کنید و به‌ آموزش ترید ارزهای دیجیتال مشغول شوید.

همچنین در بینگ ایکس امکان استفاده از آپشن کپی ترید هم برای کاربران فراهم است. البته کماکان اگر قصد استفاده از کپی ترید را دارید، حواستان به میزان سرمایه باشد. زیرا در کپی ترید عملاً دسترسی به مدیریت حساب‌های خود ندارید و ممکن است با ضررهای یکباره و جبران ناپذیری روبرو شوید.

5.     صرافی gate.io

یکی از قدیمی‌ترین و راحت ترین صرافی ارز دیجیتال خارجی، gate.io است که گاهی صرافی ارز دیجیتال گیت هم خوانده می‌شود. این صرافی از سال 2013 شروع به کار کرده و دفتر رسمی آن در چین قرار دارد. برای استفاده از صرافی gate.io می‌توانید اقدام به نصب نسخه دسکتاپ یا اپلیکیشن موبایلی آن کنید. همچنین در حالت وب هم می‌توانید با مرورگر از این صرافی استفاده نمایید.

البته صرافی gate.io نیز فهرست بلندبالایی برای ممنوع الفعالیت کردن کاربران کشورهای تحریم شده دارد که ایران هم در این فهرست قرار می‌گیرند؛ اما چون بدون احراز هویت هم می‌توانید از آن استفاده کنید، در نتیجه این محدودیت تا حد زیادی قابل دور زدن است. اگرچه برای کاربران احراز هویت نشده، محدودیت برداشت از حساب وجود دارد. این محدودیت معادل برداشت حدود 100 بیت کوین یا 100 هزار تتر در روز است.

با این وجود اگر قصد استفاده از صرافی gate.io را دارید، حتماً از آی پی ثابت غیر ایران استفاده کنید. این کار کمک می‌کند تا امنیت شما حفظ شود.

لینک ثبت‌نام در gate.io

صرافی gate.io

امکانات و خدمات صرافی gate.io

بهترین صرافی کریپتو برای ایرانیان،صرافی gate.io بهترین گزینه برای تریدرهای ارزهای دیجیتال است. معاملات فیوچرز و مارجین در gate.io رونق بالایی دارد و کاربران می‌توانند با توجه به رابط گرافیکی ساده، خیلی راحت از این صرافی استفاده کنند. نرخ کارمزد معاملات فیوچرز هم بین 0.02 تا 0.06 درصد خواهد بود.

همچنین اگر صرفاً علاقه‌مند به خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستید، می‌توانید در معاملات اسپات تعداد زیادی از توکن‌های بازار را بر پایه ارزهای تتر، بیت کوین یا اتریوم خرید و فروش کنید. ‌

نکته دیگر خدمات متنوع صرافی gate.io در زمینه وام دهی و وام گیری کریپتو است. وام گیری مارجین، ییلد فارمینگ، وام گیری کریپتو و مشارکت در سود وام دهی از جمله این خدمات هستند.

امنیت بالای صرافی gate.io هم در دنیای کریپتو زبان زد است. تا جایی که سیستم رمزنگاری و ورود دو مرحله‌ای این صرافی باعث شده تا امتیازات بالایی در بررسی‌های امنیتی دریافت کند و بالاتر از صرافی‌هایی مثل بیت فینیکس، جمینی یا بیت استامپ قرار بگیرد.

بهترین صرافی‌های داخلی ارز دیجیتال

تا اینجا به لیست صرافی های ارز دیجیتال خارجی برای کاربران ایرانی اشاره کردیم؛ اما در کنار بهترین صرافی های خارجی ارز دیجیتال، می‌توان از صرافی‌های داخلی هم سود برد. اگرچه صرافی‌های داخلی محدودیت‌هایی دارند؛ اما در عوض می‌توان با خیال راحت‌تری از آنها استفاده کرد. برای مثال واریز و برداشت به صرافی‌های داخلی چندان کار دشواری نیست و از طریق حساب بانکی قابل انجام است. همچنین فرایند احراز هویت در صرافی‌های داخلی معمولاً چند ساعت طول می‌کشد و بلافاصله حسابتان تایید می‌شود.

اگر در جستجوی یک صرافی‌ داخلی مطمئن هستید، می‌توانید سری به مقاله «بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی» یا لیست صرافی های مجاز ارز دیجیتال بانک مرکزی بزنید.

سخن آخر

برای خرید و فروش برخی از ارزهای دیجیتال باید به سراغ صرافی های خارجی بروید. همچنین اگر قصد استفاده از بازارهای فیوچرز را داشته باشید، صرافی های خارجی گزینه‌های بهتری هستند. به همین خاطر در این مقاله به معرفی بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان پرداختیم. اگر در ثبت نام در صرافی‌ها یا نحوه استفاده از آنها به مشکل خوردید، در کامنت‌ها پاسخگوی شما خواهیم بود.

سوالات متداول

چطور به صرافی های خارجی تتر واریز کنیم؟

برای واریز تتر به صرافی های خارجی باید از یک صرافی داخلی به‌عنوان میان‌بر استفاده کنید. صرافی نوین تتر بهترین گزینه برای این کار است؛ زیرا منصفانه‌ترین نرخ تتر به ریال را ارائه می‌دهد. همچنین دارای کیف پول اختصاصی برای تتر TRC-20 است که واریز به کیف پول‌های غیر حضانتی یا صرافی های خارجی را ساده‌تر می‌کند.

آیا برداشت نقدی از صرافی های خارجی امکان‌پذیر است؟

برای برداشت نقدی از صرافی های خارجی نیاز به احراز هویت و استفاده از یک حساب بین‌المللی دارید. این کار دردسرهای زیادی برای کاربران ایرانی خواهد داشت. به همین خاطر می‌توانید از یک راه‌حل جایگزین، یعنی افتتاح حساب در صرافی‌های داخلی استفاده کنید. به نحوی که ارزهای دیجیتال خود را ابتدا به تتر TRC-20 تبدیل نمایید و سپس آن را به حساب صرافی داخلی بفرستید. سپس می‌توانید تتر خود را فروخته و به ریال تبدیل کنید.

چرا به صرافی های خارجی نیاز داریم؟

چون بسیاری از ارزهای دیجیتال تازه اضافه شده بلافاصله در صرافی های خارجی لیست می‌شوند. سرمایه‌گذاری در پروژه‌های جدید گاهی می‌تواند سود خوبی برایتان داشته باشد؛ اما متاسفانه مدت زمان لیست شدن این ارزهای دیجیتال در صرافی‌های داخلی بسیار پایین است. نکته دیگر اینکه صرافی های خارجی نقدینگی بالایی دارند و امکانات متعددی مثل معاملات فیوچرز و استیکینگ ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کنند. به همین خاطر داشتن حساب در بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی لازم است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سمیرا گفت:

    وقتتون بخیز
    من الان حدود دو سال و‌ نیم که در شرکت یونیک فاینانس دو تا اکانت دارم
    و الان من میخوام تمام سرمایممو برداشت کنم ولی میگن که شرکت با مشکلاتی مواجه شده و اسفند ماه ۱۴۰۲ تازه شروع میکنه به تسویه که من از صحت این خبر اصلا مطمئن نیستم
    خواستم بدونم در اینباره کسی اطلاعاتی داره که بتونه منو راهنمایی کنه و از این دل نگرانی نجاتم بده؟؟ چون تمام داراییمو گذاشتم تو این شرکت.

  2. majeed گفت:

    سلام من از ی صرافی افتضاح خرید کردم و اصلا توقع نداشتم ظرر کنم این طوری بود که اگه ضرر کنی کاری بهت نداره ولی اگه سود کنی میگه باید حتما احراز هویت کنی الان چند ماه هست که اکانت های منو قفل کرده باز هر کدوم رو میگه چند ماه باید بگذره تا باز کنه

  3. مهمدرضا ذبیهی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    برداشت های ریالی چه مدت بعد از ثبت درخواست به کارت واریز می شع؟ من تقریبا 24 ساعته که برداشت داشتم ولی هنوز چیزی به حسابم نیومده الان باید چیکار کنم؟؟