کم کارمزدترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال
بازدید 138
saied-davoodi 207 روز پیش 5 دیدگاه

کم کارمزدترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال

یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال، بحث میزان کارمزد دریافتی است. در حال حاضر تعداد زیادی صرافی بدون کارمزد ارز دیجیتال ایرانی زیر نظر بانک مرکزی فعالیت می‌کنند. همین مسئله انتخاب بهترین گزینه را برای کاربران سخت‌تر کرده است. در این مقاله قصد داریم صرافی با کارمزد کم و ایرانی را از نظر میزان کارمزد دریافتی بررسی کنیم. اگر در جستجوی کم کارمزدترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.در ادامه ویدیو زیر میتونه تو این مسئله بهتون راهنمایی و کمک زیادی بکنه.

انواع کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال

قبل از اینکه به سراغ رتبه بندی صرافی های ارز دیجیتال ایرانی کم کارمزدترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال برویم، بهتر است با انواع کارمزدهای اخذ شده در صرافی‌ها آشنایی داشته باشید. صرافی‌ها برای تامین هزینه‌های خود از کاربران کارمزد دریافت می‌کنند. این کارمزدهای دریافتی را می‌توان بر مبنای نوع تراکنش دسته‌بندی کرد:

  • کارمزدهای معاملاتی: رایج‌ترین کارمزد دریافتی از کاربران مربوط به انجام معاملات کریپتویی است. زمانی که بخواهید ارز فیاتی را به یک ارز دیجیتال تبدیل کنید یا اینکه هدفتان معامله یک رمزارز با رمزارز دیگری باشد، کارمزد این تراکنش‌ها از حساب شما کسر می‌شود. میزان این کارمزد بر اساس ارزهای تبدیلی مشخص خواهد شد.
  • کارمزد برداشت: در اغلب صرافی‌ها زمانی که بخواهید دارایی خود را از صرافی خارج کنید، باید کارمزد تراکنش را بپردازید. دارایی خروجی می‌تواند به‌صورت ارز فیات یا حتی رمزارز باشد. البته بخشی از کارمزد کسر شده در هر برداشت‌، مربوط به هزینه تراکنش در شبکه بلاکچین است. به همین خاطر کارمزد برداشت برای تراکنش‌های کریپتویی متغیر بوده و متناسب با شلوغی شبکه و ارزش تراکنش مشخص می‌شود.
  • کارمزد سپرده: دریافت کارمزد در زمان واریز مبلغ به صرافی‌ها خیلی متداول نیست. زیرا هدف صرافی‌ها جذب کاربران و سرمایه بیشتر است. به همین خاطر برای واریز یا نگهداری رمزارزها اغلب کارمزدی دریافت نمی‌کنند.
  • کارمزد بهره و استقراض: این نوع از کارمزد مربوط به صرافی‌هایی است که از معاملات مارجین و فیوچرز پشتیبانی می‌کنند. در این نوع از معاملات صرافی‌ با هدف افزایش لوریج کاربر، مبلغی را به او وام می‌دهد و در ازای آن هزینه‌ای را به‌عنوان کارمزد دریافت می‌کند.

به‌ طور خلاصه می‌توان گفت که اغلب صرافی‌ها برای برداشت از حساب و انجام معاملات کارمزد دریافت می‌کنند؛ اما هرکدام از آن‌ها فرمول‌ متفاوتی برای محاسبه کارمزد دارند. به‌خاطر همین تفاوت‌هاست که پیدا کردن کم کارمزدترین صرافی ارز دیجیتال کمی سخت است.

طبق گفته سایت خانه سرمایه:

بر اساس جدول بالا، صرافی های رابین کش، اوکی اکسچنج و اریترون با سطح کارمزد 0.2درصدی خود کم‎ ترین کارمزد را در میان برترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی دریافت می کنند. درنتیجه، اگر این صرافی ها از نظر امنیت، میزان نقدینگی، رابط کاربری و سایر امکانات نیز در سطح مطلوبی قرار داشته باشند، گزینۀ مناسبی برای معاملۀ ارزهای دیجیتال خواهند بود.

انواع کارمزد در صرافی های ارز دیجیتال

معرفی 10 صرافی کم کارمزد ارز دیجیتال

اگر در بین صرافی‌های ایرانی در جستجوی کمترین کارمزد صرافی ارز دیجیتال ایرانی انتقال ارز دیجیتال هستید، می‌توانید از فهرست زیر کمک بگیرید. در این فهرست به بررسی 10 صرافی برتر ایرانی پرداخته‌ایم که اکثرا جز لیست بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی نیز هستند:

1. صرافی نوین تتر

نوین تتر، یکی از صرافی‌های ایرانی است که به‌صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش تتر (USDT) فعالیت می‌کند. سابقه فعالیت این صرافی  بیش از سه سال بوده و تقریباً در هر زمانی ارز دیجیتال تتر را با پایین‌ترین قیمت ممکن عرضه می‌کند. اگر قصد خرید تتر و انتقال آن به کیف پول ارز دیجیتال یا بروکرهای فارکس را دارید، می‌توانید از این سایت استفاده کنید. برای این کار به صفحه خرید تتر مراجعه کنید. همچنین در این صرافی طی شرایطی خاص، امکان انتقال تتر بدون کارمزد نیز وجود دارد.

صرافی ارز دیجیتال نوین تتر

کارمزد نوین تتر در زمان واریز وجه

نوین تتر در فهرست «کم کارمزدترین صرافی ایرانی» قرار می‌گیرد. میزان کارمزد این سایت برای خرید تتر کاملاً رایگان بوده و از طریق 15 درگاه بانکی قانونی امکان‌پذیر است.

البته صرافی نوین تتر قوانین مشخصی برای واریز وجه دارد. بر اساس این قوانین حداقل مبلغ واریزی تتر به این صرافی باید 10 USDT باشد. در صورت واریز تومانی هم حداقل مبلغ واریزی 100 هزار تومان است.

کارمزد نوین تتر برای معاملات داخلی

اگر بخواهید در این صرافی از کیف پول خود به کیف پول کاربر دیگری پول واریز کنید، این مورد هم بدون دریافت هزینه تراکنش امکان‌پذیر است. این مزیت برای انجام معاملات دلاری گزینه ایده‌آلی خواهد بود و می توانید از کیف پول ارز دیجیتال بدون کارمزد استفاده کنید.

کارمزد نوین تتر برای برداشت پول

صرافی نوین تتر صرفاً در زمان برداشت از حساب از کاربران خود کارمزد دریافت می‌کند. کارمزد برداشت وجه در این صرافی به‌صورت پلکانی محاسبه می‌شود. صرافی نوین تتر کارمزد پایه هر تراکنش برای برداشت تتر (با حداقل مبلغ برداشتی 3 تتری) 1.5 USDT خواهد بود؛ اما اگر کاربران در طول ماه تعداد تراکنش بالایی داشته باشند، میزان کارمزد آن‌ها به صورت پله‌ای کاهش می‌یابد.

کارمزد نوین تتر برای برداشت پول

اگر در نوین تتر قصد برداشت ریالی داشته باشید، به‌ازای هر برداشت (با حداقل میزان برداشت 100 هزار تومانی) باید مبلغ 5 هزار تومان کارمزد پرداخت کنید. این مورد هم با افزایش تعداد تراکنش‌ها شامل کاهش پلکانی می‌شود.

در جدول زیر می‌توانید مزایا و معایب این صرافی را مشاهده کنید:

مزیت‌های صرافی نوین تتر معایب صرافی نوین تتر
کارمزد رایگان برای واریز عدم پوشش سایر ارزهای دیجیتال
کارمزد رایگان برای معاملات داخلی کف برداشت 3 دلاری
ارائه پایین‌ترین نرخ تتر در بازار
انجام سریع و آسان خرید و فروش تتر
رابط کاربری ساده
کاهش پلکانی کارمزد برداشت

2. صرافی ارز پایا

در صرافی ارز پایا می‌توانید تتر، بیت کوین و ده‌ها ارز دیجیتال دیگر را مبادله کنید. میزان کارمزد این صرافی شامل دو بخش کارمزد شبکه و کارمزد ارز پایا می‌شود. کارمزد شبکه متناسب با نوع انتقال در شبکه‌های بلاکچینی مختلف تغییر می‌کند؛ اما میزان کارمزد ارز پایا همواره 0.2 مبلغ مبادله شده است.

در جدول زیر می‌توانید معایب صرافی ارز پایا و معایب این صرافی را مشاهده کنید:

مزیت‌های صرافی ارز پایا معایب صرافی ارز پایا
پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف نداشتن رگوله
کمترین کارمزد انتقال ارز دیجیتال وابستگی هزینه کارمزد به شبکه‌های بلاکچینی
پشتیبانی از برداشت ریالی
ارائه کیف پول اختصاصی

صرافی ارز دیجیتال ارز پایا

3. صرافی اریترون

از صرافی اریترون می‌توان به‌عنوان کم کارمزدترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال نام برد. هزینه تراکنش‌ها در این صرافی به‌صورت پلکانی محاسبه شده و برای شبکه‌های بلاکچینی مختلف متفاوت خواهد بود. این مبلغ در کمترین حالت برای مبادلات تجاری بیش از 100 هزار دلاری، حدود 0.25  درصد است. در بیشترین حالت هم این مبلغ 0.5 درصد برای انجام معاملات تجاری رمزارز و 1 درصد برای ETFها خواهد بود. نکته دیگر اینکه هرچقدر مبلغ مبادلات در صرافی اریترون کمتر باشد، هزینه کارمزد تراکنش بیشتر خواهد بود.

در جدول زیر می‌توانید مزایا و معایب این صرافی را مشاهده کنید:

مزیت‌های صرافی اریترون معایب صرافی اریترون
ثبت سفارش مستقیم در بازارهای جهانی بالا بودن کارمزد تراکنش برای مبالغ کم
پوشش بیش از 400 رمز ارز پیچیدگی رابط کاربری سایت
امکانات معاملاتی پیشرفته عدم دسترسی به اپلیکیشن موبایلی
هزینه پایین کارمزدها برای معاملات سنگین
فرایند احراز هویت آسان

صرافی ارز دیجیتال اریتون

4. صرافی اوکی اکسچنج

اگر می‌خواهید کمترین کارمزد انتقال ارز دیجیتال را بپردازید، می‌توانید از صرافی اوکی اکسچنج نیز استفاده کنید. در این صرافی با انجام ترید و معاملات روزانه می‌توانید سطح حساب کاربری خود را بالاتر ببرید و کارمزد کمتری بپردازید. میزان کارمزد در این صرافی برای برداشت یا ترید متفاوت بوده و متناسب با ترافیک شبکه و سطح کاربران محاسبه می‌شود. در این صرافی می‌توانید نزدیک به 700 کوین مختلف را خرید و فروش کنید.

نکته دیگر اینکه بر اساس قوانین این صرافی، میزان کمیسیون بازار برای سفارش‌ گذار 0.25 درصد و برای جمع‌کننده سفارش 0.36 درصد محاسبه خواهد شد.

در جدول زیر می‌توانید مزایا و معایب این صرافی را مشاهده کنید:

مزیت‌های صرافی اوکی اکسچنج معایب صرافی اوکی اکسچنج
پشتیبانی از 700 کوین مختلف عدم پشتیبانی از معاملات مارجین و فیوچرز
امکان پرداخت بانکی برای کاربران عدم امکان تنظیم استاپ لاس و استاپ لیمیت در ترید
ارائه اپلیکیشن موبایلی اندروید و IOS محدود بودن جفت‌ ارزهای معاملاتی
ذخیره سازی سرد برای دارایی کاربران

صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج

5. صرافی نوبیتکس

صرافی نوبیتکس را می‌توان در فهرست «کم کارمزدترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال» قرار داد. در این صرافی سیستم محاسبه کارمزدها بر اساس نوع معاملات مشخص می‌شود. البته درصد کارمزد دریافتی برای سفارش‌های میکر (بازارساز) و تیکر (سفارش‌‌بردار) متفاوت خواهد بود. منظور از میکر کاربری است که سفارش خود را با قیمت مشخص ثبت کرده باشد. تیکر هم کاربری است که بدون ثبت قیمت، از بین سفارش‌های موجود دست به انتخاب زده و معامله خود را انجام دهد.

در صرافی نوبیتکس همواره میزان کارمزد تراکنش‌ها برای کاربران بازارساز پایین‌تر از کاربران سفارش‌بردار محاسبه می‌شود. نکته دیگر اینکه کارمزد تراکنش‌های تتری نیز همواره پایین‌تر از کارمزد تراکنش‌های تومانی است.

نکته دیگر اینکه میزان کارمزد هر کاربر در زمان انجام معاملات با توجه به سطح کاربر و نوع آن مشخص خواهد شد.

در جدول زیر می‌توانید مزایا و معایب این صرافی را مشاهده کنید:

مزیت‌های صرافی نوبیتکس معایب صرافی نوبیتکس
پایین بودن کارمزد معاملات تتری کندی روند احراز هویت
تایید دو مرحله‌ای در هنگام برداشت از حساب تعداد کم کوین‌ها
دسترسی به بازار آزمایشی برای کاربران تازه‌کار عدم پشتیبانی از معاملات مارجین و فیوچرز
پشتیبانی از شبکه لایتنینگ

صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس

6. صرافی والکس

والکس یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است. این صرافی امکان خرید و فروش رمزارزهای بسیاری را دارد. میزان کارمزد صرافی والکس به‌صورت پله‌ای و متناسب با مبلغ درخواستی کاربر محاسبه می‌شود. سطوح دریافت کارمزد برای واریز تومانی شامل 8 سطح متفاوت است. کارمزد پایه این صرافی 0.35 درصد بوده و برای مبالغ صفر تا ده میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

اگر قصد انجام معاملات بر پایه تتر را داشته باشید، کارمزد پایه بازهم ثابت بوده و 0.2 درصد مبلغ معامله محاسبه خواهد بود.

در صرافی والکس میزان کارمزد برداشت برای هر رمزارز متناسب با نوع شبکه بلاکچین و ترافیک آن مشخص می‌شود و برای هر رمزارز متفاوت است.

نکته دیگر اینکه صرافی والکس در زمان واریز هم از کاربران کارمزد کسر می‌کند. مبلغ این کارمزد برای واریزهای تومانی 0.2 درصد مبلغ واریزی بوده و برای رمزارزها بر حسب نوع شبکه بلاکچین مشخص می‌شود.

در جدول زیر می‌توانید مزایا و معایب این صرافی را مشاهده کنید:

مزیت‌های صرافی والکس معایب صرافی والکس
اعتبار بالای صرافی بین ایرانیان دریافت کارمزد واریز از کاربران
امکان پرداخت تومانی از درگاه بانکی پیچیدگی سیستم تعیین کارمزد
محاسبه پلکانی کارمزدهای معاملاتی بالا بودن کارمزد برداشت برای رمزارزها

صرافی ارز دیجیتال والکس

7. صرافی آبان تتر

در صرافی آبان تتر می‌توانید بیش از 300 ارز دیجیتال را معامله کنید. در این صرافی میزان کارمزد کاربران در حالت پایه 0.3 مبلغ معاملاتی خواهد بود. این کارمزد در زمان خرید ارزهای دیجیتال بر مبنای ارز خریداری شده محاسبه می‌شود؛ در زمان فروش هم ملاک ارز دریافتی است.

میزان کارمزد در صرافی آبان تتر به‌صورت پلکانی برای مبالغ مختلف متفاوت خواهد بود. برای مثال اگر مبلغ معامله‌ کاربران بین 50 تا 100 میلیون تومان باشد، میزان کارمزد 0.25 درصد مبلغ معاملاتی بوده و برای مبالغ بالاتر 0.2 درصد است.

نکته دیگر امکان انجام معاملات P2P در آبان تتر با کمترین کارمزد انتقال ارز دیجیتال است. اگر دو کاربر به‌صورت مستقیم بخواهند مبلغی را جابه‌جا کنند، این صرافی فقط عدد مشخصی را به‌عنوان کارمزد معامله دریافت خواهد کرد.

در جدول زیر می‌توانید مزایا و معایب این صرافی را مشاهده کنید:

مزیت‌های صرافی آبان تتر معایب صرافی آبان تتر
کارمزد پایین برابر معاملات ارز دیجیتال عدم ارائه اپلیکیشن موبایلی
امکان انجام معاملات P2P با کمترین کارمزد عدم ارائه کیف پول اختصاصی
پشتیبانی از کوین‌های متعدد رابط کاربری پیچیده
پشتیبانی 24 ساعته

صرافی ارز دیجیتال آبان تتر

8. صرافی رابین کش

اگر در جستجوی کم کارمزدترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال هستید، می‌توانید به سراغ صرافی رابین کش هم بروید. میزان کارمزد این صرافی برای بازارسازها و معامله‌سازها متفاوت است. مبلغ کارمزد پایه برای بازارسازها 0.3 درصد بوده و برای معامله‌سازها 0.32 درصد خواهد بود.

مهم‌ترین اشکال صرافی رابین کش مربوط به سقف برداشت آن است. در این صرافی میزان مبلغ برداشتی هر کاربر بر اساس سطحی که دارد مشخص می‌شود. این سقف برای کاربران پایه تا 50 میلیون تومان برای برداشت‌های رمزارزی است. برای برداشت‌های ریالی هم این سطح به 100 میلیون تومان خواهد بود.

در جدول زیر می‌توانید مزایا و معایب این صرافی را مشاهده کنید:

مزیت‌های صرافی رابین کش معایب صرافی رابین کش
کارمزد پایین برای معاملات ارز دیجیتال محدودیت برای برداشت از حساب
مناسب برای کاربران مبتدی و حرفه‌ای عدم پشتیبانی از معاملات پیشرفته
دریافت کارمزد به‌صورت پلکانی

صرافی ارز دیجیتال رابین کش

9. صرافی بیت پین

در  صرافی بیت پین می‌توانید بیش از 150 ارز دیجیتال را خرید و فروش کنید. داشتن اپلیکیشن موبایل، پشتیبانی سریع و کمترین کارمزد صرافی ایرانی انتقال ارز دیجیتال از ویژگی‌های دیگر این صرافی است.

میزان کارمزد صرافی بیت پین متناسب با نوع معامله و شبکه بلاکچین مشخص می‌شود. این کارمزد بین 0.06 تا 0.32 درصد از مبلغ معاملات خواهد بود.

در جدول زیر می‌توانید مزایا و معایب این صرافی را مشاهده کنید:

مزیت‌های صرافی بیت پین معایب صرافی بیت پین
پشتیبانی از 150 ارز دیجیتال عدم پشتیبانی از معاملات دو طرفه
پایین بودن کارمزدهای معاملاتی احراز هویت پیچیده
پشتیبانی از ورود دو مرحله‌ای

صرافی ارز دیجیتال بیت پین

10. صرافی تبدیل

یکی دیگر از گزینه‌ها برای کم کارمزدترین صرافی‌های ایرانی، صرافی تبدیل است. در این صرافی کارمزدها بر اساس سطوح هر کاربر مشخص می‌شود. هرچقدر مبلغ بیشتری را در معاملات خود جابه‌جا کنید، سطح شما بالاتر رفته و کارمزد معاملات‌تان کاهش پیدا می‌کند.

در حالت پایه کارمزد این صرافی 0.4 درصد است؛ اما در سطوح بالاتر تا 0.15 درصد هم این میزان کاهش می‌یابد. نکته دیگر اینکه در صرافی تبدیل برای واریز مبالغ بالاتر از 600 هزار تومان هم باید 0.02 درصد از مبلغ واریزی را به‌عنوان کارمزد پراخت کنید. این کارمزد برای تراکنش‌های بالاتر از 20 میلیون، مبلغ 4 هزار تومان است.

در زمان برداشت از حساب هم میزان کارمزد تراکنش‌ها 5500 تومان به ازای هر 50 میلیون تومان برداشت خواهد بود.

در جدول زیر می‌توانید مزایا و معایب این صرافی را مشاهده کنید:

مزیت‌های صرافی تبدیل معایب صرافی تبدیل
کارمزد پایین در سطوح کاربری بالا محدود بودن کوین‌ها
احراز هویت سریع عدم پشتیبانی از معاملات دو طرفه
سرعت خوب در انجام معاملات رابط کاربری پیچیده

صرافی ارز دیجیتال تبدیل

سخن آخر

به‌ طور متوسط، کارمزد صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی بین 0.2 تا 1 درصد متغیر است. هر صرافی فرمول متفاوتی برای محاسبه کارمزد دارد. به همین خاطر نمی‌توان لیست دقیقی از میزان کارمزد دریافتی صرافی‌ها ارائه کرد. با این حال برای انتخاب کم کارمزدترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال می‌توانید از لیست ارائه شده استفاده کنید. اگر سوال دیگری درباره کارمزد صرافی‌ها و چگونگی محاسبات آن دارید، در کامنت‌ها پاسخگوی شما خواهیم بود.

سوالات متداول درباره کم کارمزدترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال

چرا صرافی‌های ارز دیجیتال کارمزد دریافت می‌کنند؟

منبع درآمد اصلی صرافی‌ها از طریق دریافت کارمزدهای معاملاتی است. به همین خاطر هر صرافی برای انجام معاملات ارز دیجیتال، برداشت از حساب یا حتی واریز کارمزد دریافت می‌کند. البته بخشی از این کارمزدها مربوط به هزینه تراکنش‌ در شبکه‌های بلاکچینی است.

متوسط کارمزد صرافی‌ های ایرانی چقدر است؟

صرافی‌های ایرانی به طور متوسط بین 0.2 تا 1 درصد معاملات را به‌عنوان کارمزد خود از حساب کاربران برداشت می‌کنند. معمولاً کارمزد معاملات با ارز تومان بیشتر از ارز تتر خواهد بود. به همین خاطر بهتر است برای کاهش کارمزد انتقال ارزهای دیجیتال از ارز USDT استفاده کنید.

میزان کارمزد صرافی‌های ایرانی بیشتر است یا صرافی‌های خارجی؟

بخشی از کارمزد معاملات ارزهای دیجیتال با توجه به نوع شبکه‌های بلاکچینی مشخص می‌شود. این بخش از کارمزد در تمامی صرافی‌ها یکسان است؛ اما کارمزدی که خود صرافی‌ها از حساب کاربران کسر می‌کنند، متفاوت خواهد بود و نمی‌توان درباره این مقایسه قیمت صرافی ها اظهارنظر دقیقی داشت.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. قاسم محمدی گفت:

    سلام میتونم بدونم چگونه از صرافی های ایرانی تخفیف بگیریم؟ اخه شنیدم همهشون تخفیف میدن ولی روش خاصی داره و منم اولین بارمه که میخوام از صرافی خرید کنم ممنون میشم راهنماییم کنید.

  2. آرین دارایی گفت:

    سلام وقتتون بخیر میتونید تضمین کنید که این صرافی هایی که معرفی کردید امنیت اطلاعات مشتریارو تضمین می کنن و هیچ مشکلی برای مشتری پیش نمیاد؟؟

  3. محسن دادخواه گفت:

    سلام این صرافی های ارز دیجیتال ایرانی که معرفی کردیدتو این مقاله با بانک های معتبر و یا مرکزای مالی معتبر ارتباط دارن که بشه اعتماد کرد به این صرافی ها که مشکلی تو روند کارها پیش نیاد؟؟

  4. مینا احسانی گفت:

    با سلام ، چرا از کیف پول صرافی من هیچ پیامی به میان نمیاد؟ در حالیکه حدود ۲۰۰۰ رمزارز رو پشتیبانی میکنعع. اصلا نمیتونم کاری کنم که برنامه برام پیام ارسال کنه تا بتونم از وضعیتش مطلع بشم؟؟

  5. صادقی گفت:

    صرافی رابین کش به مفت هم نمی ارزه…. خیلی داغونه. همیشه خطا میده. تلفن هاشون رو هم اصلا پاسخگو نیستن. من میخوام رمز ارزم رو تبدیل یا منتقل کنم ولی همه اش خطا میده. گیر کردم تواین صرافی