بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی
بازدید 73
saied-davoodi 205 روز پیش 4 دیدگاه

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی | معرفی 10 صرافی برتر

پس از سخت‌گیری‌های صرافی‌های بین‌المللی ارز دیجیتال برای احراز هویت، بسیاری از صرافی دیجیتال ایرانی ها مجبور شدند به سراغ صرافی‌های غیرمتمرکز بروند یا از صرافی‌های ایرانی استفاده کنند. طی این سال‌ها تعداد صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال هر روز بیشتر شده است. همین مسئله کار را برای پیدا کردن بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی سخت می‌کند. اگر در جستجوی یک صرافی مطمئن هستید، باید فاکتورهایی مثل سابقه، میزان نقدینگی، تعداد رمزارزها، خدمات متنوع، تخصص و میزان کارمزد را در نظر بگیرید. در این مقاله قصد داریم به معرفی 10 صرافی برتر ایرانی بپردازیم و مزایا و معایب آن‌ها را نام ببریم.در ویدیو زیر میتونین بیشتر با این صرافی ها آشنا بشید.

لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی برتر

تنوع صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی و خدماتی که ارائه می‌دهند بسیار متنوع است. اینکه کدام صرافی را برای استفاده انتخاب کنید،کدام صرافی ایرانی بیشترین ارز دیجیتال را داردو بستگی به انتظارات و نیازهای شما دارد. در ادامه بهترین صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال را بررسی می‌کنیم.

لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی برتر

1. صرافی نوین تتر، بهترین برای خرید و فروش تتر

ارز دیجیتال تتر (USDT) نقش مهمی در معاملات کریپتویی دارد. این رمزارز در اغلب کیف پول‌ها و پلتفرم‌های بلاکچینی قابل استفاده است و به‌‌عنوان یک ارز دیجیتال پایه شناخته می‌شود.

اگر در جستجوی بهترین صرافی های آنلاین ایران ارز دیجیتال ایرانی برای خرید و فروش تتر یا انتقال آن هستید، می‌توانید از صرافی برتر نوین تتر کمک بگیرید. این صرافی به‌صورت تخصصی روی ارز دیجیتال تتر کار می‌کند و بهترین نرخ تتر را بین صرافی‌های ایرانی دارد.

خرید و فروش آسان تتر، امکان انتقال تتر بدون کارمزد به کیف پول‌ها یا پلتفرم‌های مختلف بلاکچینی، امکان دریافت تتر از این پلتفرم‌ها و تبدیل تتر به ریال خدماتی هستند که صرافی نوین تتر به کاربران خود ارائه می‌دهد.

صرافی ارز دیجیتال نوین تتر

میزان کارمزد در صرافی نوین تتر

یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب صرافی‌ مناسب، میزان کارمزد دریافتی آن است. از نوین تتر می‌توان به‌عنوان کم کارمزدترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال برای خرید و فروش تتر نام برد. در این سایت خرید تتر از طریق درگاه‌های بانکی امکان‌پذیر است و هیچ کارمزدی ندارد. همچنین برای انجام معاملات داخلی در نوین تتر هم نیازی نیست کارمزدی پرداخت کنید. این ویژگی برای انجام معاملات تجاری مزیت بزرگی است.

صرافی نوین تتر صرفاً در زمان برداشت از حساب از کاربران خود کارمزد دریافت می‌کند. مبلغ این کارمزد برای برداشت‌های تتری 1.5 تتر خواهد بود؛ البته این مبلغ هم به‌صورت پلکانی کاهش پیدا می‌کند. در برداشت‌های ریالی هم کاربران باید مبلغ 5 هزار تومان را به‌عنوان کارمزد پرداخت کنند.

مزایا و معایب صرافی نوین تتر

مزیت‌ها و معایب صرافی نوین تتر را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

مزیت‌های صرافی نوین تتر معایب صرافی نوین تتر
بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای خرید تتر عدم پوشش سایر ارزهای دیجیتال
کارمزد رایگان برای معاملات داخلی یا خرید تتر تعیین حداقل مبلغ 3 دلاری برای برداشت تتر
کارمزد پایین برای برداشت از حساب تعیین حداقل مبلغ 100 هزار تومانی برای برداشت ریالی
پلتفرم و رابط کاربری ساده
کاهش پلکانی کارمزد برداشت
پرداخت و دریافت امن
امکان خرید تتر با استفاده از درگاه بانکی
انتقال راحت تتر به بروکرهای فارکس یا پلتفرم‌های کریپتو

مزایا و معایب صرافی نوین تتر 2. صرافی نوبیتکس، بهترین صرافی با حجم نقدینگی بالا

مهم‌ترین دلیلی که می‌توان از نوبیتکس به‌عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی تبدیل ارز دیجیتال ایرانی نام برد، حجم نقدینگی بالای آن است.  نوبیتکس از نخستین صرافی‌های ایرانی حوزه کریپتو به‌حساب می‌آید. به همین خاطر بیشترین کاربر را داشته و از نقدینگی خوبی بهره ببرد.

نداشتن حجم نقدینگی مناسب باعث نارضایتی و ترس کاربران می‌شود. در لحظه‌های بحرانی کاربران درخواست خروج از بازار و فروش سرمایه‌شان را دارند. در این موقعیت‌ها اگر صرافی نقدینگی لازم را نداشته باشد، دچار مشکل می‌شود. به همین دلیل کاربران ایرانی تمایل زیادی به کار با صرافی‌های داخلی ندارند. مشکلی که البته در نوبیتکس کمتر پیش می‌آید.

این صرافی امکان خرید و فروش 74 رمزارز را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. مزایا و معایب صرافی نوبیتکس را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

مزیت‌های صرافی نوبیتکس معایب صرافی نوبیتکس
بالاترین حجم نقدینگی بین صرافی‌های ایرانی کندی روند احراز هویت
امکان معامله 74 ارز دیجیتال تعداد کم کوین‌ها نسبت به صرافی‌های بین المللی
پایین بودن کارمزد معاملات و مصاحبه کارمزد به‌صورت پلکانی عدم پشتیبانی از معاملات مارجین و فیوچرز
استفاده از تایید دو مرحله‌ای برای امنیت بیشتر
دسترسی به بازار آزمایشی
امکان استیکینگ ارزهای دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس

3. صرافی ایرانیکارت، بهترین برای خدمات ارزی

اهمیت صرافی ایرانیکارت در ارائه خدمات ارزی متنوع آن است. با این صرافی می‌توانید در پی پال، وب مانی، پرفکت مانی و… حساب ارزی داشته باشید؛ در پلتفرم‌های خارجی اکانت بخرید؛ گیفت کارت تهیه کنید و پرداخت‌های بین‌المللی را انجام دهید. علاوه بر این‌ها، خرید ارزهای دیجیتال یا تهیه کیف پول‌های سخت‌افزاری نیز در ایرانیکارت امکان‌پذیر است. ایرانیکارت را به خاطر همین مزیت‌ها می‌توان در فهرست «بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی» قرار داد.

مزایا و معایب صرافی ایرانیکارت را در ادامه مشاهده می‌کنید:

مزیت‌های صرافی ایرانیکارت معایب صرافی ایرانیکارت
ارائه خدمات ارزی متنوع تاخیر در پاسخگویی پشتیبانی
امکان معامله ارزهای دیجیتال عدم تخصص در معاملات ارزهای دیجیتال
امکان خرید از سایت‌ها و پلتفرم‌های خارجی فرایند احراز هویت سخت
دسترسی سریع به سرویس‌های جهانی محبوب پیچیدگی استفاده از خدمات
سابقه فعالیت بیش از 11 سال عدم دسترسی مستقیم به بازار ارزهای دیجیتال
امنیت بالا نداشتن حساب آزمایشی

صرافی ایرانیکارت

4. صرافی بیت پین، بهترین از نظر رمزارزهای معاملاتی

صرافی بیت پین اگرچه نسبت به دیگر صرافی‌های ایرانی قدمت کمتری دارد، اما خیلی خوب وارد این فضای رقابتی شده و بدون شک یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی است. بیت پین تقریباً هر هفته فهرست ارزهای دیجیتال تحت پوشش خود را به‌روز می‌کند. دسترسی به شبکه‌های بلاکچینی مختلف و امکان معامله انواع ارزهای دیجیتال از جمله مزیت‌های کار با بیت پین است.

از دیگر خدمات بیت پین می‌توان به امکان گرفتن وام با ضمانت ارزهای دیجیتال و استفاده از کیف پول‌های سرد برای ذخیره‌سازی رمزارزهای متنوع اشاره کرد.

مزایا و معایب صرافی بیت پین را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

مزیت‌های صرافی بیت پین معایب صرافی بیت پین
پشتیبانی از 150 ارز دیجیتال عدم پشتیبانی از معاملات دو طرفه
پایین بودن کارمزدهای معاملاتی احراز هویت پیچیده
پشتیبانی از ورود دو مرحله‌ای عدم دسترسی به حساب آزمایشی
به‌روز شدن فهرست ارزهای دیجیتال تحت پوشش
امکان گرفتن وام با ضمانت ارزهای دیجیتال
استفاده از کیف پول‌ اختصاصی

صرافی ارز دیجیتال بیت پین

5. صرافی آبان تتر، سریع‌ترین در احراز هویت

فرایند احراز هویت در صرافی‌های ایرانی پیچیدگی‌های خاصی دارد و معمولاً زمان زیادی از کاربران می‌گیرد. اگر در جستجوی بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی از نظر سرعت احراز هویت هستید، آبان تتر مناسب‌ترین گزینه است. فرایند احراز هویت در این صرافی معمولاً کمتر از 30 دقیقه طول می‌کشد. آبان تتر پشتیبانی سریعی هم دارد که همواره در کنار کاربران هستند.

در آبان تتر امکان مبادله 424  ارز دیجیتال جدید را دارید که در بین صرافی‌های ایرانی کم‌نظیر است. علاوه بر این، آبان تتر هم از خدمات ارائه وام‌های بانکی با پشتوانه ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

مزایا و معایب صرافی آبان تتر را در جدول زیر می‌بینید:

مزیت‌های صرافی آبان تتر معایب صرافی آبان تتر
امکان معامله بیش از 420 ارز دیجیتال نداشتن اپلیکیشن موبایلی
احراز هویت سریع، در کمتر از 30 دقیقه عدم کیف‌های پول اختصاصی
کارمزد پایین برای معاملات ارزهای دیجیتال رابط کاربری پیچیده
گرفتن وام بانکی با پشتوانه ارزهای دیجیتال نداشتن حساب آزمایشی
پشتیبانی 24 ساعته
امکان انجام معاملات حرفه‌ای و فوری

صرافی ارز دیجیتال آبان تتر

6. صرافی والکس، بهترین در ارائه خدمات آنلاین

صرافی والکس به‌واسطه ارائه خدمات آنلاین متنوع شناخته می‌شود. این صرافی توسط تیمی از دانشجویان شریف و تهران شکل گرفته است. مواردی مثل ارائه اپلیکیشن موبایلی، ربات معامله‌گر، امکان خرید و فروش آنی در حالت وب و اپلیکیشن، ابزارهای معاملاتی حرفه‌ای، ارائه کیف پول اختصاصی و پوشش بیش از 120 کوین معروف از جمله خدمات متنوع صرافی والکس هستند. به خاطر همین خدمات می‌توان از والکس هم به‌عنوان بهترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال یاد کرد.

نکته دیگر پشتیبانی خوب صرافی والکس است. تیم پشتیبانی این صرافی از دانشجویان برتر شریف و تهران تشکیل شده‌اند و به‌صورت 24 ساعته در کنار کاربران هستند.

  مزایا و معایب صرافی والکس را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

مزیت‌های صرافی والکس معایب صرافی والکس
بهترین صرافی از نظر ارائه خدمات آنلاین دریافت کارمزد واریز از کاربران
امکان پرداخت تومانی از درگاه بانکی پیچیدگی سیستم تعیین کارمزد
محاسبه پلکانی کارمزدهای معاملاتی بالا بودن کارمزد برداشت برای رمزارزها
ارائه ابزارهای معاملاتی حرفه‌ای سیستم احراز هویت سختگیرانه
داشتن اپلیکیشن اندروید و IOS
پشتیبانی از ربات معامله‌گر

صرافی ارز دیجیتال والکس

7. صرافی تبدیل، بهترین برای انجام معاملات اهرمی

اگر به انجام معاملات اهرم‌دار علاقه‌مند هستید، می‌توانید به سراغ صرافی تبدیل بروید. در حال حاضر این صرافی برای 33 ارز دیجیتال امکان انجام معاملات اهرمی را فراهم کرده است. بیت کوین، اتریوم، شیبا، دوج کوین، ریپل و پکس گلد معروف‌ترین رمزارزهای معاملات اهرمی هستند. در معاملات اهرمی می‌توانید به‌واسطه سرمایه خود تا 10 برابر سود معاملاتی‌تان را افزایش دهید.

از دیگر امکانات صرافی تبدیل می‌توان به داشتن ربات معامله‌گر، ارائه اپلیکیشن‌های موبایلی، پشتیبانی از توکن‌های وب 3 و NFT، تایید هویت دو مرحله‌ای و پشتیبانی 24 ساعته آن اشاره کرد.

مزایا و معایب صرافی تبدیل را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

مزیت‌های صرافی تبدیل معایب صرافی تبدیل
بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای معاملات اهرم‌دار تعداد کم ارزهای دیجیتال تحت پوشش
پشتیبانی از ربات معامله‌گر رابط کاربری پیچیده
ارائه اپلیکیشن‌ موبایلی اندروید و IOS تعداد کم ارزهای دیجیتال در معاملات اهرم‌دار
کارمزد پایین در سطوح کاربری بالا نداشتن حساب آزمایشی
احراز هویت سریع
سرعت خوب در انجام معاملات

صرافی ارز دیجیتال تبدیل

8. صرافی اوکی اکسچنج و سریع‌ترین پشتیبانی

صرافی اوکی اکسچنج بر خلاف نامی که دارد، یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی است. خدمات احراز هویت در این صرافی کمتر از 10 دقیقه وقت کاربران را می‌گیرد و به‌سرعت انجام می‌شود. نکته دیگر اینکه اوکی اکسچنج خدمات پشتیبانی خود را در اپلیکیشن مویایلی، آنلاین و تماس با کارشناسان ارائه می‌دهد که خیال کاربران را از ارائه پشتیبانی راحت می‌کند.

از دیگر خدمات صرافی اوکی اکسچنج امکان انجام معاملات حرفه‌ای یا همان ترید ارزهای دیجیتال است. البته در این صرافی امکان خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال در کیف پول‌های اختصاصی را نیز دارید.

طبق گفته سایت سرمایکس:

نوبیتکس نامیست که از تلفیق واژه‌های “نو” به معنای جدید، “بیت کوین” و “اکسچنج” به معنای مبادله تولید شده است. این صرافی، بستری امن، سریع و ساده برای معاملات مستقیم ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. نوبیتکس در زمستان ۱۳۹۶ به عنوان یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال راه‌اندازی شد.

مزایا و معایب صرافی اوکی اکسچنج را در ادامه مشاهده می‌کنید:

مزیت‌های صرافی اوکی اکسچنج معایب صرافی اوکی اکسچنج
پشتیبانی از 700 کوین و شبکه‌های بلاکچینی متنوع محدود بودن جفت‌ ارزهای معاملاتی
پشتیبانی از درگاه‌های بانکی ایرانی عدم امکان تنظیم استاپ لاس و استاپ لیمیت در ترید
انجام معاملات حرفه‌ای در اوکی اکسچنج عدم پشتیبانی از حساب آزمایشی
ارائه اپلیکیشن موبایلی اندروید و IOS کارمزد نسبتاً بالا
دارا بودن کیف پول‌های اختصاصی

صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج

9. صرافی رابین کش، بهترین در ابزارهای معاملاتی اتوماتیک

اگر در انجام معاملات ارزهای دیجیتال نیاز به ابزارهای معاملاتی اتوماتیک مثل قابلیت استاپ لاس یا لیمیت دارید، صرافی رابین کش بهترین گزینه برای شماست. این صرافی بیش از 5 سال در زمینه ارائه خدمات ارزهای دیجیتال سابقه فعالیت دارد. از جمله خدمات رابین کش می‌توان به بازار مستقیم، بازار برخط، بازار اکسپرس، پشتیبانی از کیف پول اختصاصی، تایید دو مرحله‌ای، پشتیبانی از ابزارهای معاملاتی حد ضرر و… اشاره کرد.

این صرافی برای 23 ارز دیجیتال کیف پول اختصاصی ارائه می‌دهد. همچنین در بازار برخط رابین کش امکان معامله 55 جفت ارز وجود دارد. اگر صرفاً قصد خرید و فروش ارزهای دیجیتال را داشته باشید، در این صرافی به 40 رمزارز محبوب دنیا دسترسی دارید.

مزایا و معایب صرافی رابین کش را در ادامه بررسی کرده‌ایم:

مزیت‌های صرافی رابین کش معایب صرافی رابین کش
پشتیبانی از بازارهای برخط، مستقیم و اکسپرس محدودیت در برداشت از حساب
ارائه کیف پول اختصاصی عدم پشتیبانی از معاملات پیشرفته
کارمزد پایین برای معاملات ارز دیجیتال تعداد کم کوین‌ها
مناسب برای کاربران مبتدی و حرفه‌ای رابط کاربری پیچیده
ورود دو مرحله‌ای
پشتیبانی از بازار آزمایشی

صرافی ارز دیجیتال رابین کش

10. صرافی بیتستان، امن‌ترین صرافی ایران

صرافی بیتستان زمان زیادی نیست که فعالیتش در دنیای ارزهای دیجیتال را شروع کرده است. با این حا می‌توان بیتستان  را در فهرست بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی قرار داد. این صرافی از 115 رمزارز پشتیبانی می‌کند و امکان خرید و فروش سریع آن‌ها را به‌وجود می‌آورد.

واریز و برداشت نامحدود ریالی و امنیت بالا از مهم‌ترین شاخصه‌های صرافی بیتستان است. در جدول زیر مزایا و معایب این صرافی را مشاهده می‌کنید:

مزیت‌های صرافی بیتستان معایب صرافی بیتستان
امنیت بالا تعداد کم ارزهای دیجیتال
امکان واریز نامحدود ریالی عدم پشتیبانی از معاملات پیشرفته
سرعت بالا در خرید و فروش کارمزد بالا نسبت به سایر صرافی‌ها (1.5 درصد)
تیم پشتیبانی سریع

صرافی بیتستان

سخن آخر

برای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی باید خواسته‌های خود را در نظر بگیرید. صرافی‌ها خدمات متنوعی ارائه می‌دهند. خرید و فروش ارزهای دیجیتال، انجام معاملات اهرم‌دار، انجام تبادلات مالی با پلتفرم‌ها و سایت‌های خارجی، وام‌های کریپتویی و ارائه کیف پول‌های اختصاصی از جمله خدمات صرافی‌های ارز دیجیتال هستند. علاوه بر خدمات، موارد دیگری مثل امنیت، میزان کارمزد و حجم نقدینگی هم در انتخاب صرافی‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد. اگر درباره صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال سوالی دارید، در کامنت‌ها پاسخگوی شما هستیم.

سوالات متداول مقاله بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

قوانین ایران برای صرافی‌های ارز دیجیتال چیست؟

ایران همچنان قوانین مشخصی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال یا فعالیت صرافی‌ها ندارد. با این حال صرافی‌های ایرانی باید مجوزهای لازم را برای شروع به کار داشته باشند. پس تا حد زیادی می‌توان به آن‌ها اطمینان کرد.

صرافی‌های ایرانی بهتر هستند یا خارجی؟

صرافی‌های خارجی خدمات متنوع‌تری ارائه می‌دهند و تعداد ارزهای تحت پوشش آن‌ها نیز بیشتر است؛ اما این صرافی‌ها امکان واریز و برداشت ریالی را ندارند. اگر بخواهید از صرافی‌ها و کیف پول‌های خارجی استفاده کنید، باید از یک صرافی داخلی برای خرید و فروش تتر کمک بگیرید. برای این کار صرافی نوین تتر در کنار شماست.

مهم‌ترین فاکتور برای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی چیست؟

برای انتخاب صرافی ارز دیجیتال باید فاکتورهایی مثل سابقه فعالیت، امنیت صرافی، کارمزد دریافتی، حجم معاملات و خدمات آن‌ها را در نظر گرفت.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. محمد باران گفت:

    سلام وقتتون بخیر به نظر من صرافینویین تتر، به عنوان یکی از صرافی های معتبر هستش چون اطرافیان من بیشترشون از همین صرافی استفاده میکننن و خودمم همینطوری با شما اشنا شدم ممنون از صرافی خوبتون

  2. یزدان ناصری گفت:

    سلام میخواستم بدونم که به نظر شما میشه به جای استفاده از صرافی های ایرانی و داخلی از صرافی های خارجی استفادع کرد؟؟ یا حتما برای استفاده از صرافی های خارجی باید مقیم همون کشور باشیم؟؟

  3. دانیال مرادی گفت:

    سلام میشه گفت که بهترین صرافی ارزهای دیجیتال ایرانی صرافی‌ای هستش که علاوه به اینکه کارمزد کمتر، روند قوی وبا امنیتی قوی و شاخص‌های موردنیاز تریدرها رو داشته باشع. این صرافی باید از تعداد زیادی از رمزارزها پشتیبانی کنه و کارمزد قابل درک و طبق تعرفه ای رو بگیره.

  4. کامبیز دارایی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من خیلی وقت میخواستم بدونم که تتر گلد چیست؟ اخه خیلی تعریفش رو شنیدم اصلا ی جوری که تو تصوراتم بولد شده و اینکه تتر برای چه کساییی مناسب هستش؟یعنی همه میتونن وارد این بازار کار بشن ربطی به سن و موقعیت فردی و اجتماعی اون شخص نداره؟؟