بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید
بازدید 3400

بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید

کاربران ارزهای دیجیتال به بیش از 290 میلیون نفر در سراسر جهان رسیده است که این امر حکایت از افزایش محبوبیت رمزارزها در بین افراد دارد. با افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال، استفاده از کیف پول های دیجیتال نیز افزایش پیدا کرده است. کاربران پس از خرید رمزارزها به کیف پولی برای نگهداری آنها نیاز دارند. کیف پول‌های دیجیتال در انواع مختلف سخت افزاری، نرم افزاری، کیف پول دسکتاپ، اندروید و غیره ساخته می‌شوند. در این مقاله از نوین تتر قصد معرفی و بررسی بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید را داریم. اگر از آن دسته کاربرانی هستید که با تلفن همراه خود از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنید، با ما همراه باشید. اگر هم علاقه مند به آشنایی با سایر کیف پول ها هستید، به مقاله بهترین کیف پول ارز دیجیتال مراجعه کنید.

1. کیف پول متامسک MetaMask

کیف پول اندروید متامسک

همان طور که در مقاله انتقال تتر به متامسک هم گفته شد، metamask یک کیف پول ارز دیجیتال گرم است. (کیف پول های گرم با استفاده از اینترنت و به طور آنلاین کار می‌کنند.) این کیف پول در سال 2016 توسط Aaron Davis و Dan Finlay برای گوشی‌‌های با سیستم عامل اندروید و  iOS طراحی شد. اما اکنون به صورت افزونه برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم نیز در دسترس است. متامسک علاوه بر ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال، با اتصال به دو صرافی بزرگ Coinbase و ShapeShift، امکان خرید، فروش و انتقال ارزهای دیجیتال را نیز فراهم کرده است.همچنین سایت بیت پین گفته است:

ارزهای دیجیتال، یکی از پدیده‌های جدید و جذاب در دنیای مالی هستند که در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان در دنیای سرمایه‌گذاری قرار گرفته‌اند؛ این نوع از دارایی‌ها، با استفاده از فناوری بلاک چین توسعه یافته و بدون نیاز به واسطه‌ای مانند بانک یا دولت، به صورت آنلاین و مستقل عمل می‌کنند. در این دنیای پررونق، برای خرید و فروش، ذخیره‌سازی و مدیریت رمزارزها، به وسیله‌ای به نام کیف پول ارز دیجیتال نیاز خواهید داشت که در انواع مختلف به بازار عرضه می‌شود.

رابط کاربری این کیف پول بسیار ساده و راحت و موردپسند کاربران است. این کیف پول را می‌توان به عنوان یکی از محبوب‌ترین‌ها معرفی کرد. در متامسک ارزهای شبکه اتریوم، توکن های ERC20، BEP20، Polygon، Rinkby، Avalanche، Kovan، Goerli و Ropsten پشتیبانی می‌شوند. از دیگر نقاط قوت این کیف پول گرم، امنیت آن است، با اینکه کیف پول‌های سرد به دلیل امکان استفاده آفلاین، از امنیت بیشتری برخوردارند، اما امنیت متامسک قابل قبول است. در این کیف پول، درصورتی که برای دستگاه یا اپلیکیشن مشکلی پیش بیاید، امکان بازگرداندن سرمایه وجود دارد. هزینه انجام تراکنش ها در این کیف پول متغییر است و می‌توان متناسب با انتخاب سرعت انجام تراکنش در سه حالت آرام، متوسط و سریع، کارمزد کم و یا زیاد پرداخت کرد.

2. کیف پول کوینومی Coinomi

کیف پول کوینومی

کوینومی کیف پول گرم و غیر حضانتی ارزهای دیجیتال در سال 2014 به بازار عرضه شد. در این کیف پول امکان دریافت، ارسال و ذخیره بیش از 1770 توکن و 125 کوین وجود دارد. رمزارزهای مبتنی بر BEP2، NEM، Omnilayer، ERC20/223/723 و TRC10 در کوینومی پشتیبانی می‌شوند. امکان استفاده در گوشی‌های اندروید، iOS و سیستم عامل ویندوز نیز فراهم است.

در سال 2019 یک مشکل امنیتی برای این کیف پول به وجود آمد، اما با این‌حال امنیت کوینومی هنوز قابل تایید و بالاتر از حد متوسط است. رابط کاربری ساده و راحت، پشتیبانی آنلاین، امکان انجام تراکنش با آدرس ناشناس، همگی از دلایل محبوبیت کوینومی هستند. کوینومی یک کیف پول HD است و امکان استفاده از عبارات کلیدی بازیابی برای دسترسی مجدد به اکانت را فراهم می‌کند. این کیف پول کلید خصوصی کاربران را ذخیره نمی‌کند و چنانچه هکرها بتوانند به سرورهای کوینومی دسترسی پیدا کنند، به دارایی کاربران دسترسی نخواهند داشت. کاربران می‌توانند به طور آنلاین با پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و یا از راهنمای کیف پول مشکلات خود را برطرف کنند.

3. کیف پول کوین بیس CoinBase

کیف پول کوین بیس

coinbase یک صرافی بزرگ در دنیای ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. شهرت و امنیت بالای کوین بیس باعث شد که یک کیف پول داخلی برای نسخه‌های اندروید، iOS و دسکتاپ به بازار عرضه کند. ارتباط کوین بیس با صرافی غیرمتمرکز، آن را به یکی از امن‌ترین کیف پول های گرم تبدیل کرده است.

بیت کوین، لایت کوین، اتریوم و تمام ارزهای مبتنی بر ERC20 در CoinBase پشتیبانی می‌شوند و قابلیت ذخیره بیش از 44 هزار ارزدیجیتال در آن فراهم است. اگر تفاوت ERC20  و سایر شبکه های تتر را نمی دانید، به مقاله تفاوت تتر ERC20 و TRC20 چیست مراجعه کنید. کاربران در این کیف پول می‌توانند با استفاده از دو پلتفرم مبتدی و حرفه‌ای، رمزارهای خود را مدیریت، ارسال و دریافت کنند. یکی از مسائل کیف پول کوین بیس هزینه تراکنش بالاتر آن نسبت به برخی دیگر از کیف پول‌ها مانند بایننس است.

4. کیف پول بایننس ولت Binance Wallet

کیف پول بایننس

بایننس ولت یکی دیگر از بهترین کیف پول‌های دیجیتال است که در سال 2017 وارد بازار شد. بایننس ولت کیف پول رسمی صرافی بزرگ binance است و از ارزهای دیجیتال مبتنی بر شبکه های بایننس اسمارت چین، بایننس چین، اتریوم پشتیبانی می‌کند. این کیف پول در نسخه‌های اندروید، iOS و دسکتاپ در دسترس کاربران قرار گرفته و به بستری مناسب برای خرید، فروش، انتقال و ذخیره رمزارزها تبدیل شده است.

امنیت بالای کیف پول بایننس با استفاده از سیستم امنیتی دو عاملی 2FA تامین می‌شود. در کنار امنیت بالا، رابط کاربری ساده و راحت، هزینه تراکنش پایین و پشتیبانی خوب از کاربران، از دیگر ویژگی‌های حائز اهمیت این کیف پول است.

5. کیف پول‌ کریپتو دات کام Crypto.com

کیف پول کریپتو دات کام

کریپتو دات کام یک کیف پول غیر حضانتی است، در این کیف پول امکان خرید، فروش، انتقال و ذخیره رمزارزها برای کاربران فراهم است. کریپتوکارنسی امنیت بالای خود را با اعتبارسنجی تراکنش ها و سیستم امنیت دو مرحله ای تامین می‌کند. نکته ای که حائز اهمیت است، کریتوکارنسی عبارت کلیدی و محرمانه کاربران را در اختیار خودشان قرار نمی‌دهد.

کاربران این کیف پول می‌توانند بدون پرداخت کارمزد، تراکنش های خود را انجام دهند. شبکه های اتریوم و پالیگان در این کیف پول پشتیبانی می‌شوند؛ امکان ذخیره و نگهداری بیش از 700 توکن و انتقال بیش از 300 ارز دیجیتال در آن فراهم است. در کریپتو دات کام با استیک کردن ارزهای دیجیتال از جمله استیکینگ تتر و همچنین قرض دادن آن‌ها، می‌توان سود کسب کرد.

6- کیف پول اکسودس

از بین بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید می توان از کیف پول اکسودس با بیش از یک میلیون نصب فعال و رضایت حداکثری کاربران نام برد. این کیف پول با پشتیبانی بیش از 31 ارز دیجیتال به ویژه تتر و بیت کوین و تبدیل تتر به بیت کوین در تراست ولت از محبوبیت بالایی در بین معامله گران برخوردار می باشد. کیف پول اکسودوس با بهره مندی از سیستم سخت افزاری منحصر به فرد و بخش نرم افزاری به روز بهترین خدمات را در اختیار معامله گران قرار می دهد. بدین نحو که با پنل کاربری سریع و آسان و همچنین سیستم امنیتی دو عاملی جهت ورود کاربران از هرگونه سوء استفاده و دسترسی افراد سودجو به اطلاعات هویتی و مالی کاربران جلوگیری می کند. خاطر نشان می شود کیف پول اکسودوس با ذخیره و ارائه انواع توکن و ارز دیجیتال یک فضای مناسب برای ذخیره و انتقال دارایی کاربران فراهم نموده است. پس برای انجام تراکنش های سریع و موفق تردید نکنید و هم اکنون با مراجعه به موتور جستجوی گوگل یا اپلیکیشن موبایلی گوگل پلی این کیف پول دیجیتال برای اندروید را نصب نموده و از قابلیت ها و امکانات منحصر به فرد آن نهایت بهره را ببرید.

 

Exodus wallet

7- کیف پول تراست والت

کیف پول تراست والت نیز به دلیل برخورداری از ویژگی های بارز و چشمگیر نظیر بیش از ده میلیون بار نصب فعال و رضایت قابل توجه کاربران در لیست بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید قرار می گیرد. البته این حجم نصب و رضایت اتفاقی نیست و حاصل پشتیبانی از بیش از 9 میلیون ارز دیجیتال و توکن غیر مثلی است. علاوه بر این کیف پول تراست والت موجب توسعه صرافی بین المللی توسعه داده و ضمن اینکه یک کیف پول غیر متمرکز محسوب می شود، با کاربری آسان و کاربر پسند توانسته رضایت حداکثری کاربران را جلب نماید. البته باید توجه داشته باشید که به لحاظ حجم گسترده نصب این کیف پول ارز دیجیتال اندروید و تعداد کاربران، پشتیبانی این اپلیکیشن نسبت به سایر کیف پول ها در سطح پایین تر قرار دارد. اما اگر می خواهید برای خرید و فروش انواع ارز دیجیتال، ذخیره و انتقال دارایی هایتان با مشکل مواجه نشوید، حتماً کیف پول تراست والت را روی تلفن همراهتان نصب کنید.

7- کیف پول تراست والت

8- کیف پول مای سلیوم

کیف پول ارز دیجیتال مای سلیوم نیز یکی دیگر از بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید به شمار می رود. در واقع مای سلیوم با بیش از یک میلیون نصب فعال و کسب رتبه قابل توجه در برنامه گوگل پلی توانسته نظر بسیاری از معامله گران خرد و کلان بازار بین المللی رمز ارزها را به خود معطوف سازد. این کیف پول نیز با پشتیبانی از بسیاری توکن و رمز ارز در سال 2014 میلادی به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای موبایلی شناخته شده و بهترین گزینه برای انجام معاملات سریع، ذخیره دارایی و انتقال انواع رمز ارز است. از ویژگی های بارز و منحصر به فرد این کیف پول ارز دیجیتال می توان به بهره مندی از منبع اطلاعاتی باز، بدون باگ سیستمی و انجام تراکنش های سریع و موفق، رابط کاربری سریع و آسان و مناسب برای کاربران حرفه ای اشاره کرد. جهت آشنایی بیشتر با این کیف پول ارز دیجیتال، می توانید آن را از اپلیکیشن های موبایلی نظیر گوگل پلی و مایکت تهیه نموده و از قابلیت ها و خدمات به روز آن استفاده نمایید.

 

My Selium wallet

9- کیف پول سیف پل

کیف پول ارز دیجیتال سیف پل نیز با بیش از یک میلیون نصب موفق و کسب رتبه 4.6 در پلی استور یکی دیگر از بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید شناخته شده است. در واقع این کیف پول توسط یک تیم سخت افزاری و نرم افزاری حرفه ای ساخته شده و ضمن در هم آمیختن سرعت تراکنش ها و امنیت حساب کاربری و دارایی کاربران توانسته محبوبیت بالایی در بین معامله گران این بازار بین المللی بدست بیاورد. از همه مهمتر اینکه کیف پول سیف پل علاوه بر نرم افزار و افزونه مرورگر، به صورت کیف پول سخت افزاری در اختیار کاربران قرار گرفته و می توان این عامل مهم را یکی از رموز موفقیت و محبوبیت این کیف پول به شمار آورد. با این توصیف اگر می خواهید یک کیف پول نرم افزاری و سخت افزاری با قابلیت های بهینه و امکانات به روز در اختیار داشته باشد، کیف پول ارز دیجیتال سیف پل را انتخاب کنید.

 

Safe Paul wallet

سخن پایانی مقاله بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید

کیف پول دیجیتال جزئی جدانشدنی از بازار کریپتوکارنسی هاست. کیف پول‌ها در انواع مختلف سرد و گرم و برای نسخه های اندروید، iOS و دسکتاپ وجود دارند. در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین کیف پول های اندروید، متامسک، کوینومی، کوین بیس، بایننس ولت و کریتو دات کام پرداختیم. از مهم‌ترین ویژگی های انتخاب یک کیف پول مناسب، بررسی امنیت آن است. رابط کاربری ساده، پشتیبانی آنلاین، هزینه انجام تراکنش، ارائه خدمات متنوع، پشتیبانی گشترده از رمزارزها و سازگاری از دیگر مشخصات قابل بررسی کیف پول های دیجیتال است.

سؤالات متداول:

1- ایمن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید کدام است؟

کیف پول ارز دیجیتال اکسودوس با سیستم ورود و احراز هویت دو عاملی و کیف پول زنگو با سیستم ورود و احراز هویت سه عاملی از ایمن ترین و مطمئن ترین کیف پول های ارز دیجیتال برای سیستم عامل اندروید هستند. پس در صورت نیاز حتماً یکی از این دو نوع کیف پول را انتخاب نموده و با خیال آسوده نسبت به هرگونه سوء استفاده و دسترسی به اطلاعات هویتی و مالی اقدام به انجام تراکنش های مختلف، ذخیره و انتقال دارایی هایتان در بازار بین المللی رمز ارزها کنید.

2- کیف پول های سخت افزاری بهترند یا نرم افزاری؟

به طور کلی هر دو نوع کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری و نرم افزاری به دلیل داشتن قابلیت ها، امکانات و خدمات متنوع برای انجام تراکنش، ذخیره و انتقال دارایی در بازار رمز ارزها مناسب هستند. اما اگر بخواهیم دقیق تر به این سؤال پاسخ دهیم باید بگوییم کیف پول های سخت افزاری برای سرمایه گذاری بلند مدت و کیف پول های نرم افزاری برای سرمایه گذاری کوتاه مدت مناسب بوده و کارایی مطلوبی خواهند داشت.

3- کدام کیف پول های ارز دیجیتال برای اندروید بیشترین میزان دانلود و کاربر را دارند؟

در حال حاضر کیف پول های متامسک، کوین بیس و تراست والت رکوردار بیشتری میزان دانلود و کاربر در بین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید هستند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سجاد نیازی گفت:

    سلام وقت بخیر
    از بین کیف پول‌های سخت افزاری برای امنیت و پوشش اکثر ارزهای دیجیتال و همچنین تتر ، کدام کیف پول را پیشنهاد میکنید که کارمزد کمتری هم داشته باشد و در صمن از کجا میشه تهیه کرد و چه قیمتی هست ممنون میشم من رو راهنبایی کنید.

  2. صابر قادری گفت:

    سلام میخواستم بدونم که این کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید دارای ویژگی های اضافی مثل امکان تبادل ارزهای مختلف هستش؟؟

  3. رضا محمودی گفت:

    سلام و عرض ادب این کیف پول های ارز دیجیتالی که برای اندروید هستش برنام خاصی داره که بشه روی گوشی هم نصبش کرد و اینکه امنیت داره مه بتونیم رمز اثر انگشت یا چهره بزاریم که کسی نتونه بازش کنه؟؟

  4. یاسین گفت:

    سلام وقتتون بخیر باشه
    این فرستادن تترها توی کدوم شبکه بلاک چین بهتر هستش؟؟؟
    چه بلاک چبنی رو پیشنهاد میدید خودتون؟؟